Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3
|
Asianator |
Geplaatst: 08 Jul 2008 22:09 Onderwerp:
| |

|
Ventus schreef: | Ik was lvl 34 en had 6% van alle optionele missions. En ook ik miste allerlei summons en limitbreakmoves op de DMW. Maar dat kwam omdat ik die missions niet deed. Het is idd jammer dat CC meer in de stijl van Mgs is. Je komt gewoonweg soms nooit meer terug naar een plaats( gewoon lineair).
Bv: Nibelheim ging te vlug voorbij. Ik heb die zijmissie van de jongetje ook niet gedaan en voor ik het wist kon ik het niet meer .
btw: Is het gerucht waar over een new game plus plus( Waarbij je je missions uitspeelpercentage houdt?) |
Vergelijk je "Crisis Core: Final Fantasy VII" nu met "Metal Gear Solid"? |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 08 Jul 2008 22:46 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 08 Jul 2008 22:56 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 08 Jul 2008 23:43 Onderwerp:
| |

|
ja, 21u54' had ik erover gedaan. Had eens uit nieuwsgierigheid een FAQ gelezen en daar staat in dat DMW niet volledig random is. Zo behaal je experience bij elk gedode vijand, dat ook meetelt. Hoe meer je daarvan hebt, hoe meer kans je hebt ook up te levellen. Probleem was wel dat ik zijn uitleg niet terugvond ih spel. Zo kan je ergens je exp zien (nog wat anders dan die SP), maar vond het nergens. Bij mij was het alleszins zo dat ik heel lang was blijven steken op level 27 ofzo en opeens in een tijdsspanne van vijf minuten level 30 was. beetje raar, maar goed...so it is  |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 08 Jul 2008 23:56 Onderwerp:
| |

|
Ventus schreef: | Ik was lvl 34 en had 6% van alle optionele missions. En ook ik miste allerlei summons en limitbreakmoves op de DMW. Maar dat kwam omdat ik die missions niet deed. Het is idd jammer dat CC meer in de stijl van Mgs is. Je komt gewoonweg soms nooit meer terug naar een plaats( gewoon lineair).
Bv: Nibelheim ging te vlug voorbij. Ik heb die zijmissie van de jongetje ook niet gedaan en voor ik het wist kon ik het niet meer .
btw: Is het gerucht waar over een new game plus plus( Waarbij je je missions uitspeelpercentage houdt?) |
Ik ben het eindelijk een keer met Ventus eens. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 12 Jul 2008 22:14 Onderwerp:
| |

|
Ik ben momenteel met de MISSIONS bezig. Welnu, ik moet een missie doen waarbij ik 1000 man moet verslaan. De missie die daarvoor zat, waarbij je 200 man moet verslaan, heeft me 18 minuten gekost. Deze zal dus ongeveer 5 keer zo lang zijn, wat 90 minuten is. Dat is anderhalf uur!
Mijn vraag is nu of deze missie de moeite waard is. En daarmee bedoel ik of je er een leuk item voor krijgt...
Hopelijk weet iemand hier het antwoord op.
En kan dit topic een andere naam krijgen? Misschien "Crisis Core: Final Fantasy VII" |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 13 Jul 2008 00:22 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Ik ben momenteel met de MISSIONS bezig. Welnu, ik moet een missie doen waarbij ik 1000 man moet verslaan. De missie die daarvoor zat, waarbij je 200 man moet verslaan, heeft me 18 minuten gekost. Deze zal dus ongeveer 5 keer zo lang zijn, wat 90 minuten is. Dat is anderhalf uur!
Mijn vraag is nu of deze missie de moeite waard is. En daarmee bedoel ik of je er een leuk item voor krijgt...
En kan dit topic een andere naam krijgen? Misschien "Crisis Core: Final Fantasy VII" |
Toen ik zag dat je bij de mission 1000 man moest verslaan, dacht ik ook : laat maar. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 13 Jul 2008 00:51 Onderwerp:
| |

|
Goof schreef: | Lilyman schreef: | Ik ben momenteel met de MISSIONS bezig. Welnu, ik moet een missie doen waarbij ik 1000 man moet verslaan. De missie die daarvoor zat, waarbij je 200 man moet verslaan, heeft me 18 minuten gekost. Deze zal dus ongeveer 5 keer zo lang zijn, wat 90 minuten is. Dat is anderhalf uur!
Toen ik zag dat je bij de mission 1000 man moest verslaan, dacht ik ook : laat maar. |
Ik wil de missie wel doen, ik vraag me alleen af of je er ook een goed item voor krijgt... |
|
Terug naar boven |
|
|
Moonblade |
Geplaatst: 13 Jul 2008 09:54 Onderwerp:
| |

|
Wel, ik vond de game op 'normal' te makkelijk aangezien ik enemies vloer met 1 slag.
Dus ben ik een 'hard' game begonnen. Met Ifrit heb ik tot nu toe het meeste moeite gehad. Zeker 10 keer moeten proberen.
Ik zit nu op dat moment waar in net gepromoveerd ben tot first class en heb nu lvl 11 maar met de volgende horde vijanden zit ik een beetje vast.
Is er geen manier om sneller levels te stijgen ofzo? Vijanden hebben ontieglijk veel HP. Ik doe duidelijk niet genoeg damage aangezien het gevecht met bahamut 10 minuten in beslag nam.
Straks ga ik wat missions doen en ik zou graag weten het DMW in mekaar steekt. Want momenteel is het kruipen bij iedere encounter (ook gewone vijanden).
Gevonden:
Code: |
Leveling Up
===========
o Levelling up is NOT *COMPLETELY* RANDOM.
o The game has an invisible EXP Counter, and enemies give EXP.
o EXP is not the same as SP.
o Stats are not random, but fixed. The chart below is definitive.
o When you have reached enough EXP, the DMW can spin to 777, Levelling you up.
o This does NOT mean that you *WILL* Level Up if you have enough EXP, only that
you CAN Level Up.
o You have an Available Level and a Current Level. The Available Level is the
Level you have reached enough EXP for (see table below). The Current Level is
the Level you are currently at. The higher the difference between these two,
the higher your chance for Levelling Up. |
http://www.gamefaqs.com/portable/psp/file/925138/52235
Code: | The Level Up Chart:
===================
o The chart below shows the EXP needed to Level Up for each Available Level.
o You can find enemy EXP Values in the Enemy Enceclopedia.
o Early levels are the most important, as stats will start to stall at higher
Levels. They are raised much slower in the high Level ranges.
.----.---------.-------.-------.-------.----.----.----.----.-----.
|Lvl:| Exp: |Max HP:|Max MP:|Max AP:|Str:|Vit:|Mag:|Spr:|Luck:|
|====|=========|=======|=======|=======|====|====|====|====|=====|
| 6 | --- | 582 | 87 | 95 | 19 | 18 | 17 | 16 | 8 |
| 7 | 815 | 658 | 93 | 102 | 20 | 19 | 18 | 17 | 9 |
| 8 | 1264 | 732 | 99 | 108 | 21 | 20 | 19 | 18 | 10 |
| 9 | 1862 | 805 | 104 | 114 | 22 | 21 | 20 | 19 | 11 |
| 10 | 2631 | 877 | 109 | 119 | 23 | 22 | 21 | 20 | 12 | |
etc...
En dit is de encyclopedie om te weten hoeveel EXP monsters geven.
http://www.gamefaqs.com/portable/psp/file/925138/52456
Laatst aangepast door Moonblade op 13 Jul 2008 10:04; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Moonblade |
Geplaatst: 13 Jul 2008 10:05 Onderwerp:
| |

|
Ventus schreef: | Lol was hard niet beter op newgame plus? |
You get to keep:
• Level, Stats, Exp, SP, Gil
• Game Time
• DMW Stats
• Materia
• Accessories
• Items (With the exception of DMW and Key items)
fuuuuuck en ik maar krijpgen met mijn low level character
maar ja wat is het nut van hard mode als ik het met een overpowered character kan spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 13 Jul 2008 19:17 Onderwerp:
| |

|
Ventus schreef: | Vinden jullie ook dat Crisis Core op veel punten beter is dan ff10?
-Graphics
-Story
-Characters
-Music
-Sfeer
En 1 punt waar CC minder in is, is dat je geen Partymembers hebt. |
Weer zo'n domme opmerking. Ja sorry Ventus, ik probeer niet stom te doen ofzo maar wat je hierboven weer getypt hebt klopt van geen kanten.
Alles wat jij nu zegt, berust op een MENING. "Final Fantasy X" is namelijk voor mij de beste RPG voor de PlayStation 2. Waarom? Omdat ik dat vind. Da's mijn mening.
Je moet proberen niet zomaar iets te typen... en dring je mening niet op aan mensen. Breng het niet als een feit, zoals je nu weer doet.
Mijn mening is dat "Final Fantasy X" op vele punten veel beter is, mede doordat "Final Fantasy X" meer tijd in beslag neemt dan "Crisis Core: Final Fantasy VII". Ook het verhaal van "Final Fantasy X" spreekt me meer aan dan dat van "Crisis Core: Final Fantasy VII". Maar dit heb ik allemaal al eens verteld.
Dit is trouwens mijn mening. En meningen zijn geoorloofd.
Overigens is dit een topic over de game "Crisis Core: Final Fantasy VII" en niet is dit niet het "Ventus diggt deze game meer dan deze omdat"-topic. |
|
Terug naar boven |
|
|
Moonblade |
Geplaatst: 21 Jul 2008 14:35 Onderwerp:
| |

|
Ventus schreef: | Vinden jullie ook dat Crisis Core op veel punten beter is dan ff10?
-Graphics
-Story
-Characters
-Music
-Sfeer
En 1 punt waar CC minder in is, is dat je geen Partymembers hebt. |
Ooit FFVII gespeeld?
Ik heb crisis core net uitgespeeld op hard zonder dat game plus gedoe. |
|
Terug naar boven |
|
|
Exodore |
Geplaatst: 22 Jul 2008 00:39 Onderwerp:
| |

|
Wat een vette game!
Heb al 40 uur op de teller.
New Game + op hard met alle missions maken rooft tijd!
Volgens mijn mening prijkt deze game hoogt op de lijst van beste PSP games. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 |