Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Roderick BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 16:39    Onderwerp: Gears of War Reageren met citaat

Eén van de meest gehypte games van 2006 komt bijna uit, nog zes weekjes wachten en we kunnen hem eindelijk in onze Xbox 360 stoppen. Vanaf dan worden het vele uurtjes vol geweld, wapengekletter en lelijke monsters.

De game zal een tien urige verhaallijn kennen en na dat kun je hem nog tig keer uitspelen met een vriend, want co-op is volledig mogelijk binnen de verhaallijn, echt iets dat Halo met de Xbox voor mij opnieuw leven in heeft geblazen en Gears of War wel eens tot een hoogtepunt kan brengen.

Online is er natuurlijk ook heel wat af te knallen in diverse soorten online modi.

Hoe kijken jullie tegen de game aan, dé topper van 2006 of krijgen we misschien toch kleine teleurstelling?[/img]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cubic X BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou...de game is nogal gehyped, natuurlijk zal het een goede game worden, maar het zou zo maar eens kunnen dat door de hype de verwachtingen toch tegenvallen.
Maar goed, dat zien we na de release wel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Azazel BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk ook dat het een eeeerg vette game zal worde! kijk er dan ook zeer naar uit. Hype is idd groot, mensen zijn er al heilig van overtuigd dat dit HET spel gaan worden zonder er ook maar iets van te hebben gespeeld.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het moet een goede game worden en het is een game die ik zeker zal kopen als de laatste versie feilloos loopt. (Geen framerate problemen, geen tearing)
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Och, zo moeilijk ben jij ook niet met PS2 games en framerateproblemen, gezien jouw collectie

Komt wel goed joh, zodra dat multithreading lekker werkt. De game liep tot voor kort nog op 1 kern, dat hebben ze nu vast wel veranderd.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Roderick Vos schreef:
Och, zo moeilijk ben jij ook niet met PS2 games en framerateproblemen, gezien jouw collectie
Dit is de next-gen, de generatie van superconsoles, die moeten dat kunnen. Trouwens, meeste van mijn PS2 games betaal ik ook geen 60 euro.
Terug naar boven
Jasper_ BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik verwacht dat dit een tweede Halo voor Microsoft wordt. Ik heb in ieder geval hoge verwachtingen van GoW.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Roderick Vos schreef:
Dit is de next-gen, de generatie van superconsoles, die moeten dat kunnen. Trouwens, meeste van mijn PS2 games betaal ik ook geen 60 euro.

Elke nieuwe gen is een supergen. En t was ook maar een geintje hoor. GoW gaat gewoon lekker lopen, heeft Epic het talent wel voor.
Terug naar boven
Azazel BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat

zie mijn preview: http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=119
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 15:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Framerate is locked op 30fps, aldus Epic op haar eigen fora.
Terug naar boven
Gemaskerde Muchacho BerichtGeplaatst: 05 Okt 2006 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat

IK WIL HEM GEWOON hij is zoooooooo mooi
Terug naar boven
Santello BerichtGeplaatst: 03 Nov 2006 12:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Gemaskerde Muchacho schreef:
IK WIL HEM GEWOON hij is zoooooooo mooi

same here

die ga ik zeker op de release kopen!!!!!
Terug naar boven
Frank Op de Woerd BerichtGeplaatst: 08 Nov 2006 01:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb hem in de pre-order gekocht en ben over een paar dagen de gelukkige eigenaar. Het is altijd een probleem met gehupte games dat ze kunnen gaan tegen vallen maar met de tot nu toe uitgedeelde cijfers zit het wel goed. Ik ben zeer benieuwd maar verwacht er veel van.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: