Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, ... 22, 23, 24 Volgende
|
Master Bates |
Geplaatst: 29 Jul 2008 01:45 Onderwerp:
| |

|
neei et was niet N+ of portals maar echt een hele vreemde spel. er moest echt goed nagedacht worden. ik kan me nog 2 levels herinneren. 1tje waarbij je met je muis naar 1 punt moest komen maar niet over het veld mocht dus ging je met je muis de brouwser uit en dan om de game heen naar de plek waar je heen moest. en een ander level moet je een botter kaas en eiren spel afmaken maar je mist een circle, dus pak je de circle die om de nummer van het level heen staat..
er waren 2 delen van et spel.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 29 Jul 2008 12:24 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 29 Jul 2008 12:42 Onderwerp:
| |

|
De Impossible Quiz is vet. De oplossing is zooo logisch, maar toch zo bedacht dat je er niet aan denkt... |
|
Terug naar boven |
|
|
Master Bates |
Geplaatst: 29 Jul 2008 14:37 Onderwerp:
| |

|
yaa !!
thank you  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 30 Jul 2008 16:33 Onderwerp:
| |

|
Ik heb nu een HDD van 750 gig gekocht, kan ik mijn mappen van alle games die ik heb er gewoon opzetten of gaat die dan niet meer gaan? |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 01 Aug 2008 20:20 Onderwerp:
| |

|
Op welke site kan ik een Pandoras Batterij kopen voor de PSP? |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 01 Aug 2008 20:41 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
dnarbeis schreef: | Ik heb nu een HDD van 750 gig gekocht, kan ik mijn mappen van alle games die ik heb er gewoon opzetten of gaat die dan niet meer gaan? |
Ik neem aan dat je bedoelt: kan ik alle mappen kopiëren en ze dan vanaf de nieuwe harde schijf spelen?
Ligt eraan. Tegenwoordig slaan veel games de savegames en configbestanden en dergelijke op in je documents & settings map, en kun je de map van de game wel verplaatsen. Aan de andere kant zijn er ook genoeg games waarbij er in een .ini bestand of in het register staat in welke map de bestanden te vinden zijn, en als je de boel verplaatst werkt het niet meer.
Als het een externe schijf betreft: Er zijn genoeg games die ook werken wanneer je de schijf aan een andere pc hangt (zolang je uiteraard de disc hebt), de benodigde mappen en configuratiebestanden worden vaak bij de eerste keer opstarten gegenereerd. Dit is alleen niet altijd het geval. Ik zou zeggen: probeer het gewoon. Als je de mappen kopieert, dan verlies je niets, en kun je gewoon uittesten wat wel en niet werkt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 01 Aug 2008 20:42 Onderwerp:
| |

|
Ik had het al gedaan, en tot nu toe werkt alles, toch merci . |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 03 Okt 2008 15:59 Onderwerp:
| |

|
Heeft iemand FIFA09 al? Zoja kan iemand mij vertellen hoe de be a pro mode uitgewerkt is?
Als het namelijk goed uitgewerkt is ga ik voor FIFA en anders voor PES. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 03 Okt 2008 16:06 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Mijn broertje is nu bezig met Fifa 09 op de PS3 bezig en hij vindt de Be-A-Pro modus geweldig, maar goed of dat nu echt betrouwbaar is weet ik zelf ook niet  |
|
Terug naar boven |
|
|
vinnie13 |
Geplaatst: 09 Okt 2008 20:40 Onderwerp:
| |

|
Ik wou nieuwe trailers bekijken op Joystiq.com. Maar ik kan ze niet bekijken. Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 09 Okt 2008 21:16 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
[quote="Master Bates"]ik heb een vraag over een game. maar ets een internet game
ik weet de naam nie meer maar ets een game met 100 levels en elke level kun je allen maar halen 'by thinking outside of the box', weet iemand wat ik bedoel ?
Ga Googlen op thinking outside of the box internet game 100 levels... Nee, ik zou het niet weten . Doet me wel denken aan The Impossible Quiz, die was ook extreem grappig.
Citaat: | Where does the general keep his armies?
Answer: Up his sleevies! |
En dan had je 4 levens, en dan was er ook zo'n vraag, je zag een deur:
Citaat: | Choose the correct key. |
En natuurlijk ging je dan eerst alle 4 sleutels proberen, moest je overnieuw proberen, en bleek dat je op pijltje naar links moest drukken . Maare, nee, ik denk niet dat je dat bedoelt dus ik weet het niet . |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 11 Okt 2008 10:39 Onderwerp:
| |

|
Ik vraag me trouwens een paar dingen af.
1: Is Killzone 1 een goede titel?
2: Als ik God of War haal moet ik dan meteen alle 2 de delen hebben of is er weinig verschil.
3: Zijn de laatste 2 Playstation 2 Prince of Persia[/Warriors Within en nog 1.) games vet? |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 11 Okt 2008 10:45 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
1. Ik vond Killzone een aardige game, maar niet meer dan dat. Echter, als je benieuwd bent naar Killzone 2 kan het geen kwaad om de game gespeeld te hebben.
2. Gezien de prijs voor de games zou ik ze beide halen, beide topgames en qua verhaal is het ook hier nuttig om eerst 1 en dan 2 te spelen.
3. Beide leuke titels, hoewel ze beide wel hun minpuntjes hebben, maar als je Prince of Persia tof vindt zal je hier wel doorheen prikken. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 11 Okt 2008 11:07 Onderwerp:
| |

|
Wanneer krijg ik mijn plaatje terug? |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 11 Okt 2008 12:26 Onderwerp:
| |

|
Die actie van Guitar Hero: World Tour waarbij je een basgitaar krijgt als je pre-ordert, geldt dat voor alle winkels? Zo niet, kan iemand mij een goede, goedkopen webshop geven waar die actie geld. |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 11 Okt 2008 15:02 Onderwerp:
| |

|
Thanks Rene
Ik ga uiteindelijk volgende week voor de 2 God of War titels en Budokai Tenkaichi 3 (alweer de 3e DBZ game nadat ik me PS2 heb gekocht )
Efe een vraagje over Dragonball Budokai Tenkaichi 3: Heb je hier wel Goku's GT outfit? Vond het erg raar dat je in deel 2 6 verschillende kostuums hebt voor Goku behalve deze.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 11 Okt 2008 18:51 Onderwerp:
| |

|
Ik vond Prince of Persia veel toffer dan God of War eerlijk gezegd. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 11 Okt 2008 18:56 Onderwerp:
| |
![]()
|
Joker schreef: | Ik vond Prince of Persia veel toffer dan God of War eerlijk gezegd. |
Daarentegen vond ik God of War weer veel toffer dan Prince of Persia. Tenminste, de eerste God of War vond ik veel toffer. De tweede viel me persoonlijk behoorlijk tegen. De tweede Prince of Persia (Warrior Within) vond ik echter nog veel teleurstellender dan de tweede God of War.
Om kort mijn voorkeur aan te geven (ik heb Prince of Persia: The Two Thrones wel nooit gespeeld):
1) God of War
2) Prince of Persia: The Sands of Time (deze ben ik nu nog een keertje aan het spelen in de hoop dat ik hem daarna snel kan verkopen)
3) God of War 2
4) Prince of Persia: Warrior Within (die game heb ik nog geen eens uitgespeeld, zo erg vond ik hem tegenvallen...die sfeer vond ik echt verschrikkelijk) |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 11 Okt 2008 19:05 Onderwerp:
| |

|
De eerste Prince of Persia vond ik veel toffer omdat in mijn herinnering de nadruk minder lag op het vechten/buttonbashen. God of War heb ik nooit uitgespeeld, dat zegt wel genoeg denk ik.
Ik snap trouwens wel dat als je meer voor de actie gaat God of War leuker is, hangt een beetje van je persoonlijke voorkeur af. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 11 Okt 2008 19:22 Onderwerp:
| |

|
Zou best kunnen, maar volgens mij omdat ik hem ooit heb uitgeleend voordat ik hem had uitgespeeld, kan t me eigenlijk niet meer zo herinneren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 11 Okt 2008 19:28 Onderwerp:
| |
![]()
|
Joker schreef: | Ik snap trouwens wel dat als je meer voor de actie gaat God of War leuker is, hangt een beetje van je persoonlijke voorkeur af. |
Daar heb je gelijk in. God of War is de beste actie-game die ik heb gespeeld, terwijl Prince of Persia het beste 'behendigheids-spel' is dat ik heb gespeeld. Erg leuk aan Prince of Persia vind ik wel dat het vechten ook zo soepel gaat. Die prins is net een acrobaat. Bij God of War vind ik de 'Blades of Chaos' zo geweldig. Die maken het vechten tien keer beter in mijn ogen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 11 Okt 2008 20:04 Onderwerp:
| |

|
Ik moet deel 2 nog eens een keer gaan spelen. 1 heb ik namelijk uitgespeeld en moet zeggen wat een goede game. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 11 Okt 2008 20:40 Onderwerp:
| |

|
Je kan toch bij Diablo II met zijn 8en online in een server?
Dus misschien als er geïnteresseerde zijn kunnen we een Gamed server maken. Het is wel lang geleden dat ik het speelde. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 12 Okt 2008 11:39 Onderwerp:
| |

|
Blijkbaar niemand geintereseerd? |
|
Terug naar boven |
|