Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Nibor BerichtGeplaatst: 04 Aug 2008 20:27    Onderwerp: gratis world of warcraft?? Reageren met citaat

Hallo, ik ben op zoek naar een nieuwe PC/Laptop en ik wilde mischien WoW gaan spelen dus ik was een op zoek gegaan naar de prijs en zo. Nu kwam ik op de site ----- terecht en daar bleek dat je zonder te betalen voor een CD-rom WoW en The Burning Crusade kon downloaden plus bijbehorende patches. Ook waren er geen maandelijkse kosten aan verbonden en kon je daarna vervolgens doodleuk gratis en voor niets in een PvP server terecht komen die constant geupdated werd.
Nu is mijn vraag is dit legaal? in mijn mening niet want je betaald helemaal niks voor het spel en de online kosten. Heeft iemand hier mischien een account en kan hij mij hier meer over vertellen of gewoon iemand die er wat van weet?

p.s het is niet die 10 dagen gratis spelen actie!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lpds BerichtGeplaatst: 04 Aug 2008 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat

is idd gratis maar geen oficiele server maar een private server.
ik weet niet of dit legaal is ik zelf speel ook op een private server ---- is een aanrader als je private server gaat spelen.
Terug naar boven
Nibor BerichtGeplaatst: 04 Aug 2008 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat

betekent dat dat een private server in principe illegaal is of neemt de beheerder dan de maandelijkse kosten voor zich?
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 04 Aug 2008 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Naar mijn mening is het legaal, maar dan moet je wel het spel kopen.

Want het spel down'en is illigaal.

Ik weet dit niet 100% zeker.
Mischien weet Joni het
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nibor BerichtGeplaatst: 04 Aug 2008 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok bedankt ik ben benieuwd of het legaal is of niet
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Aug 2008 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Blizzard reglement schreef:
1. Only Blizzard or its licensees have the right to host the Game. You may not host or provide matchmaking services for the Game, or intercept, emulate or redirect the proprietary communication protocols used by Blizzard in connection with the Program, regardless of the method used to do so. Such prohibited methods may include, but are not limited to, protocol emulation, reverse engineering, modifying the Program, adding unauthorized components to the Program, or using a packet sniffer while the Program is running.

Private servers zijn dus illegaal, dit topic wordt dus gesloten. Oh, en Blizzard klaagt private server eigenaren aan. De download zelf is wel legaal geloof ik, Blizzard biedt WoW gratis aan geloof ik.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: