Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
FloriX BerichtGeplaatst: 05 Jul 2008 01:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Maak alsjeblieft ff een Ventus topic aan ofzo je blijft topics maken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 08 Jul 2008 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat

De eerste zes uur tof? De eerste keer dat je het speelt wel, maar ik weiger hem nu nog een keer in me PS3 te steken, omdat ik dan weer alles overnieuw zou moeten spelen. En dan nog is het Sora-gedeelte gewoon meesterlijk. Verhaaltechnisch en gameplaygewijs is het beter dan het tweede deel in mijn mening. Deel één vond ik ook heel tof, maar de characters zijn daar nog zo kiddy en de gameplay voelt minder goed aan nadat je twee hebt gespeeld.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Jul 2008 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen enkele Kingdom Hearts hen uitgespeeld. Ik heb beide delen, maar ik krijg die stomme Oogie Boogie niet verslagen. Daarom laat ik deel 1 liggen, en deel 2 ook automatisch...

En ik moet eerlijk zeggen dat ik Tidus een geweldig character vind. Yuna ook, maar die zit in deel 2... geweldige personages!

Even het geheugen opfrissen:
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 08 Jul 2008 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Is dat niet van Final Fantasy Lilyman?

Lol zijn arm zit letterlijk in haar borst.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 08 Jul 2008 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman WTF?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Jul 2008 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Ventus schreef:
Tidus kwam niet echt stoer over in KH 1. En Yuna was idd wel vet in KH 2 ookal was dat maar 50 sec ofzo met Rikku en Paine. Maar de Yuna uit ff x is gewoonweg saai net als Ashe.

0,0% verstand van game-personages.

Yuna is, net als Ashe, een geweldig personage.

En Konnichiwa, ik wilde gewoon het geheugen opfrissen over wie nu Tidus en Yuna ook weer zijn
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 08 Jul 2008 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij haalde nu 2 games door elkaar he?

Wakka Tidus en Yuna FF
Roxas en Sora KH

En lilyman Laat de volgende keer iets duidelijker merken dat je het sarcastisch bedoelt. Of maakte je daar echt een fout?
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 08 Jul 2008 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Yuna, saai...? Ik ben het op dit moment echt 100% met Lilyman eens, Yuna is een van de vetste personages uit FFX samen Auron en Kimahri en Ashe is zeker het vetste main character van XII.

Zal ook wel weer een kwestie van smaak zijn...

@Kurosaki01
Zijn arm zit letterlijk in haar borst om een reden, finish the game and see! Echt een intriest einde...
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 08 Jul 2008 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
@Kurosaki01
Zijn arm zit letterlijk in haar borst om een reden, finish the game and see! Echt een intriest einde...

I will very soon. Krijg het spel morgen, donderdag PS2(owee als mijn broertje hem niet meeneemt). Maar nu je dat zei heb ik al en idee maar vertel maar niks.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 08 Jul 2008 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Serieus, als je FFX uitspeelt en je bent een beetje emotioneel aangelegd ga je echt een traantje wegpinken. Doordat het verhaal van Final Fantasy X mij zo raakt is het voor mij zeker de beste Final Fantasy op FFIX na. Maar dat komt denk ik meer doordat FFIX meer iets van een jeugdherrinering is. Al zou ik ze nu alletwee spelen, zou ik waarschijnlijk FFX beter vinden, door het volwassenere verhaal.

Maar iig, have fun!
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 08 Jul 2008 23:28    Onderwerp: Reageren met citaat

heel toevallig............niet
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 21 Jul 2008 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Kh 2 en 1 waren beide toch wel redelijk goede games
Maakte mij niet veel uit met wie ik speelde in 2
Alhoewel ik toch een voorkeur had voor sora om
met het keyblade te "spelen"

Grootste minpunt van de 2: De eerste outfit van sora
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 10 Aug 2008 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ventus schreef:
EN FF 12 HELAMAAL.

Die game kwam een aantal jaren later uit. Wat een vergelijking...
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Aug 2008 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Meningen, Ventus!
En zou de naam van dit topic mogen veranderd worden?

Of het kan verwijderd worden...
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 10 Aug 2008 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Ventus schreef:
Devilly schreef:
Ventus schreef:
EN FF 12 HELAMAAL.

Die game kwam een aantal jaren later uit. Wat een vergelijking...

DAT betekent niet dat FF 10 dan beter is. En MGS 2 had veel betere dialogen.

FF10 werd gehyped in die tijd wegens de graphics en voiceacting maar het stelde niet echt veel voor.

Ik heb nooit gezegd dat Final Fantasy X beter is. Over de dialogen in MGS 2 kan ik sowieso niets zeggen, want die game heb ik een minuut of 10 gespeeld en toen vond ik het wel welletjes.

Het enige wat ik wilde zeggen is dat jouw vergelijking volstrekt onlogisch en 'oneerlijk' is (dan heb ik het dus over de vergelijking tussen FF X en FF XII).
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: