Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Zijn fighting games nog in of al uit?
In
66%
 66%  [ 18 ]
Uit
33%
 33%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 27

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 05 Aug 2008 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat

dat zijn geen lege plekken dat komt omdat die characters geen select screen plaatje hebben.
maar dit is niet mijn echte select screen (deze is oud)
mijn echte select screen bevat 6926 characters (lekker onoverzichtelijk maar ik speel mugen al sinds 2000 en ik ben zelf ook een creator)
maar hierover praten kun je ook in het mugen topic doen die hier ergens nog is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 05 Aug 2008 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Is die er nog dan? Ik wou al een nieuwe aanmaken omdat ik dacht dat die weg was.
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 05 Aug 2008 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat

ja die is er nog,
ik mocht die van m'n broertje (17 jaar) erop plakken zegmaar, hij wou kijken of er meer nederlanders zijn die mugen doen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Aug 2008 18:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat StreetFighter-gebeuren met die honderden poppetjes... waar trek je dat vandaan? Want ik heb wel MORTAL KOMBAT PROJECT, maar personages erin zetten lukt me niet echt... dus als iemand een kant-en-klare MUGEN (heet toch zo?) heeft, laat maar komen...
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 05 Aug 2008 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je wilt kan ik mijne (waneer die af is, ik gok zo'n eind deze week) uploaden en je de link geven? NOTE: its not gonna be small. verwacht dus geen 100 mb
Trouwens dit zou toch best kunnen worden gepost hier? het blijft een fighting game.

EDIT: Heb eindelijk goede naamletters kunnen vinden die bij me Big Bang Beat lifebar past(er zaten al goede bij aleen waren cijfers dollar tekens enz.)

Ben nu bezig met het leukste stukje.. Alle Mp3's naar Ogg files wijzigen omdat ik ander dll files heb

Laatst aangepast door MarcianoNL op 07 Aug 2008 20:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Aug 2008 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou graag die link van je krijgen, MacarinoNL.
Enne... die Goku... is die afkomstig uit Dragon Ball Z: Budokai 3?
Lijkt er namelijk wel op...
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 05 Aug 2008 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:

nee, dragonball budokai (1 dus)
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Aug 2008 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat

deathtanz matisk schreef:
Lilyman schreef:

Dat kan niet, want de graphics van die game zijn volledig 3D en niet Cel-Shaded, zoals dit.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 05 Aug 2008 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Toen ik hem downloade stond er Goku HR Budokai dus ik denk dat de Spirits gewoon zijn geedit. De stage is van Metal Gear Solid genaamd ALASKA, en daarbij heb ik natuurlijk het Metal Gear Solid theme song gedaan die erg vet klinkt waneer je vecht.
Terwijl ik nu typ zie ik dat alle sound files zijn overggezet tot ogg files enheb ik nog maar een paar dingen te doen.

1. Meer stages zoeken voor poppetjes zoals Chun-Li en Kazuya van Tekken in 2D(erg vet poppetje hij kan ook Devil worden)
2. De grote avatars die je normaal in selectscreen ziet zoals bij het plaatje van Deathtanz veranderen in andere plaatjes zoals in mijn plaatje met Gohan.
3. Wat muziekjes voor de sfeer erin doen zoals bij het selectscreen
4. De poppetjes erin doen op een manier dat niet alle poppetjes door elkaar heen staan (Ik hoef geen Batman door mijn Street Fighter poppetjes te zien, ik hou ervan om alles goed te kunnen zien)

De reden dat ik mugen speel(vooral EDIT door dingen erin te doen) is omdat ik me Eigen 2D vechtgame wil en dat neemt natuurlijk tijd.
Maar Lilyman waneer die af is wordt het meteen in een rar/zip file gedaan(waarschijnlijk in parts) en geupload.

Vraagje: Heb je trouwens nog requestable poppetjes bijvoorbeeld dat je Superman wilt hebben? Ik doe ze niet allemaal want ik gebruik de MUGEN natuurlijk ook zelf, ook ga ik geen MK4 poppetjes doen maar wel 2D zelfgemaakte MK poppetjes.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Aug 2008 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Toen ik hem downloade stond er Goku HR Budokai dus ik denk dat de Spirits gewoon zijn geedit. De stage is van Metal Gear Solid genaamd ALASKA, en daarbij heb ik natuurlijk het Metal Gear Solid theme song gedaan die erg vet klinkt waneer je vecht.
Terwijl ik nu typ zie ik dat alle sound files zijn overggezet tot ogg files enheb ik nog maar een paar dingen te doen.

1. Meer stages zoeken voor poppetjes zoals Chun-Li en Kazuya van Tekken in 2D(erg vet poppetje hij kan ook Devil worden)
2. De grote avatars die je normaal in selectscreen ziet zoals bij het plaatje van Deathtanz veranderen in andere plaatjes zoals in mijn plaatje met Gohan.
3. Wat muziekjes voor de sfeer erin doen zoals bij het selectscreen
4. De poppetjes erin doen op een manier dat niet alle poppetjes door elkaar heen staan (Ik hoef geen Batman door mijn Street Fighter poppetjes te zien, ik hou ervan om alles goed te kunnen zien)

De reden dat ik mugen speel(vooral EDIT door dingen erin te doen) is omdat ik me Eigen 2D vechtgame wil en dat neemt natuurlijk tijd.
Maar Lilyman waneer die af is wordt het meteen in een rar/zip file gedaan(waarschijnlijk in parts) en geupload.

Vraagje: Heb je trouwens nog requestable poppetjes bijvoorbeeld dat je Superman wilt hebben? Ik doe ze niet allemaal want ik gebruik de MUGEN natuurlijk ook zelf, ook ga ik geen MK4 poppetjes doen maar wel 2D zelfgemaakte MK poppetjes.

Hmm..... Je kunt misschien een paar personages uit "Super Star Wars" erin doen? Dat is een 2D side-scroller dus dat zou mogelijk zijn...

Het is maar een idee hoor...
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 06 Aug 2008 11:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
deathtanz matisk schreef:
Lilyman schreef:

Dat kan niet, want de graphics van die game zijn volledig 3D en niet Cel-Shaded, zoals dit.

dat is zo, maar hij heeft er nogwat bij getekend en verbeterd met 3D studio max, aldus de creator.
ja, nu het hier toch bijna alleen maar over mugen gaat zou dit toch echt in de mugen topic moeten waarschijnlijk.
aan MacarinoNL : ik bedoel het niet slecht maar de screenpack die je hebt is nogal klein normaal heeft iemand er een boven de 250

o ja en mugen bestaat al sinds 1998.
en ik speel het al sinds 2000
of speel jij het al 6 jaar?
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 06 Aug 2008 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik speel het nu 4 jaar niet zo heel lang maar toen ik 8 was, was ik ook nog niet de gamer die ik nu ben. Mijn screenpack is juist precies goed voor mij omdat ik aleen poppetjes uitzoek die ik boeiend vind. Ik hoef bijvoorbeeld geen poppetjes die overpowerd zijn of enorm klein. En ik gebruik Winmugen+ waardoor ik High-Res tages kan gebruiken en moet ik dus andere screenpacks uitzoeken special voor Winmugen+

Enne: het is MARCIANONL

heb net efe gezocht naar Super Star Wars en het ziet eruit als een zeer leuke game maar spijtig genoeg zijn de poppetjes erg klein en vergroten zou ze enorm pixellig maken en dus lelijk.
Sorry Lillyman ik doe er wel wat Mortal Kombat poppetjes in misschien dat je die leuk zal vinden(Mario,Snake,Link,Homer,Peter Griffin,Naruto en Sasuke zitten er ook in)

EDIT: Vandaag heel druk bezig geweest, had verwacht dat de spirit's sneller zouden gaan maar dat ging juist het langszaams. Moest ook nog wat stage's zoeken voor Batman etc.
Ziehier 31 Superhelden van DC Comics en Marvel Comics + 2 Secret Poppetjes 1 van DC en 1 van Marvel.

-Screen verwijdert, nieuwe screen onderaan

Laatst aangepast door MarcianoNL op 06 Aug 2008 19:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Aug 2008 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Mortal Kombat:
Sub-Zero, Scorpion, Reptile, Ermac, Rain, Kabal, Liu Kang, Kung Lao, Raiden, Kano, Kitana, Sonya, Mileena, Jade.

Street Fighter: The Movie:
Akuma, Arkane, Balrog, Blade, Blanka, Cammy, Chun-Li, Dee Jay, E. Honda, F7, Guile, Ken, Khyber, M. Bison, Ryu, Sagat, Sawada, Vega, Zangief.

Killer Instinct (Arcade):
Fulgore, Jago, Orchid, Cinder, Glacius, Sabrewulf, Riptor, Spinal, Chief Thunder, T.J. Combo
--------------------------------

Ik weet niet of je hier iets mee kunt, maar dit zijn toch characters die ik wel tof zou vinden...
En ik weet dat veel mensen de game van "Street Fighter: The Movie" slecht vinden, maar verassend genoeg vind ik het spel erg tof te spelen. En "Mortal Kombat" is natuurlijk gewoon geweldig. "Killer Instinct" is ook een kanshebber, vooral omdat de arcade-versie gebruik maakt van toffe graphics. Ook zijn de personages niet te klein

Laat maar iets weten...
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 06 Aug 2008 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zal voor meer Mortal Kombat poppetjes gaan zoeken, tot nu toe heb ik een 2D(door iemand getekend dus niet de MK4 poppetjes look maar wel de moves) Scorpioen en Sub-Zero en nog wat. Had volgens mij ergens gelezen over een 2D Lui-Kang die zou ik ook erg graag willen en een Sektor.

De Streetfighter poppetjes gaan niet lukken, misschien dat ik op het laatst ze erin zal doen in een lege rij special voor jou en de andere liefhebbers want ik heb toch liever de 2D poppetjes.

Killer instincs ga ik zoeken
Streetfighter bijna klaar (Is Gill nou van Street Fighter ofniet?)

EDIT: -Plaatje verwijdert, Nieuw plaatje onder
Street Fighter is nu ook compleet af en ze hebben allemaal een stage die wel bij ze past(de reden dat het zo lang duurden, muziek en stage's zoeken), nu doe ik nog het midden waar ik trouwens niet screen van post omdat ik het nog een beetje geheim wil houden

EDIT: Plaatje verwijdert, nieuwe hieronder[/b]
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 07 Aug 2008 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Okee, hij is eindelijk af, het was een enorme k-u-t klus om alle poppetjes in het gras te zetten maar het is gelukt.

Er zijn wat kleine veranderingen gekomen maar dit is het definitiefe menu(er worden nog 10 poppetjes verschoven maar dat is zo gebeurt)

Het spel kent:
-157 speelbare poppetjes, er zullen: 1 secret Marvel poppetjes zijn, 1 secret DC poppetje, 2 Secret Streetfoghter poppetjes, 2 Secret DBZ poppetjes, 2 Secret Anime poppetjes, 2 Secret Cartoon poppetjes

-67(worden er nog meer) Stages om op te spelen

-Het spel zal deze Mode's kennen:
Arcade Mode
Versus Mode
Team(Met CPU)
Team Versus
Team Coop
Survival Mode
Survival Coop
Practice Mode
Watch Mode

Dingen waar ik nu nog aan werk is:
-Zorgen voor muziek in de Menu's
-Zorgen voor Stage's voor elk Personage
- Zorgen dat het menu beweegt
Morgen wordt die gereleased waneer ik hem heb opgesplits in rar files en geupload tot een site(weet iemand nog een goede?), Iedereen kan hem morgen gewoon downloaden. Bedankjes zijn welkom
Lilyman sorry maar vond de personage's die je zei niet erg passen bij de game die ik voor ogen had, hopelijk kun je net zoveel plzier beleven met deze poppetjes
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Aug 2008 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kunt alles toch in een enkele file uploaden naar Megaupload?
Of Rapidshare? Misschien zelfs BOX.net
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 07 Aug 2008 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog niet naar gezocht, ik maak hem eerst efe af en brand hem op een dvd voor mezelf en daarna upload ik hem. Wat vind je trouwens van Scorpion en zijn crew?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Aug 2008 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ziet er tof uit, hoor.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 07 Aug 2008 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond die MK poppetjes er nooit vet uitzien, maar nu efe eten en daarna nog de superhelden wat slapper maken en kleiner.
Upload ik hem straks aleen voor jou denk je? er post hier geen drol
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 08 Aug 2008 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Allereerst Sorry voor de 2e keer dubbelposten, maar er post hier niemand en ik moet toch ooit een downloadlink neerzetten.

MarcianoNL''s Shadow Mugen is de titel geworden
Controls P1:
Up-W
Down-S
Left-A
Right-D
A- C (schoppen)
B- X (schoppen)
C- G (Special, 2 knoppen doorelkaar)
X- V (slaan)
Y- B (slaan)
Z- F (Special, 2 knoppen doorelkaar)
Start - Enter (Taunten)
Controls P2:
Up-Pijltje omhoog
Down-Pijltje Omlaag
Left-Pijltje Links
Right-Pijltje Rechts
A- O(schoppen)
B- P (schoppen)
C- '' (Special, 2 knoppen doorelkaar)
X- [ (slaan)
Y- ] (slaan)
Z- \ (Special, 2 knoppen doorelkaar)
Start - Delete (Taunten)

Op deze manier kun je met 2 spelers op 1 toetsenbord zonder echt moeilijk te doen.
89 Stages in totaal, en nog 1 Bonus poppetje erbij. Elke stage heeft zijn muziek en de menu's hebben dat natuurlijk ook.
Heb trouwens nu Fullscreen aangezet, iets lelijker is het nu maar dit maakt wel de game leuker
Post die link vanavond wel in een EDIT, moet nog efe hitsparks zoeken
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 08 Aug 2008 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga hem ook downloaden.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Aug 2008 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Die controls... kan ik die ook zelf instellen?
Ik speel namelijk ALTIJD alleen en die controls die jij hebt ingesteld, werken niet voor mij...
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 08 Aug 2008 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Jeeuj 2 downloads, thanks man
Ja natuurlijk kan dat, Ik heb ze meestal zelf ook staan op me eigen versie maar dit werkt wel goed voor 2 Players.
Ik heb trouwens gekozen voor de SF3A hitsparks voor de poppetjes die niks hadden, zoals evil ken, evil ryu.
Er zijn trouwens nog 4 secret bijgekomen om het compleet te maken en ik doe nu nog 2 stage's erin en dan is die klaar. Nog 2 of 3 oefenpotjes kijken of die snel crashed(gebeurt bij MUGEN, hopelijk hier niet heb iets van 20 plugins gebruikt) en bugs checken en stats bij poppetjes veranderen.

Trouwens na een lange tijd weer is Virtual Fighter gespeeld, erg leuke en vette game was voor het eerst die Shoaling Monk en die is in verdeding erg goed
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Aug 2008 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zie geen downloadlink...
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 08 Aug 2008 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb inmiddels alles in een rar file maar geen site om upteloaden en een pc die opeens tering traag is.
Het gaat om een file van: 1.01 gb
een file van 400mb
een file van 100 mb
en een file van 362mb

Ik heb geen flauw idee waarom er opeens 1 is van 1.01 gb want die was eerst ook 100mb. Het komt waarschijnlijk omdat ik alles in 1 wou gooien maar hij liep bij 100 vast en nu staan ze er alsnog niet in...

Ik kan het wel op een andere manier doen en dat is een dvd sturen met het spel erop
ik moet nog efe kijken hoe ik dit ga oplossen..
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

Ga naar: