Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Joker BerichtGeplaatst: 11 Nov 2006 22:50    Onderwerp: Gamehoesjes Reageren met citaat

Met de nieuwe consoles komt ook de evolutie van de ... doosjes. Alhoewel sommige vrijwel gelijk zijn gebleven. Wat vinden we er van?

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 11 Nov 2006 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Vroeger had je PC games in van die hele grote dozen, die vond ik altijd erg tof om uit te stallen in m'n kamer. Hierop volgend kwamen de DVD doosjes, die ik qua formaat nog wel aardig vond (zeker toen de spellencollectie begon te groeien), maar qua opdruk vaak wat minder. De Xbox vond ik zeer lelijke hoesjes hebben, de blauwe PS2 en paarse Cube vond ik al wat mooier.

In de next-gen strijd vind ik de Wii waarschijnlijk de mooiste hoesjes hebben doordat ze de witte rand niet zo schreeuwerig in beeld brengen. Tweede komt de Xbox 360 die nog redelijk rustig is, helaas komen de PS3 hoesjes door hun formaat op de laatste plek, die vind ik niet echt mooi (Zelfde voor Blu-Ray en HD-DVD hoesjes)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Nov 2006 09:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

PS3 hoesjes zouden voor mij het leukst zijn door formaat stellende dat die lelijke bovenste rand er niet aan was. Die van de 360 vind ik goed op safe gespeeld, die van de Wii voel ik nog niets voor.
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 14 Nov 2006 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Vind die van de Wii niet echt denderend. Beetje té simpel.
Terug naar boven
Wickey de Viking BerichtGeplaatst: 19 Nov 2006 15:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Eenvoud is vaak de kracht van een hoesje vind ik. Less is more!
Terug naar boven
koekiemonster BerichtGeplaatst: 20 Nov 2006 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat

handig moeten we allemaal weer nieuwe rekken gaan aanschaffen doro het nieuwe formaat. Damn... kies gewoon een formaat en blijf daar 20 jaar bij!
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 21 Nov 2006 10:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Xbox 360 hoesjes vind ik een grote verbetering t.o.v. de oude xbox hoesjes. Wit en groen combinatie ziet er stijlvol uit, in tegenstelling tot de zwarte balk die er eerst op stond, met dat schreeuwerige oranje lijntje eronder.
Terug naar boven
Sn34ky BerichtGeplaatst: 21 Nov 2006 11:00    Onderwerp: Reageren met citaat

De 360 hoesjes zijn idd een verbetering. Sowieso de kleuren combinatie van de 360 is een hele verbetering.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: