Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Zokun90 BerichtGeplaatst: 10 Jun 2008 23:46    Onderwerp: GTA 4 cheats zijn belachelijk Reageren met citaat

Zonder cheats heb je echt kei weinig en GTA 4 heeft een magere totaal van 15. Terwijl San Andreas eentje van 89 heeft.
Zonder onsterfelijkheid is de politie juist irritant geworden. Ik herinner me nog de lol ervan om de politie ervan langs te geven met die infinite health cheat, nu is de enige lol daarbij gewoon wegrijden.
Of dat auto's kunnen vliegen. Had ik zelf zo veel lol mee. En dan die jetpacks, parachutes en tanks. Alleen omdat Rockstar de game een realistische gevoel wilde geven hebben ze die er niet in gelaten. En dan die wapensets! Er zijn er maar twee! En die zijn precies hetzelfde ook nog eens. SA had er 3 en waren flink verschillend met elkaar. Mijn vraag is, zal er misschien wel eens een patch komen die deze cheats weer terugbrengen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 10 Jun 2008 23:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb liever een vliegtuigje + Parachute
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 11 Jun 2008 00:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Koop Saints Row 2.
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 11 Jun 2008 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat

om heel eerlijk te zijn, alleen in gta 2 ooit cheats gebruikt, bij gta3/VC alleen nieuwe autos erin gegooid via de parametertjes, maar meer ook echt niet (leverde wel coole wagentjes op )
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 10 Jul 2008 00:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind GTAIV juist tegenvallen doordat Rockstar het per se realistischer moest maken. GTASA is in mijn ogen nog steeds het meest geslaagd.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 10 Jul 2008 10:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja precies, daarom wordt Saints Row 2 voor mij een toptitel
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 10 Jul 2008 11:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Rockstar gaat van GTA een realisctiche free froaming serie maken terwijl Saints Row de San Andreas kant opgaat hoewel ik denk dat SR2 ook niet veel cheats zou hebben
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: