Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 14 Jul 2008 22:30    Onderwerp: E3 Nieuwe Xbox Live Dashboards Reageren met citaat

Wat vinden julie van het nieuwe dashboard voor de Xbox 360 met de Avatars. Ik vind het nog wel vet eruit zien het lijkt erg op media center in mijn ogen. Het lijkt me ook wel geinig om me poppetje aan tekleden als een loslopende pyshopaat met een clownneus en afroharen(als dat kan )

BTW: screens
http://www.engadget.com/2008/07/14/microsoft-giving-the-xbox-360-a-totally-new-dashboard/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 14 Jul 2008 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja je pakt de woorden uit mijn mond over dat media center ding
Ik hoop gewoon dat je zal kunnen kiezen en het oude dash ook nog kan gebruiken, waarvoor dienen anders al je gedownde gamerpics en themes?
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 14 Jul 2008 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Hopelijk kun je de theme's nog gebruiken als de achtergrond en ik denk dat Microsoft ons gewoon keiheard naait met de gekochte gamerpics
Terug naar boven
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 14 Jul 2008 23:03    Onderwerp: Reageren met citaat

In ieder geval niet zo hard genaaid als in het Sony kamp
Ik vind de avatars wel beter dan de mii's hoor, alleja qua uitwerking en met die 1 tegen 100 enzo. Heb je al de video gedownd van Marketplace over The next xbox dashboard?
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 14 Jul 2008 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Nop nog niet zal waarschijnlijk een weekje moeten wachten (heb zilver niet gold) is het vet dan of valt het wel mee?
Terug naar boven
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 14 Jul 2008 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat

het neemt het mii concept wel naar een vet hoger niveau, maar uit een minuut kan je niet zoveel uitmaken denk ik

http://www.xbox.com/en-US/community/events/e32008/articles/0714-nxe.htm
hier heb ik em gevonden op de xbox-site

En hier nog iets waar staat dat je de oude dash nog hebt, met de blades.
http://majornelson.com/
Terug naar boven
jerfo BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat

lijkt mij ook idd wel vet
op live ben ik nu ook een filmpje tegen gekomen waar als ik het goed heb gehoord ook word gezegt dat er party chat komt
Terug naar boven
jerfo BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat

lijkt mij ook idd wel vet
op live ben ik nu ook een filmpje tegen gekomen waar als ik het goed heb gehoord ook word gezegt dat er party chat komt

/\hmm srry er is hier ff wat mis gegaan
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: