Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Opvolger 360?
2009
17%
 17%  [ 6 ]
2010
32%
 32%  [ 11 ]
2011
32%
 32%  [ 11 ]
2012
17%
 17%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 34

Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Jul 2008 09:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Aangekondigd? E3 2009 of X09. Met release eind 2010.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Primitive BerichtGeplaatst: 19 Jul 2008 10:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoals Joni zegt.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Jul 2008 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat het later zal zijn: de 360 zit nog niet op 199 aan prijs, 1 belangrijk punt en 2, Microsoft loopt veel winsten mis als ze te snel met een opvolger komen en die winsten zijn hard nodig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dark lars BerichtGeplaatst: 19 Jul 2008 13:06    Onderwerp: Reageren met citaat

ow ik heb 2011 gedaan omdat ik dacht datie dan uitkomt maar aangekondigd denk ik 2010
Terug naar boven
Master Killer BerichtGeplaatst: 21 Jul 2008 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat

waarom begin je aan een opvolger te denken terwijl de xbox 360 nog niet eens is uit gegroeid.

Speel de games die binnenkort komen.
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 01:43    Onderwerp: Reageren met citaat

2009 ziet er mager uit met enkel Alan Wake en Splinter Cell, als de PS3 echt op stoom raakt zoals Sony beweert dan zie ik al een onthulling van de nieuwste console van MS in 2010 met een release ergens in 2011. Maarja MS levert ieder jaar puike werk af en Sony begint me een beetje te irriteren met uitstellen (ik heb geen probleem met wachten, maar beloof geen datums als je toch weet dat je ze niet gaat halen). Zolang MS een aanbod games heeft zoals vorige én dit jaar kan de Xbox nog lang mee. Maar ik verwacht dat ze gaan rushen voordat een PS4 uitkomt en vervolgens verkloten.. maar hey wie ben ik.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat

2008 zag er ook mager uit voor Microsoft en kijk nu. Wacht maar af, Microsoft kondigt niet zoals Sony games ver vooraf aan, dat gebeurt in good time, dus begin 2009.
Terug naar boven
Exodore BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Microsoft zal sowiezo nog met verrassende aankondigingen komen,
daar bestaat geen twijfel over. Maar wanneer?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Exodore schreef:

Verassingen? Die Sony-aftreksels en die gejatte games zeker?
Terug naar boven
Djierod BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
Exodore schreef:

Een age of empires deel op de 360
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Lilyman schreef:
Exodore schreef:

Ja, en Sony is natuurlijk de heilige graal die alles zelf verzonnen heeft. Zo kun je natuurlijk simpelweg zeggen dat SingStar een karaoke rip-off is, maar in plaats daarvan moeten we doen geloven alsof Sony met haar games het wil heeft uitgevonden. De eeuwige 'Microsoft jat alleen maar' discussie vind ik zo zinloos, Sony's Trophies zijn een voorbeeld dat ze even goed meedoen aan deze trend, in plaats van klagen kun je ook gewoon zeggen dat iedere console op deze manier een compleet pakket aan games weet te bieden, perfect toch?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Lilyman schreef:
Exodore schreef:

Ja, en Sony is natuurlijk de heilige graal die alles zelf verzonnen heeft. Zo kun je natuurlijk simpelweg zeggen dat SingStar een karaoke rip-off is, maar in plaats daarvan moeten we doen geloven alsof Sony met haar games het wil heeft uitgevonden. De eeuwige 'Microsoft jat alleen maar' discussie vind ik zo zinloos, Sony's Trophies zijn een voorbeeld dat ze even goed meedoen aan deze trend, in plaats van klagen kun je ook gewoon zeggen dat iedere console op deze manier een compleet pakket aan games weet te bieden, perfect toch?

Ik wil geen oneindige discussie starten, maar Sony was de eerste die met het idee van zogeheten "Achievements" kwam. MicroSoft heeft het echter eerder uitgevoerd...

Ach ja... elke console heeft zijn games. Alleen hoop ik wel dat MicroSoft nu stopt met het stelen van PS-exclusives zoals "Final Fantasy XIII".

Er gaat nu namelijk weer een GERUCHT dat Tekken 6 misschien ook naar de XBOX 360 komt. Lijkt me sterk, maar we zullen zien...
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Enig bewijs daarvoor Lilyman? Dat MS het eerder uitvoerde lijkt me meer dan genoeg bewijs dat ze SOny niet hebben nageaapt
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
Ik wil geen oneindige discussie starten, maar Sony was de eerste die met het idee van zogeheten "Achievements" kwam. MicroSoft heeft het echter eerder uitgevoerd...

En dat weet jij, omdat...

Ach ja... elke console heeft zijn games. Alleen hoop ik wel dat MicroSoft nu stopt met het stelen van PS-exclusives zoals "Final Fantasy XIII".

Dat is juist het sterke punt van Microsoft op dit moment: het nemen van games. Daar gaan ze dus echt niet mee ophouden. Daarbij is het woord 'stelen' hier totaal niet gepast.

Er gaat nu namelijk weer een GERUCHT dat Tekken 6 misschien ook naar de XBOX 360 komt. Lijkt me sterk, maar we zullen zien...

Lijkt me helemaal niet zo sterk. Waarom zou het niet gebeuren?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

jedi_christian schreef:
Lilyman schreef:
Rene Groen schreef:
Lilyman schreef:
Exodore schreef:

fanboy praat d8 dat jij ook een Xbox had?(omdat je Fahrenheit voor de XBOX hebt gekocht)

Ik ben inderdaad geen fanboy. En ja, ik heb ook een XBOX en XBOX 360. Ik vind beide goede consoles, en beide hebben goede games (de XBOX op het moment wat betere dan de PS3).

En het bewijs: In een video van E3 2005 is te zien dat een bepaald doel behaald word in een bepaalde game. De speler krijgt daarvoor een beloning toegereikt en deze belong is (zoals een Achievement) in het beeld te zien. Dit betreft een spel gespeeld op een PlayStation 3. Volgens mij was het WarHawk...

Ik heb dit echter zelf nog niet gezien, maar ik heb het vernomen uit een zeer betrouwbare vriend. Een vriend die nooit onzin vertelt. Hij zal dat dus ook niet gedaan hebben toen hij het me verteld heeft.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Devilly schreef:
Lilyman schreef:

En dat weet jij, omdat...

Dat is juist het sterke punt van Microsoft op dit moment: het nemen van games. Daar gaan ze dus echt niet mee ophouden. Daarbij is het woord 'stelen' hier totaal niet gepast.

Lijkt me helemaal niet zo sterk. Waarom zou het niet gebeuren?

Omdat de Tekken-serie, sinds dat het bestaat, al een PS-serie is. Het is zeer onwaarschijnlijk dat Tekken 6 zijn weg zal vinden naar de XBOX 360, simpelweg omdat de XBOX al een andere vechtserie heeft, namelijk Dead or Alive.

Mocht Namco-Bandai toch aankondigen Tekken 6 naar de XBOX 360 toe te brengen, gelijktijdig met de release van de PS3-versie van deze game, zal dat betekenen dat Microsoft weer met geld heeft liggen strooien.

Mijn mening is dat dit zwak concurreren is...

Maar zoals ik al eerder heb gezegd kan ik hier zelf niets aan veranderen. Alleen kan ik zeggen dat ik het jammer vind dat de gamewereld zo verprutst word door het wegnemen van exclusiviteit van games. Ik kan me nog een tijd bedenken waarin PlayStation-games PlayStation-games waren en Nintendo-games Nintendo-games...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Lilyman schreef:
Omdat de Tekken-serie, sinds dat het bestaat, al een PS-serie is. Het is zeer onwaarschijnlijk dat Tekken 6 zijn weg zal vinden naar de XBOX 360, simpelweg omdat de XBOX al een andere vechtserie heeft, namelijk Dead or Alive..
Sony heeft deze vechtserie rond 2000 van SEGA 'gestolen'
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:

Omdat de Tekken-serie, sinds dat het bestaat, al een PS-serie is. Het is zeer onwaarschijnlijk dat Tekken 6 zijn weg zal vinden naar de XBOX 360, simpelweg omdat de XBOX al een andere vechtserie heeft, namelijk Dead or Alive.

En waarom zou er dan niet nog een vechtserie op uit kunnen komen? Dat is wel een heel simpele redenering. Dat de Tekken-serie een PS-serie is, klopt (grotendeels, aangezien er een uitstapje naar de GBA is geweest), maar dat wil niets zeggen. Voorheen was het PS-logo ook het grootste in de branche, maar dat ligt nu ook iets anders.

Mocht Namco-Bandai toch aankondigen Tekken 6 naar de XBOX 360 toe te brengen, gelijktijdig met de release van de PS3-versie van deze game, zal dat betekenen dat Microsoft weer met geld heeft liggen strooien.

Of dat Namco-Bandai in heeft gezien dat ze meer geld verdienen door de game ook op de 360 uit te brengen.

Mijn mening is dat dit zwak concurreren is...

Mijn mening is dat dit slim concurreren is. Microsoft zorgt ervoor dat zijn console aantrekkelijk is om te kopen door ervoor te zorgen dat de meest interessante titels (ook) op hun platform komen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Lilyman schreef:
Omdat de Tekken-serie, sinds dat het bestaat, al een PS-serie is. Het is zeer onwaarschijnlijk dat Tekken 6 zijn weg zal vinden naar de XBOX 360, simpelweg omdat de XBOX al een andere vechtserie heeft, namelijk Dead or Alive..

Dit is incorrect.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
Joni Philips schreef:
Lilyman schreef:

Dit is incorrect.

Jij hebt nooit op school gezeten zeker? Je zou moeten zeggen 'Dit is incorrect, want...' en dan komt de argumentatie.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Waarom incorrect? Jij noemt Final Fantasy XIII jatten omdat het een PS3 exclusive was. Wel, Dead or Alive 2 was een DreamCast exclusive (met contract vastgelegd) en Dead or Alive 2: Hardcore werd uiteindelijk een PS2 launchgame. Volgens jouw logica: jatten.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Devilly schreef:
Lilyman schreef:
Joni Philips schreef:
Lilyman schreef:

Dit is incorrect.

Jij hebt nooit op school gezeten zeker? Je zou moeten zeggen 'Dit is incorrect, want...' en dan komt de argumentatie.

Sorry, Devilly. Gelieve beleefd te blijven.

En Joni, ik denk dat we het hier het beste bij kunnen laten. Iedereen heeft zijn mening. De mijne verschilt van menig ander lid hier. Dit is echter goed, want anders zou het maar een saaie boel zijn hier

We zullen zien wat de toekomst brengt... niemand kan het zeker weten
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:

Ik wil dit al een hele tijd zeggen en dit is een mooi moment om het ook echt te doen, aangezien je me nu direct op deze toon aanspreekt. Je bent namelijk niet mijn moeder/vader noch een redactielid op deze site, dus heb jij weinig reden om zo tegen mij (of anderen) te praten.

------

De release van de volgende Xbox zie ik in 2010 of 2011 gebeuren. 2010 in het geval dat Microsoft weer een voorsprong op de rest wil nemen en 2011 in het geval ze logisch nadenken en inzien dat ze het donders goed doen en de 360 nog enige tijd meekan, zeker als de opvolger van de PS3 nog niet in zicht is. Aan de andere kant lijkt de 360 het iets minder te gaan doen t.o.v. de PS3, dus misschien is 2010 zo'n slechte keus nog niet.

Hoe dan ook, ik hoop dat ze het deze keer rustig aan doen en de tijd nemen om een kwalitatief stukje hardware op de markt te brengen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Devilly schreef:
Lilyman schreef:

Ik wil dit al een hele tijd zeggen en dit is een mooi moment om het ook echt te doen, aangezien je me nu direct op deze toon aanspreekt. Je bent namelijk niet mijn moeder/vader noch een redactielid op deze site, dus heb jij weinig reden om zo tegen mij (of anderen) te praten.

Ik vind het gewoon niet prettig als iemand tegen me zegt "Jij hebt nooit op school gezeten, zeker?"

Dat klinkt een beetje... kwetsend. Dus gaarne zou ik hebben dat dit niet meer gebeurt. Ik ben ook beleefd tegen alle leden van dit forum. Ik behandel iedereen met respect. En ik werwacht dat als ik respect geef, ik het ook terugkrijg. Dit is alles wat ik wil zeggen.

No hard feelings...
----------------------------

En ik hoop dat Microsoft, mochten ze een derde XBOX uitbrengen, deze niet een groot probleem als "The Red Ring of Death" bevat. Mocht de console goede launchgames bevatten, dan zal ik het apparaat zeker aanschaffen.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Daarentegen vind ik de manier waarop jij tegen leden praat niet prettig, maar daarmee houd jij toch ook niet op?!

Leuk trouwens dat het lid op gamed dat het meest probeert 'de orde de handhaven' mij hier in een totaal doelloze discussie sleept (onbedoeld, dat wel), terwijl ik al tijden niet meer zo'n doelloze discussie heb gehad op deze site.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

Ga naar: