Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 07 Aug 2008 15:23    Onderwerp: wanneer komen er nieuwe afleveringen van naruto shippuden Reageren met citaat

wanneer komen er nieuwe afleveringen van naruto shippuden

de laatste die ik heb gezien is 69 kan iemand me vertellen waarom de afleveringen gestopt zijn?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Aug 2008 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Naruto Shippuuden wordt momenteel uitgezonden in Japan. Episode 69 werd vorige week vrijdag uitgezonden, episode 70 wordt morgen uitgezonden. Een week wachten is niet lang.
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 07 Aug 2008 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat

De afleveringen (of toch de Engelse ondertiteling) is gestopt omdat DatteBayo (het bedrijf dat die ondertitels deed) ermee gestopt is. Hopelijk komt er binnen kort een ander bedrijf dat ermee verder gaat, maar momenteel zijn er geen (engels ondertitelde) afleveringen meer.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Aug 2008 16:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Niels schreef:
De afleveringen (of toch de Engelse ondertiteling) is gestopt omdat DatteBayo (het bedrijf dat die ondertitels deed) ermee gestopt is.
En daarom dat ze vandaag Bleach hebben gelanceerd.
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 07 Aug 2008 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Niels schreef:
De afleveringen (of toch de Engelse ondertiteling) is gestopt omdat DatteBayo (het bedrijf dat die ondertitels deed) ermee gestopt is.
En daarom dat ze vandaag Bleach hebben gelanceerd.

Het bedrijf bestaat nog, maar ze doen geen Naruto meer.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Aug 2008 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Wedden dat als ik morgenvroeg opsta Dattebayo de episode reeds heeft vertaald? (Behoudens onvoorziene omstandigheden zoals een slechte raw)
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 07 Aug 2008 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Zijn ze nu bezig met fillers? Want ik was tijdelijk gestopt met Naruto Shippuuden nadat het echt vreselijk saai werd. Ergens bij 60 ofzo.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Aug 2008 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

EenGeregistreerdeGast schreef:
Zijn ze nu bezig met fillers? Want ik was tijdelijk gestopt met Naruto Shippuuden nadat het echt vreselijk saai werd. Ergens bij 60 ofzo.
Idd, bij 73 zouden ze opnieuw met manga beginnen.
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 07 Aug 2008 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Wedden dat als ik morgenvroeg opsta Dattebayo de episode reeds heeft vertaald? (Behoudens onvoorziene omstandigheden zoals een slechte raw)

Ik hoop dat natuurlijk dat je gelijk hebt, maar naar wat ik vernomen heb gaat het dus niet gebeuren.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 07 Aug 2008 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Hehe, Niels, als ik vanuit m'n ooghoek naar je avatar kijk denk ik steeds dat het Shinigami-sama is.

Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 07 Aug 2008 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

heuuu nee?, het is Darth Nihilus van KoToR2

Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Aug 2008 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Niels schreef:
Ik hoop dat natuurlijk dat je gelijk hebt, maar naar wat ik vernomen heb gaat het dus niet gebeuren.
Dus jij gaat 'het bedrijf' geloven dat elke 5 weken meldt dat ze stoppen met Naruto
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 08 Aug 2008 11:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Niels schreef:
heuuu nee?, het is Darth Nihilus van KoToR2

Met nadruk op denk; ik weet best dat het 'm niet is
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: