Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
konnichiwa BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 10:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Post je gamercard eens .

OP: Omdat Sony goed is geweest voor SE laat SE met veel plezier hun main serie op de PS.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ventus schreef:
Ik kom niet online op 360 , geen live

Ontopic: Ze willen de ps3 toch niet meer goed ondersteunen. Ze kunnen net zo goed ff 14 voor de 360 gaan ontwikkelen. ECHTE FF FANS WILLEn geen nieuwe game DIE SPELEN PORTS EN REMAKES VAN OUDE DELEN, plus ze willen geen vooruitgang in games, en shit ff 13 lijkt op ff12. Nou laten we ff 13 bestempelen als slechtste ff, geen diepgang in characters omdat Lighting heel stil is en dus geen story... Story 4 out of 10. Oh shit dit is net zo'n slecht spel als ff 12, doe mij maar ff 10.
De ps3 fans zitten te wachten op iets als een remake van ff7 en op de 360 zitten er heel veel gozers die dit zouden willen spelen. FF begint nu ook steeds meer op een actie/adventure game met rpg elementen te lijken.

Echt heel kinderachtig hoor, Ventus. Het klopt ook nog niet wat je zegt. Ten eerste zijn er nog geen gameplay beelden naar buiten gebracht, dus kan je dat nog niet eens weten. Ten tweede zijn FF-fans wel in voor vernieuwing, maar moet het niet teveel gaan lijken op een MMORPG. En omdat Lightning stil is word het een kutverhaal? Misschien moet jij maar 's standpunten onderbouwen en niet alles afzeiken hier op gamed.

Jij kan het gewoon niet hebben dat FFXIII een van de titels is die niet naar de 360 komt. Je zegt het zelf al in je eerste post, de 360 heeft al meer dan genoeg goede RPG's. Dus waarom dit kinderachtige gedoe. Er blijft een serie exclusief op de PS3 en niet op de 360 en jij moet het weer gaan bashen. Way to go, Ventus!
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 13:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Er valt met jou echt geen gewoon gesprek te voeren, he. Discussie gesloten.
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 14:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Post je gamercard is. Xbox Live Silver is gratis....
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

FloriX schreef:
Post je gamercard is. Xbox Live Silver is gratis....
Inderdaad, en het is gewoon kwestie van je internetkabel in de 360 te steken.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ventus schreef:
Ik heb nooit verbonden met internet ofzo. Speel Alleen offline games op. Lost Oddisey valt tegen. Die Protagonist is gay.
Je moet geen online games spelen om een Xbox 360 met het Internet te verbinden. Je data wordt automatisch doorgestuurd na het aanmaken van een accountje. Heel eenvoudig en gratis, iets wat elke Xbox 360 eigenaar zou moeten weten.
Terug naar boven
Shino D BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Conclusie:

Ventus heeft geen 360 :')
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat

lol, Lost Odyssey is slecht vanwege het hoofdpersonage? Maar Final Fantasy is de bomb? Zit momenteel op Disc 4 en dit is tot nu toe een van de vetste RPG's die ik gespeeld heb. Vooral de Dreams die je kan lezen zijn echt heel sterk geschreven en af en toe wordt ik echt een beetje verdrietig van die verhalen. Maarja, als jij een geweldige game laat verpesten door je zogenaamde mannelijkheid, prima....

maar steek ff een internetkabel in die 360 van je, connect en geef je gamertag ff, dan kunnen we meteen zien wat waar is........
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 16:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is ook niet de bedoeling. Hij is niet vet, of cool of whatever. Hij is eenzaam. verdrietig, alleen, hulpeloos, een emotionele rollercoaster om zo te zeggen. Als je een beetje moeite in het verhaal steekt had je dat zelf ook gesnapt...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

jedi_christian schreef:
is het geen tijd om die gast te bannen?
Technisch gezien doet hij niets verkeerd.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ventus, ik begrijp jou echt niet...

Je zegt dat "Kingdom Hearts" geweldig is. Je zegt dat "Final Fantasy" geweldig is. Maar waarom in hemelsnaam wil je dan dat "Final Fantasy XIII" op de XBOX 360 uitkomt?

Als je een beetje logisch nadenkt kun je nagaan dat als FFXIII alleen op de PS3 uitkomt (wat ook zo is) het spel ook beter, mooier en groter kan zijn. Hoe dan? Door de grotere grafische kracht en disc-capaciteit van Blu-Ray.

En maak alsjeblieft niet elke dag 10 topics aan... word ik (en niet alleen ik) een beetje moe van...
Terug naar boven
marino BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat

je hebt een 360 en een ps3, waarom zou jij het een reet uitmaken of ie naar de 360 komt... sony heeft gelijk dat ie exclusive blijft sinds het mij een dikke system seller lijkt. en ik heb nog geen conclusies getrokken tot er echte info naar buiten komt ik bemoei me er nog niet mee
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Jul 2008 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
Ventus, ik begrijp jou echt niet...

Je zegt dat "Kingdom Hearts" geweldig is. Je zegt dat "Final Fantasy" geweldig is. Maar waarom in hemelsnaam wil je dan dat "Final Fantasy XIII" op de XBOX 360 uitkomt?

Als je een beetje logisch nadenkt kun je nagaan dat als FFXIII alleen op de PS3 uitkomt (wat ook zo is) het spel ook beter, mooier en groter kan zijn. Hoe dan? Door de grotere grafische kracht en disc-capaciteit van Blu-Ray.

En maak alsjeblieft niet elke dag 10 topics aan... word ik (en niet alleen ik) een beetje moe van...

Dit klopt dus niet meer... zojuist is bekend gemaakt dat "Final Fantasy XIII" ook op de XBOX 360 zal uitkomen...

Het doet me pijn, maar het is niet anders. Zo Ventus, nu heb je eindelijk waar je gisteren om lag te zeuren... Final Fantasy XIII op de XBOX 360. Alsjeblieft!

Als trouwe Final Fantasy-fan, koop ik de game echter toch op de PlayStation 3. En met mij, vele anderen. Hoop ik...
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 14 Jul 2008 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol, dit topic is vanaf nu nutteloos!
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 14 Jul 2008 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

En gaat dan ook op slot.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: