| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende
|
| Goof |
Geplaatst: 06 Aug 2008 20:16 Onderwerp:
| |

|
| Glenn_LP schreef: | | Gezer schreef: | | Als Birth By Sleep uitkomt ga ik een nieuwe psp kopen want de psp dat ik nu heb heeft geen joystick meer, dode pixels etc etc... | Eigenlijk heb je nu een DS met 1 scherm joke
Ik heb mij al een PSP gaan kopen voor BBS, Crisis Core, God of War, enz maar ik had al een DS dus heb ik al mijn materiaal om binnenkort vollop KH te spelen
@Goof; Radiant Garden, Sunset Horizons(de woestijn van in de Secret Endings) de werelden die jij al had opgenoemd + nog niet aangekondigde werelden, maar ik denk niet dat Pride Lands al aangekondigd is (hoewel ik wel hoop dat hij er inzit, samen met Robin Hood ) |
Ja, dat van Pride Lands dacht ik alleen maar , maar ik heb ook een gerucht gehoord van een Toy Story wereld. Er was een tijdje gedetailleerde informatie van bbs op wiki, maar dat hebben ze eraf gehaald. Hercules (colisseum) zit trouwens ook altijd vast in het pakket.
By the way: ik hoop ook wel op een Robin Hood wereld . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Decay |
Geplaatst: 06 Aug 2008 20:19 Onderwerp:
| |

|
| Goof schreef: | | Glenn_LP schreef: | | Gezer schreef: | | Als Birth By Sleep uitkomt ga ik een nieuwe psp kopen want de psp dat ik nu heb heeft geen joystick meer, dode pixels etc etc... | Eigenlijk heb je nu een DS met 1 scherm joke
Ik heb mij al een PSP gaan kopen voor BBS, Crisis Core, God of War, enz maar ik had al een DS dus heb ik al mijn materiaal om binnenkort vollop KH te spelen
@Goof; Radiant Garden, Sunset Horizons(de woestijn van in de Secret Endings) de werelden die jij al had opgenoemd + nog niet aangekondigde werelden, maar ik denk niet dat Pride Lands al aangekondigd is (hoewel ik wel hoop dat hij er inzit, samen met Robin Hood ) |
Ja, dat van Pride Lands dacht ik alleen maar , maar ik heb ook een gerucht gehoord van een Toy Story wereld. Er was een tijdje gedetailleerde informatie van bbs op wiki, maar dat hebben ze eraf gehaald. Hercules (colisseum) zit trouwens ook altijd vast in het pakket.
By the way: ik hoop ook wel op een Robin Hood wereld . |
Ja, Coliseum was ik helemaal vergeten xD. Ik hoop ook dat er eens een Jungle Book wereld komt, moet echt gaaf zijn xD. Maar ik heb zo mijn twijfels over die Toy Story wereld omdat er nog geen enkele Pixar wereld is verschenen in de spellen en ik denk ook dat die wereld niet echt zou passen bij de donkere (een soort van middeleuwse) sfeer van BBS, niet xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kingsora |
Geplaatst: 06 Aug 2008 20:22 Onderwerp:
| |

|
Sinds dat ik weg ben is er toch wel enorm weinig Kingdom Hearts nieuws op Gamed, tsss  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Goof |
Geplaatst: 06 Aug 2008 20:23 Onderwerp:
| |

|
| Kingsora schreef: | Sinds dat ik weg ben is er toch wel enorm weinig Kingdom Hearts nieuws op Gamed, tsss  |
Vind ik ook.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Decay |
Geplaatst: 06 Aug 2008 20:35 Onderwerp:
| |

|
| Kingsora schreef: | Sinds dat ik weg ben is er toch wel enorm weinig Kingdom Hearts nieuws op Gamed, tsss  |
Ik heb mijn best gedaan om alles te posten maar het was echt veel te veel dus heb ik alleen de screens gepost (en de video met gameplaybeelden) en de link gegeven waar alle info netjes op een rij stond
Khoop dat ik een beetje heb kunnen helpen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 10 Aug 2008 20:11 Onderwerp:
| |

|
Ventus, waar heb jij het over?
Wees eens blij dat het geweldige Kingdom Hearts een nieuw deel krijgt op de PSP...
En ik moet eerlijk toegeven dat de zin: "Even if the morrow is barren of promises, nothing shall forestall my return.", vet is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 11 Aug 2008 19:47 Onderwerp:
| |

|
| Ventus schreef: | Zielige ripoff van Crisis Core. Je gaat toch niet de beste CHARACTEr die je ooit hebt gemaakt rippen en costumizen en andere naam geven.
Zack or Terra? Embrace ZACK and Protect Zack.
Even if the morrow is barren of Promiseses
Nothing Shall forestall my return. |
Sorry maar dit slaat echt nergens op Ten eerste we weten nog te weinig af van Terra en je vergelijkt hem nu al met Zack 0_. En om eerlijk te zijn... Kingdom Hearts: BBS PWND Crisis Core De game ziet er zo veel beter uit dan Crisis Core Begrijp me niet verkeerd Crisis Core is een topper maar Kingdom Hearts brengt de PSP naar een hoger niveau  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vinnie13 |
Geplaatst: 03 Okt 2008 17:15 Onderwerp:
| |

|
| Wow heb net die trailer gezien in hoge kwaliteit met subs en ik ben onder de indruk. Deze game ziet er beter uit dan 99,7% van de lastgen games en 100% mooier dan de huidige wii- en ds games. Kan het niet met psp spellen vergelijken want heb er niet echt veel van gezien, wel soms vcs gespeeld met vrienden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Decay |
Geplaatst: 14 Okt 2008 21:16 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 14 Okt 2008 21:37 Onderwerp:
| |

|
358/2 Days ziet er waanzinnig uit! En we zagen de 14th member die er een beetje tom boy uitziet. En de multiplayer lijkt me ook echt te gek. En van Birth By Sleep krijg ik helemaal een warme plasser van. Coded zou ik graag willen spelen maar ben bang dat het niet voor de iPhone komt. Een GSM kopen speciaal voor die game... zo gek zou ik kunnen zijn. Alle drie de games zijn in mijn ogen toppers. Hoop dat er ook lekker veel FF personages weer in komen. Thanks Glenn_LP voor het posten van deze nieuws. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Goof |
Geplaatst: 14 Okt 2008 21:54 Onderwerp:
| |

|
Ja, bedankt. Ik heb het filmpje ook gekeken en ik vind ze er beide top uitzien. Vooral KH:BBS ziet er geweldig uit. Cool is dat je bij 358/2 days days ook Marluxia kunt spelen. Verder had ik me Xion wel anders en leuker voorgesteld. Ze lijkt nu veel op kairi van KH1. Verder lijken beide games me echt geweldig. De muziek is ook prachtig.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Decay |
Geplaatst: 15 Okt 2008 20:02 Onderwerp:
| |

|
| Lawliet schreef: |
358/2 Days ziet er waanzinnig uit! En we zagen de 14th member die er een beetje tom boy uitziet. En de multiplayer lijkt me ook echt te gek. En van Birth By Sleep krijg ik helemaal een warme plasser van. Coded zou ik graag willen spelen maar ben bang dat het niet voor de iPhone komt. Een GSM kopen speciaal voor die game... zo gek zou ik kunnen zijn. Alle drie de games zijn in mijn ogen toppers. Hoop dat er ook lekker veel FF personages weer in komen. Thanks Glenn_LP voor het posten van deze nieuws. |
Dat is graag gedaan, ik had hem eerst in de nieuwssubmitthread gepost maar was blijkbaar te slecht van kwaliteit
De gameplay van Aqua ziet er trouwens héél interessant uit
EDIT: Hier is diezelfde trailer van BBS maar met engelse ondertitels:http://www.youtube.com/watch?v=5X0P98qJjNA
Met dank aan: khinsider.com |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 15 Okt 2008 23:01 Onderwerp:
| |

|
Nice. Heb ook al de subs gezien van KH: 358/2 op kh-vids.net. Beide games krijgen een interrasante maar ook weer een verwarrende verhaallijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vinnie13 |
Geplaatst: 16 Okt 2008 12:48 Onderwerp:
| |

|
Zitten er spoilers in?
KH hoort gewoon verwarrend te zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 16 Okt 2008 16:21 Onderwerp:
| |

|
| Nee geen spoilers maar je krijgt wel het idee waar het verhaal over gaat. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vinnie13 |
Geplaatst: 16 Okt 2008 16:23 Onderwerp:
| |

|
Oke, gelukkig maar.
Eej dat numer 14 meisje lijkt op Kairi. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 16 Okt 2008 16:29 Onderwerp:
| |

|
| Ze hebben een connectie met elkaar maar ik gok dat Naminé hier echter zit. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Decay |
Geplaatst: 16 Okt 2008 16:34 Onderwerp:
| |

|
Ik dacht in het begin dat 358/2 days niet zo een goed verhaal ging hebben, maar langzaam aan begint dit echt wel een goed (en serieus) verhaal te worden
En bij de BBS trailer heb ik ook gemerkt dat Aqua in de spiegel van de stiefmoeder van Sneeuwwitje gezogen wordt, echt een coole scene  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vinnie13 |
Geplaatst: 16 Okt 2008 16:44 Onderwerp:
| |

|
| Ja, dat komt mede door de niet ingame filmpjes. Wat eigenlijk niet veel mb hoeft te kosten |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Goof |
Geplaatst: 16 Okt 2008 17:34 Onderwerp:
| |

|
| Glenn_LP schreef: | Ik dacht in het begin dat 358/2 days niet zo een goed verhaal ging hebben, maar langzaam aan begint dit echt wel een goed (en serieus) verhaal te worden
En bij de BBS trailer heb ik ook gemerkt dat Aqua in de spiegel van de stiefmoeder van Sneeuwwitje gezogen wordt, echt een coole scene  |
Dat zag er idd erg vet uit. Wel vind ik het jammer dat voor de nieuwe werelden sprookjes, zoals Doornroosje, Sneeuwitje en Assepoester zijn gekozen. Wat variatie hierin zou leuker zijn. Zouden ze nog een paar nieuwe werelden achter de hand houden?
| vinnie13 schreef: | | Ja, dat komt mede door de niet ingame filmpjes. Wat eigenlijk niet veel mb hoeft te kosten |
Als je niks aan een gesprek hebt toe te voegen, zeg dan maar gewoon niks. Je uitspraak slaat nergens op. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vinnie13 |
Geplaatst: 16 Okt 2008 17:36 Onderwerp:
| |

|
Ik zeg toch JA. Ik was het eens met Glen.
Inplaats van de Cutscenes ingame te proberen. Gebruiken ze zo te zien ook heel veel niet ingame cutscenes. In zulke cutscenes kun je goed het verhaal vertellen terwijl ook niet teveel mb kost wat weer prima past bij de weinig MB's dat je bij de ds hebt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Decay |
Geplaatst: 16 Okt 2008 17:56 Onderwerp:
| |

|
| vinnie13 schreef: | | Ja, dat komt mede door de niet ingame filmpjes. Wat eigenlijk niet veel mb hoeft te kosten |
Ik denk dat ik je wel begrijp, ik denk dat je wil zeggen dat je door de in-game filmpjes niet goed het verhaal kon schatten maar door de niet in-game scenes (de cutscenes) uit het filmpje je wel een zeker beeld krijgt over het verhaal ... is het dat wat je wou zeggen? 
Laatst aangepast door Decay op 16 Okt 2008 17:59; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vinnie13 |
Geplaatst: 16 Okt 2008 17:57 Onderwerp:
| |

|
| Ja. En zo kan je ook veel dialogen doen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Decay |
Geplaatst: 16 Okt 2008 18:05 Onderwerp:
| |

|
| Goof schreef: | Dat zag er idd erg vet uit. Wel vind ik het jammer dat voor de nieuwe werelden sprookjes, zoals Doornroosje, Sneeuwitje en Assepoester zijn gekozen. Wat variatie hierin zou leuker zijn. Zouden ze nog een paar nieuwe werelden achter de hand houden? |
Ze moesten die werelden wel kiezen want Master Xehanort (de oude Xehanort) wil de 7 princesses of heart vinden voor een zeker iets. En sommige Prinsessen had Maleficent al voor KH1 en dat wordt in deze game ook verklaart dus ze hadden geen andere keuze(niet dat ik het erg vind, integendeel). En wat betreft een nieuwe "KHonly" wereld, ja ik denk dat ze er wel een paar gereed hebben  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 16 Okt 2008 18:10 Onderwerp:
| |

|
Ik denk dat we ook andere Disney werelden krijgen meschien wel van Robin Hood of Jungle Boek. Heb trouwens nog geen FF personages gezien. Hoop op Chocobo. Misschien ook een goede tijd om wat Pixar werelden of personages te introduseren. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende |