Auteur |
Bericht |
|
Maickel |
Geplaatst: 20 Nov 2006 09:33 Onderwerp: GOW vraagje
| |

|
Gisteravond ben ik heerlijk bezig geweest met GOW. Nu zijn shooters niet echt mijn ding, maar voor dit spel wilde ik toch wel een uitzondering maken. Ik moet zeggen het ging me niet al te slecht af.
Alleen nu zit ik met een klein probleempje... Volgens mij zit ik zo ongeveer in het laatste veld, op de trein. Ik moet nu die vent met z'n vleermuizen overhoop schieten, maar het wil niet echt lukken. Nu was het ook al vrij laat (03:00 uur), maar misschien mis ik iets ofzo...
Heeft iemand tips hoe je dit het beste aanpakt? Of moet ik gewoon gaan werken aan mijn shooter skills?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Timo_ |
Geplaatst: 20 Nov 2006 09:42 Onderwerp:
| |

|
Je moet je afvragen of je dit echt wilt weten want het is de eindbaas en is het niet veel toffer deze zelf te verslaan?
Ik hoor het wel als je het alsnog wilt weten, tevens maakt het uit op welke moeilijkheidsgraad je het speelt. Qua tactiek. |
|
Terug naar boven |
|
|
Maickel |
Geplaatst: 20 Nov 2006 10:52 Onderwerp:
| |

|
Oke, het is dus echt de eindbaas... Mmmh, dan blijf ik het nog wel even proberen. Als ik er volgende week nog niet uit ben, kom ik nog wel een keer terug voor tips.
De single player is dus wel vrij kort, slechts een kleine 7 uur. Maar ik denk dat het co-op gedeelte wel nog veel plezier gaat opleveren...
Bedankt alvast... |
|
Terug naar boven |
|
|
Timo_ |
Geplaatst: 20 Nov 2006 12:14 Onderwerp:
| |

|
Hij is waarschijnlijk wat kort omdat je hem op casual speelt, adn is hij idd te makkelijk. Ik weet zeker dat je hem binnenkort verslaat en daarna zul je merken dat je over de hardcore veel langer gaat doen dan 7uur. Succes ermee en ik hoor het wel of het lukt. |
|
Terug naar boven |
|
|
FreeMad |
Geplaatst: 20 Nov 2006 13:13 Onderwerp:
| |

|
ik zag dat je het nog niet gehaald hebt
.ik heb een tip.
schiet je magazijn leeg hij kan namelijk heel wat hebben |
|
Terug naar boven |
|
|
Maickel |
Geplaatst: 20 Nov 2006 15:08 Onderwerp:
| |

|
Klopt. Ik heb het ook nog niet geprobeerd.... Zit nog op m'n werk.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Azazel |
Geplaatst: 20 Nov 2006 15:57 Onderwerp:
| |

|
Ik speel hem nu op hardcore, en ik ben net op de trein gestapt. Ik ben iig een stuk langer dan 7 uur bezig geweest om daar te komen, het heeft me echt een paar keer doodgaan gekost om langs de moelijke stukjes te komen! Veel succes met de einbaas, ik zal het binnenkort waarschijnlijk ook wel nodig hebben  |
|
Terug naar boven |
|
|
Frank Op de Woerd |
Geplaatst: 20 Nov 2006 19:13 Onderwerp:
| |

|
Ook ik ben op die gast vast gelopen. Ik speel co-op met een vriend maar die gast is wel lastig zeg. Ik heb alle twee mijn guns al eens leeg geschoten op he maar dood gaan wil hij niet. Ik raak hem beter als die vleermuizen weg szijn maar alsnog haal ik niet veel uit. Ik ben ook al eens op die gun achter hem geklommen maar ook daar haal ik niet veel mee uit. Uiteindelijk komen die vleermuizen en ga ik eraan.
Ik ga binnenkort nog maar weer eens iets anders proberen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Maickel |
Geplaatst: 20 Nov 2006 22:22 Onderwerp:
| |

|
Het is gelukt!
Even de techniek onder de knie krijgen en dan is het wel te doen...
Ik ben nu op hardcore bezig, die is inderdaad lastiger... maar wel leuker.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Santello |
Geplaatst: 21 Nov 2006 09:59 Onderwerp:
| |

|
ahah heb casual met een vriend in 1 middag uitgespeeld
gister hardcore geprobeerd te vaak dood hahaha
en toen maar weer online! |
|
Terug naar boven |
|
|
Azazel |
Geplaatst: 21 Nov 2006 18:16 Onderwerp:
| |

|
Zo, heb RAAM nu ook eindelijk dood op Hardcore!! Ff geprobeerd op Insane, dat is echt gewoon bizar moeilijk! Volgens mij moet je daar echt veeeel tijd voor uittrekken! Ga het iig wel proberen natuurlijk  |
|
Terug naar boven |
|
|
Santello |
Geplaatst: 21 Nov 2006 20:25 Onderwerp:
| |

|
weet iemand trouwens ook, of ik split screen kan spelen
met bots, dus niet online |
|
Terug naar boven |