Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Robert BerichtGeplaatst: 05 Aug 2008 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

doe nou maar niet want dan gaat crytek weer janken, dat de game 16 miljoen keer gedownload is. je kan natuurlijk ook gaan zeggen bij de winkel; oke, geef me een neiuwe CD ik bewaar de Serial wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Exodore BerichtGeplaatst: 05 Aug 2008 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
In de winkel nemen ze het niet terug omdat er een code bijzit. En ik altijd maar braafjes spellen kopen IPV ze te downloaden... En wat krijg je ervoor? Spellen die niet eens werken Ik stuur hem dan wel op naar EA en tot die tijd speel ik wel een gedownloade versie

Ik zat met net hetzelfde gevoel... Ik kocht net BF2 voor 20 euro en het enige wat ik kreeg was mijn PC die op blauw scherm viel door een of ander conflict met de cd, en dan andere mensen spellen zien downloaden zonder kosten die WEL werken... Maar ja, that's live I guess...
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 05 Aug 2008 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat probleem had een vriend van me ook met een illegale versie, hij dacht dat het aan de hosters lag. Weet niet hoe hij dat uiteindelijk opgelost heeft.

En over die serial. Ik heb ook al een paar keer mogen ruilen, indien ik de serial zou houden. Dat moet dus echt geen probleem zijn. Ik wens je in ieder geval succes.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 05 Aug 2008 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol probleem gevonden. De andere pc waarop ik het spel had getest bleek een defecte dvd te hebben. Ik heb het vanavond getest bij een derde pc en daar werkte het wel op. MIJN BIOS HERKEND ALLEEN DE CD-ROM
Al die tijd speelde ik tog maar 2 games en dat was crysis en AOE3. Dat laatste stond op cd-rom mits ik de collectors edition ooit had gekocht. Ik heb een mail gestuurd naar de pc boer ik hoop zo snel mogelijk een oplossing te hebben zodat ik eindelijk een keertje crysis kan gaan spelen

Toch bedankt iedereen voor e moeite
Terug naar boven
Exodore BerichtGeplaatst: 05 Aug 2008 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Anytime, bro(hoewel ik geen reet gedaan heb )!
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 15 Aug 2008 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben een beetje ziek aan het worden hiervan maar ik heb nog een probleem met crysis...
Als ik die laatste patch van EA download om online tte kunnen spelen start hie het spel gewoon niet op

Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 15 Aug 2008 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Je mist een .dll bestand

Meer informatie over .dll bestanden? Klik hier
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
onno BerichtGeplaatst: 16 Aug 2008 00:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Probeer hem is in administrator te spelen, rechtermuisknop->openen als administrator. Anders moet je ff naar Config panel->user accounts -> turn user Account control off. That will do the trick!!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: