Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Urkie BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:14    Onderwerp: "Sony has beste conferentie" Reageren met citaat

Ten eerste, dit is mijn mening. Dus ga me straks nou niet eeuwig flamen op Gamed.nl

Ik zie allemaal reacties van " Sony had de slechtste conferentie" of " Nu koop ik helemaal geen ps3 meer" of " Ps3 heeft geen goede games". Nu zeg ik dat Sony de beste conferentie van allemaal had, oke, ze hebben niet zo veel getoont, maar als gamer moet je weten wat sony allemaal nog te bieden heeft. Want met titels zoals: LittleBigPlanet, God of War 3, Heavy Rain, KH3 (hij komt) en ga zo maar door. Ze hebben misschien niet alles getoont tijdens deze conferentie, maar dat maakt de ps3 nog niet slecht. Kom op zeg, wie gaat er nou " 1 tegen 100" spelen op zijn xbox 360? Of als een maloot staan zwiepen met je wii mote om geluid uit een digitale viool te krijgen? En onthoudt, dit is mijn mening.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Roderick BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat

De persoon die 1 tegen 100 gaat spelen is de persoon die massaal de Wii in huis haalt. Althans, dat hoopt Microsoft. Vanuit zakelijk perspectief zijn die aankondigingen van Microsoft daarom juist heel interessant. Ben benieuwd hoe dat succes uitpakt.

Daarnaast krijg je die eeuwige Sony lijsten weer met games die noooooooooooooooooooooooooooooooit uitkomen. Als je naar de 2008 lineup kijkt dan is het hele pro PS3 en anti MS geschreeuw van fanboys tot en met analisten keihard ongegrond geweest. De 360 staat er als een huis, voor het vierde jaar op rij, dát verdient imo respect.
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:19    Onderwerp: Re: "Sony has beste conferentie" Reageren met citaat

Urkie schreef:
Ten eerste, dit is mijn mening. Dus ga me straks nou niet eeuwig flamen op Gamed.nl

Ik zie allemaal reacties van " Sony had de slechtste conferentie" of " Nu koop ik helemaal geen ps3 meer" of " Ps3 heeft geen goede games". Nu zeg ik dat Sony de beste conferentie van allemaal had, oke, ze hebben niet zo veel getoont, maar als gamer moet je weten wat sony allemaal nog te bieden heeft. Want met titels zoals: LittleBigPlanet, God of War 3, Heavy Rain, KH3 (hij komt) en ga zo maar door. Ze hebben misschien niet alles getoont tijdens deze conferentie, maar dat maakt de ps3 nog niet slecht. Kom op zeg, wie gaat er nou " 1 tegen 100" spelen op zijn xbox 360? Of als een maloot staan zwiepen met je wii mote om geluid uit een digitale viool te krijgen? En onthoudt, dit is mijn mening.

"Want met titels zoals: ... " > Dit geldt voor elke console.

Je had hier geen topic voor te hoeven openen.

Close en verder in normale e3 topic.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn mening is dan dat 2009 sony's jaar kan worden, want 2008 was niet hun jaar hoor.
Ik haat het gewoon dat Sony niets speciaals doet om 360 eigenaren over te halen om ook een PS3 te kopen.. Ze laten het allemaal maar gaan, ze zijn laks en lui omdat ze weten dat als de PS2 niet meer wordt geproduceerd 99% van de PS2 eigenaars zal overstappen naar de PS3. Er werd niets nieuws aangekondigd, God of War was verwacht, en LBP en KZ2 zijn al bekend van 2006
Terug naar boven
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn mening is dan dat 2009 sony's jaar kan worden, want 2008 was niet hun jaar hoor.
Ik haat het gewoon dat Sony niets speciaals doet om 360 eigenaren over te halen om ook een PS3 te kopen.. Ze laten het allemaal maar gaan, ze zijn laks en lui omdat ze weten dat als de PS2 niet meer wordt geproduceerd 99% van de PS2 eigenaars zal overstappen naar de PS3. Er werd niets nieuws aangekondigd, God of War was verwacht, en LBP en KZ2 zijn al bekend van 2006
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Najaar 2005, najaar 2006, najaar 2007, najaar 2008. Toch wel 4 najaren straks.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik geef je gelijk, zeg maar dat ik een fanboy ben, maar ik bekijk het zo.
FF XIII komt nog steeds naar PS3 heeeuuur.
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat

FF13 was mooi wel de reden om een ps3 te kopen.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat

FloriX schreef:
FF13 was mooi wel de reden om een ps3 te kopen.

Awel, dan heb je een goede aankoop gedaan.
Want hij komt nog steeds.

Fuck wat ben jij een klootviool.
Terug naar boven
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat

We willen boeiende shit, 360 is een hardcore machine, en nu MS een fout heeft gemaakt door met veel casual shit te komen, zou Sony er veel over de streep kunnen trekken, maar nee we wachten wel nog een jaartje...
Terug naar boven
Master Bates BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat

als ik elke console had en elke game kon spele zou ik toch banjoo meteen op starten daarna fallout 3 en fable 2 ... dan lekker gears online !!
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Laat maar Dnarbeis, jammer dat MS je op je teentjes heeft getrapt, blijkbaar snap je mijn punt niet. Ik heb mijn PS3 voor meer dan FF13 gekocht, daar gaat het niet om....
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat

En hadden jullie de nieuwe "Interface" van de 360 al gezien... Ik zeg niks... En wie noemt sony een naáper? Microsoft kopieert het Mii concept.

Laatst aangepast door Urkie op 15 Jul 2008 22:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat

FloriX schreef:
Laat maar Dnarbeis, jammer dat MS je op je teentjes heeft getrapt, blijkbaar snap je mijn punt niet. Ik heb mijn PS3 voor meer dan FF13 gekocht, daar gaat het niet om....

Nee, ik snap je probleem gewoon niet. De komst van FF XIII op Xbox360 neemt toch niet weg dat je hem kan spelen op je PS3.
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Het punt is dat Sony al een achterstand heeft qua exclusives. Het zijn er minder en zo komen pas in 2009. Dan is het gewoon vreselijk kut dat sony niks doet om zijn grootste exclusive exclusief te houden. FF13 naar de 360 is een ramp. SOny verliest hiermee bij veel mensen een hoop respect, net als bij mij....
Terug naar boven
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat

@DNArbeis
Hij bedoelt gewoon dat FFXIII één van de grootste redenen was dat hij naast een 360 ook een PS3 kocht, en nu ziet hij die reden verdwijnen en is zijn PS3 maar half waard wat hij ervoor heeft betaald
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Magnum Delta schreef:
@DNArbeis
Hij bedoelt gewoon dat FFXIII één van de grootste redenen was dat hij naast een 360 ook een PS3 kocht, en nu ziet hij die reden verdwijnen en is zijn PS3 maar half waard wat hij ervoor heeft betaald

Oow, als je het zo bekijkt...
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat

iK moet dnarbeis gelijk geven, wat heeft Microsft getoon: FF XIII inderdaad leuk, maar je krijgt die als PS3 eigenaar nog altijd en de Jappan gaan nog allemaal massaal een PS3 kopen voor FF XIII, voor hen maakt het niet uit dat die op de 360 in Europa en Amerika komt en ik ben blij voor juliie ^^

iig met God of War III, MAG (het idee erachter is verdomd indrukwekkend), Infamous, een resistance voor PSP, een valkyria voor PSP, een super stardust voor PSP, patapon 2, locoroco 2 en een video service voor PS3 en PSP heb je toch enkele heel erg mooie aankondigingen gekregen. Alles op een rijtje heeft Sony zijn fans erg gelukkig gemaakt. ^^
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet alle gamers zijn RPG fans. Mij kan FF bijv geen ene reet schelen. Heb dus ook niet echt gevolgd hoe Sony FF op de markt positioneerde. Was dat net zoals hij het over MSG4 had vandaag? Zoja, dan is het idd een grote verlies. Zo nee, dan kan het Sony dus niet veel interesseren. Anders hadden ze wel maatregelen genomen.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

MS had de beste persconferentie, simpelweg omdat ze de nadruk leggen op 2008 met fantastische games. Sony heeft ook topgames, maar die verschijnen nu eenmaal iets later. Nintendo persconferentie was een afgang.
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat ik beter vond aan de pres. van MS was dat er games gespeeld werden. Ze kwamen veel beter op me over. Ik heb me kapotgelachen toen Sony zei: 2008, year of the PS3, om vervolgens een filmpje te laten zien waarvan 90% multiplatform was. Er was gewoon totaal geen "wow" moment.
Terug naar boven
Master Bates BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat

ja vond ik ook. ze bleven maar praten over 2008 terwijl alle games later zouden verschijnen
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 23:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja je hebt gelijk Motorstorm 2, resistance 2, LBP en SOCOM verschijnen niet in 2008... Oh wacht

Een beetje bull he man Sony toonde eveneens hun line-up voor 2008 met (gelukkig) nog eens wat exta voor 2009 in tegenstelling tot de andere twee
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ze mogen alle drie naar een cursus betere persconferenties. Sony duurde eindeloos, Nintendo was euh hopen dat 360 wint, en Microsoft was lachen met het zingen van Duffy en het Japans van Wada. Eerlijk gezegd, de winnaar van deze E3: de PSP. Valkyria Chronicles, Super Stardust, Resistance, LocoRoco 2 en Patapon 2. vergeet even de persconferenties die op de grote consoles toegespitst waren, want deze kleine speler telde meer interessante aankondigingen voor mij dan alle drie samen.

Trouwens leuk dat we de nieuwste titel van Ninja Theory bij Sony hebben gezien: een PSN versie van Rag Doll Kung Fu.
Terug naar boven
Kim0 BerichtGeplaatst: 16 Jul 2008 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja en dan nog is GTA naar de DS... Kzag t al aankomen, hij stond ergens op een releaselijst van een amerikaanse winkel 2 maanden geleden. Maar sorry,dit kan echt niet. Elke Persconferentie was de moeite niet waard om naar te kijken...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: