Goede Review? |
JA |
|
100% |
[ 4 ] |
NEE |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 4 |
|
Auteur |
Bericht |
|
Exodore |
Geplaatst: 23 Jul 2008 22:08 Onderwerp:
| |

|
Wie durft er nu nee te zeggen ?
Als volledige review kan het in ieder geval tellen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 23 Jul 2008 22:15 Onderwerp:
| |

|
Toch net iets meer spellingfouten dan in mijn review .
Maar wel intressant, alleen vind ik de score totaal niet passen.
Ik heb hem gespeeld en vond hem niet zo leuk. Maarja ieder zijn eigen keus éh! |
|
Terug naar boven |
|
|
Exodore |
Geplaatst: 23 Jul 2008 22:17 Onderwerp:
| |

|
dnarbeis schreef: | Toch net iets meer spellingfouten dan in mijn review .
Ik heb hem gespeeld en vond hem niet zo leuk. Maarja ieder zijn eigen keus éh! |
Jah en jij legt HL2 na 5 minuten weg en bestempelt het spel als 'saai'...
Maarja ieder zijn eigen keus éh! |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 23 Jul 2008 22:22 Onderwerp:
| |

|
Exodore schreef: | dnarbeis schreef: | Toch net iets meer spellingfouten dan in mijn review .
Jah en jij legt HL2 na 5 minuten weg en bestempelt het spel als 'saai'...
Maarja ieder zijn eigen keus éh! |
Jij had mij gewoon keihard gehyped man!
Ahnee, want ik had het spel 3 dagen voor de release, hahah. |
|
Terug naar boven |
|
|
Exodore |
Geplaatst: 23 Jul 2008 22:26 Onderwerp:
| |

|
Dat is gewoon een machtig spel als je geduld hebt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Exodore |
Geplaatst: 24 Jul 2008 11:34 Onderwerp:
| |

|
HL2
Voor PES heb je toch niet veel geduld nodig? Das de hele tijd pure actie
Bij HL moet je inderdaad soms door vele donkere gangetjes lopen met enkel je crowbar en een pistooltje, maar hoe dik wordt dik wel niet gecompenseerd door die epische bossbattles
En nu genoeg over HL, mooie review jedi  |
|
Terug naar boven |
|
|
Niels |
Geplaatst: 31 Jul 2008 10:49 Onderwerp:
| |

|
Er waren wel wat spelfouten (vooral met spaties na nieuwe zinnen). Maar de review zelf was vrij goed, toch heb ik enkele minpuntjes gevonden.
Je intro verraadde al dat je niet objectief kon blijven, en dat stoort. Je hebt niet 1 slecht puntje opgenoemd en dat geloof ik niet. Waar ging het fout? Welke opties konden beter?? Dit soort dingen moet je ook vermelden.
Je maakt je er gemakkelijk vanaf door te zeggen dat de gameplay hetzelfde is als vorige versies. Allemaal goed en wel, maar ik heb die vorige versies nooit gespeeld dus ik weet nog niets over de gameplay.
Je moet ieder spel apart bekijken, vergelijken met zijn voorganger is een optie maar komt pas op de tweede plaats aan gezien veel mensen de voorganger niet gespeeld hebben.
Verder begin je over technische gegevens van een PC en dat vind ik verkeerd. Een review draait over het spel zelf en niet over de technische kant. Tenzij die (zoals bij Crysis) echt anders in dan je zou verwachten en voor serieuze problemen zorgt, wat bij PES niet het geval was lijkt me.
Verder was je review eigenlijk bijzonder kort. Je kon toch nog een heleboel vertellen?? Welke mogelijkheden waren er allemaal, was er een manager-mode? Kon je eigen ploegen samenstellen? Kon je eigen spelers maken? waren de Nederlandse en Belgische ploegen aanwezig??
Dit soort dingen willen we allemaal weten.
Ik vond het invoegen van plaatjes wel goed. Ook de duidelijke score op het eind zorgt dat er geen verwarring is. Alhoewel de eindscore iets te kunstmatig overkomt, je moet niet de som/gemiddelde van de subscores nemen maar een eindtotaal dat echter lijkt volgens jou. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|