| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| StijnNL |
Geplaatst: 24 Aug 2008 10:58 Onderwerp:
| |

|
Scarface:
10/10
Reservoir Dogs:
10/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 24 Aug 2008 11:05 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
De laatste film die ik zag was gisteravond, die had ik gehuurd. Dat was The Bucket List, een hele eerst sombere, maar daarna wat komischer, en daarna weer wat sombererde film over 2 mannen die ontdekken dat ze kanker hebben, en dan een lijst maken met spectaculaire dingen die ze dan nog gaan doen. ik geef 'm een 8/10, want ik vond het een hele mooie mengeling van realiteit - kanker hebben is natuurlijk nooit leuk - maar dat je er toch nog wat moois van kan maken .
Hee, wordt het woord kanker op het forum gecensureerd? Hmm, nooit geweten. Ik gebruik dat woord toch nooit als vloekwoord, mijn lerares is er laatst aan overleden, mede daardoor... Maar toch goed dat jullie dat censureren . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 24 Aug 2008 11:13 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Lawliet schreef: | HellBoy 8/10
Leuke film maar op sommige momenten val het een beetje tegen. |
Had je die op TV gezien, laatst? Want toen keek ik 'm iig . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 24 Aug 2008 12:00 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Lawliet schreef: | HellBoy 8/10
Leuke film maar op sommige momenten val het een beetje tegen. |
Had je die op TV gezien, laatst? |
Yep. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Zokun90 |
Geplaatst: 24 Aug 2008 12:11 Onderwerp:
| |

|
@ Gekooktei
Waarom verberg je het woord 'kanker'? Het is geen scheldwoord hoor zolang het niet is bedoeld om iemand mee te kwetsen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Devilly |
Geplaatst: 24 Aug 2008 12:17 Onderwerp:
| |
![]()
|
| EenGeregistreerdeGast schreef: | @ Gekooktei
Waarom verberg je het woord '******'? Het is geen scheldwoord hoor zolang het niet is bedoeld om iemand mee te kwetsen. |
Zoals GekooktEi al heeft gezegd, wordt er hier op gamed censuur toegepast. Hij doet het dus niet zelf; de gamed-site doet het 'voor hem'. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Zokun90 |
Geplaatst: 24 Aug 2008 12:47 Onderwerp:
| |

|
| ah las dat laatste stukje niet |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 24 Aug 2008 13:17 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Het is een keuze die we hebben gemaakt omdat veel mensen het hier vooral wilden aangeven hoe '...'vet die game was, dat andere mensen de '...' konden krijgen, etcetera. Helaas vervalt het dan ook in de normale zin van het woord, maar daar valt nu eenmaal niets aan te doen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Devilly |
Geplaatst: 24 Aug 2008 13:56 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Rene Groen schreef: | | Het is een keuze die we hebben gemaakt omdat veel mensen het hier vooral wilden aangeven hoe '...'vet die game was, dat andere mensen de '...' konden krijgen, etcetera. Helaas vervalt het dan ook in de normale zin van het woord, maar daar valt nu eenmaal niets aan te doen. |
Voor het geval mijn mening er enigszins toe doet: ik vind het een goede keuze.
-----
Afgelopen dinsdag Lord of War gekeken en ik moet zeggen dat de film me erg heeft verrast. Ten eerste was hij leuker/beter dan verwacht en ten tweede had ik een totaal andere soort film verwacht en ik vind het wel leuk om verrast te worden. Iemand van het werk vond de film niets, omdat deze je 'stille hints' en 'levenstips' mee zou geven, maar daar heb ik niets op tegen. Al met al een erg 'leuke' film.
PS: het enige wat jammer was, was dat ik de film niet op 16:9 kreeg ingesteld en het dus op 4:3 heb gekeken op een breedbeeld televisie. Achteraf bleek dat het aan de instellingen van de televisie lag (deze stonden op 4:3) en ik het menu hiervoor niet kan openen als ik gebruik maak van de 'externe zenders' (DVD-speler e.d.). Nu moet ik de film dus nog maar een keer kijken, maar dan op 16:9. Voordat dat gebeurt, is er echter al wel weer wat tijd verstreken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 24 Aug 2008 15:07 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Gezer schreef: | <Geen spoilers over films aub, zet ze voortaan in het wit en vermeldt duidelijk dat het gaat om spoilers
- René> |
Spoiler weggehaald, verder is je avatar te groot, gelieve deze aan te passen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 24 Aug 2008 16:10 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| EenGeregistreerdeGast schreef: | @ Gekooktei
Waarom verberg je het woord '******'? Het is geen scheldwoord hoor zolang het niet is bedoeld om iemand mee te kwetsen. |
Je zal zeker ook al vreemd hebben staan kijken toen het bij jezelf ook opeens gecensureerd stond?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Zokun90 |
Geplaatst: 25 Aug 2008 03:41 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | EenGeregistreerdeGast schreef: | @ Gekooktei
Je zal zeker ook al vreemd hebben staan kijken toen het bij jezelf ook opeens gecensureerd stond?  |
Hehe, idd  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 25 Aug 2008 11:35 Onderwerp:
| |

|
Die Hard
Echt een must-see als liefhebber van het actiegenre, maar het is ook gewoon handig om eerst de eerste film te bekijken aangezien er in elk van de drie sequels wel verwijzingen naar het origineel worden gemaakt.
9/10
Die Hard 2: Die Harder
Er zit meer variatie in de locaties in en dat is zeker een voordeel, maar als je het geheel bekijkt is het toch wel minder dan het origineel.
8.5/10
Die Hard: With a Vengeance
Het beste deel in de reeks en dat komt vooral omdat Bruce Willis deze keer niet alles alleen moet doen maar de Hulp krijgt van Sam Jackson.
Het verhaal is ook nog eens onrealistisch maar toch komt het geloofwaardig over.
9.4/10
Die Hard 4.0
Je kan dit deel een beetje vergelijken met wat de Kingdom of the Chrystal Skull was voor Indiana Jones. Ik vind het persoonlijk beter dan het eerste deel. Het is de eerste keer dat een deel zich over een enorm gebied afspeelt en het is geweldig om de goddelijke macht van de slechterik te zien. De veel coolere special effects zijn natuurlijk ook handig. In dit deel krijgt Bruce Willis opnieuw de hulp van een buddy maar ze kunnen het duo uit de derde film niet overtreffen. Het hele digitale sfeertje doorheen de film is ook erg leuk als je ervan houdt.
9.2/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 25 Aug 2008 12:27 Onderwerp:
| |

|
Transformers 6/10.
Té lang, Té lang, Té lang....Gaaap. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 26 Aug 2008 10:27 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| You Don't Mess With The Zohan; ubervoorspelbaar, bij momenten flauw, sommige grappen worden te veel herhaald, bepaalde acteurs kunnen totaal niet acteren, om een of andere reden me toch kapot gelachen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Pantoffelman |
Geplaatst: 26 Aug 2008 13:52 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | You Don't Mess With The Zohan; ubervoorspelbaar, bij momenten flauw, sommige grappen worden te veel herhaald, bepaalde acteurs kunnen totaal niet acteren, om een of andere reden me toch kapot gelachen. |
De wondere wereld van de Adam Sandler films. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Zokun90 |
Geplaatst: 27 Aug 2008 14:39 Onderwerp:
| |

|
The Godfather Part II
Op zich een heel goede film maar niet beter dan de eerste. Scenes waren langdradig en het voelde gewoon niet echt als een gangster-film maar hij was wel, net als The Godfather Part I, onvoorspelbaar en dat vond ik cool.
8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| daanthemaan |
Geplaatst: 27 Aug 2008 22:54 Onderwerp:
| |

|
The Merchant of Venice
Op TV net gezien. Al het Shakespeare gedoe was niet echt mijn ding, toch krijgt hij van mij een dikke voldoende vanwege Pacino die voltreffelijk speelt! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| armineke |
Geplaatst: 28 Aug 2008 02:20 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 29 Aug 2008 22:51 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Meet Dave
Had er niet veel van verwacht, mede daarom viel hij me waarschijnlijk alles mee. Veel geinige stukjes, alleen naar het einde toe vallen de grappen nogal weg en moeten er ineens andere thema's worden ingevoerd, dat komt de game echter niet ten goede.
6.5 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 29 Aug 2008 22:55 Onderwerp:
| |

|
| Rene Groen schreef: | Meet Dave
Had er niet veel van verwacht, mede daarom viel hij me waarschijnlijk alles mee. Veel geinige stukjes, alleen naar het einde toe vallen de grappen nogal weg en moeten er ineens andere thema's worden ingevoerd, dat komt de game echter niet ten goede.
6.5 / 10 |
??? Moe, Rene? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 29 Aug 2008 22:58 Onderwerp:
| |

|
The Mummy Tomb of the Dragon Emperor
De film heeft zijn leuke kanten, maar die duren meestal niet lang genoeg om net zo leuk te zijn als die van de eerdere 2 films. Ik begrijp ook niet hoe ze op het idee komen om de Actice die Evelyn O'Connell speelde te vervangen zonder dat in de film te verwerken. Zo konden ze doen dat de 2 gescheiden waren en dit zijn nieuwe vrouw was. De film was een stuk minder dan de eerdere 2 Mummy films maar toch wel een aanrader mocht je je vervelen
6/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
| |
Eindredacteur

|
| Lilyman schreef: | | Rene Groen schreef: | Meet Dave
6.5 / 10 |
??? Moe, Rene? |
Viel het zo op  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dnarbeis |
| |

|
Babylone AD ofzo iets, 4/10.
Probeer jij hem maar eens te snappen héj. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| SILK_24 |
Geplaatst: 30 Aug 2008 00:07 Onderwerp:
| |

|
| dnarbeis schreef: | Babylone AD ofzo iets, 4/10.
Probeer jij hem maar eens te snappen héj. |
zo die film is nog niet eens uit in goed kwaliteit en miesschien omdat je een retard bent of miesschien moet jij het nogmaals bekijken
ik heb laatst een chineze actie film gekeken
playboy cops 8/10 en dragon squad 8/10 fatal move 9/10 echt goede films |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 164, 165, 166 Volgende |