wat vinden jullie van mijn redactie |
ben helemaal pro met deze reacties |
|
55% |
[ 5 ] |
volg je niet in je reacties gasten zijn leuk |
|
44% |
[ 4 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 9 |
|
Auteur |
Bericht |
|
Zokun90 |
Geplaatst: 10 Jul 2008 00:05 Onderwerp:
| |

|
Niks mis met gasten, check mn naam |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 10 Jul 2008 00:08 Onderwerp:
| |

|
Idd gasten zijn soms wel goed en soms erg kloten. Enigste wat Gamed zou moeten doen is die straffen van een maand naar een millenium veranderen. Dan krijg je lastigen mensen ook niet terug.
Neem aan dat Ventus ook banned is. Aangezien het vandaag erg rustig was. |
|
Terug naar boven |
|
|
kletske |
Geplaatst: 10 Jul 2008 00:38 Onderwerp:
| |

|
Ik ben nog niet lang geregistreerd, maar hiervoor was ik lang gast, ik vond dit makelijk, en op die manier kon ik "gamed" wikken en wegen alvorens ik registreerde. Ik ben er 100% zeker van dat als een gast iets mis of ongepast plaatst, dit door de webmaster van de site word verwijderd. En trouwens, een geregistreerde kan ook misstappen maken.Trouwens het wil niet zeggen dat 1 iemand het beu is dat de gehele comunity dan maar moet volgen  |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 10 Jul 2008 01:22 Onderwerp:
| |

|
Had jij wat te zeggen tyger? Je wordt eerst gebanned omdat je zon beetje alles en iedereen verrot schold als 360 fanboy, and nou ben je teruggekomen als ps3 fanboy die door de redactie beperkt wordt in het uiten van zijn mening. Dus met het argument, langere bans, van een maand naar een millenium ben ik het wel eens ja.... |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 10 Jul 2008 03:16 Onderwerp:
| |

|
Haha, was jij niet die zielige oudere man waar Rene het over had? |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 10 Jul 2008 03:36 Onderwerp:
| |

|
Wat? Versta er niets van heeuuur. |
|
Terug naar boven |
|
|
Zokun90 |
Geplaatst: 10 Jul 2008 04:04 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 10 Jul 2008 08:35 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Met tienmaal zoveel gebande gasten als leden kun je moeilijk stellen dat we niet optreden tegen gasten. Het verloopt gewoon minder opvallend. Met de volgende versie van Gamed kunnen er natuurlijk dingen veranderen. |
|
Terug naar boven |
|
|
doomnedam |
Geplaatst: 10 Jul 2008 09:37 Onderwerp:
| |

|
waarom gwn het niet uitschakelen dat gasten reageren?
Bij de meeste providers wisselt je ip-adres(in belgie de 2 grootste al: Belgacom en Telenet) toch constant en haalt een ip-ban dus niet veel uit ... |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 10 Jul 2008 09:49 Onderwerp:
| |
![]()
|
doomnedam schreef: | waarom gwn het niet uitschakelen dat gasten reageren? |
Ik ga nu iets zeggen wat al vaker is gezegd: waarom zou je de gasten verbieden om te reageren, terwijl ze (als het gaat om reacties) vaak niet zo veel verschillen van de leden? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 10 Jul 2008 09:52 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
We hebben voor v2 en v3 gekozen om gastpostings toe te staan. Dat was een bewuste keuze die bij v3 niet zal veranderd worden. In het midden van een spel verander je de regels niet. Bij v4 kan dit veranderen, maar dan moeten enkele andere factoren ook veranderen. |
|
Terug naar boven |
|
|
marino |
Geplaatst: 10 Jul 2008 10:31 Onderwerp:
| |

|
als je gasten verbied word de site op een of andere manier minder aantrekkelijk... het is wel zo |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 10 Jul 2008 10:46 Onderwerp:
| |

|
Gewoon laten posten die gasten. Dit is een geval van het negatieve dat het positieve overschaduwd. Er zijn vaak genoeg gasten die iets nuttigs te melden hebben.
Gewoon stoppen met lezen van een reactie als je ziet dat het de verkeerde kant op gaat. |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 10 Jul 2008 11:47 Onderwerp:
| |

|
Hehe ik heb niks tegen jou hoor, vlgns mij ben je n prima gozer, had gwn een beetje dubbel gevoel, blijkbaar zit ik er naast en dat zal ik moeten toegeven dus sorry, ik ben gwn de oude tyger gewent  |
|
Terug naar boven |
|
|
kletske |
Geplaatst: 10 Jul 2008 12:19 Onderwerp:
| |

|
mischien een tipje, als er een gast geband word, of er word een reactie gewist, vermeld dit er bij in het rood, bvb: gewist door redactie...dan valt het wel op dat er iets aan gedaan word. Je kan ook bijvoorbeeld als een gast iets intikt, zijn e-mail adres vragen(maar niet publiceren) de reactie lezen en daarna posten, wel veel werk maar op die manier word er al veel b*llshit die naast de kwestie is er uitgefilterd.
nb: zijn maar een paar tipjes hé  |
|
Terug naar boven |
|
|
Moonblade |
Geplaatst: 10 Jul 2008 12:34 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | We hebben voor v2 en v3 gekozen om gastpostings toe te staan. Dat was een bewuste keuze die bij v3 niet zal veranderd worden. In het midden van een spel verander je de regels niet. Bij v4 kan dit veranderen, maar dan moeten enkele andere factoren ook veranderen. |
voeg gewoon een 'gasten negeren' optie toe zodat leden die dat wensen, het achtergrond geruis kunnen filteren.
Btw hoe kan ik die emails in mijn profiel uitschakelen? Telkens als ik in een topic post krijg ik iedere reactie in die topic doorgestuurd. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 10 Jul 2008 12:42 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Moonblade schreef: | Btw hoe kan ik die emails in mijn profiel uitschakelen? Telkens als ik in een topic post krijg ik iedere reactie in die topic doorgestuurd. | Ik heb het automatisch aangevinkt staan van Notify uitgevinkt bij je, je moet nog altijd deaboneren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 10 Jul 2008 12:52 Onderwerp:
| |

|
Het gasten systeem is duidelijk aan vernieuwing toe, maar dat zal dan in een v4 moeten gebeuren. Veel meer privileges voor leden en de mogelijkheid een gasten post te kunnen waarderen met +1 of -1 zou al wat helpen. Eventueel de mogelijkheid aan leden om gastenreacties voor zichzelf onzichtbaar te maken.
Ik denk dat Gamed onderhand wel toe is aan zo'n volgende stap, al weet ik natuurlijk best dat V4 niet 123 gemaakt is binnen 2008. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|