| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
|
| dark lars |
Geplaatst: 30 Jun 2008 17:17 Onderwerp:
| |

|
ja ik kwam er achter dat het alleen overdraagt als je dezelfde meoilijkheid doet..
en ik speel nu chapter 11 en dit is het meoilijkste "game-stuk" wat ik ooit heb gehad..dit is neit normaal. Weet je die plek als je terug komt in het ninja village, en dat er dan van die spinnen komen en bom gooiers vlak bij die grafstenen?
ik heb net 40k aan heal shit en ninpo meoten uitgeven om daar voorbij te komen... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 04 Jul 2008 13:20 Onderwerp:
| |

|
yeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyey een paar dagen geleden eindelijk op mentor uitgespeeld een die 100g staat mooi hoor !!
nog andere mensen die het nog proberen of heeft de rest opgegeven... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Martijn Steinpatz |
Geplaatst: 04 Jul 2008 15:33 Onderwerp:
| |

|
| Gefelicteerd Lars! Wat voor pak krijg je en hoe zit Master Ninja Niveau eruit? Weet niet of ik hem ga halen, eerlijk gezegd. Zoals Sasuke zegt met al die raketwerpers gaat de plezier er snel uit. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 04 Jul 2008 19:38 Onderwerp:
| |

|
die rockets verdwijnen gewoon opeens^^ dus geen zorgen over maken, ik heb een panter pakje gekregen en mn heb ik nog neit gedaan ben ik een beetje bang voor  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 04 Jul 2008 19:57 Onderwerp:
| |

|
Ik weet niet hoe mijn nivuea heet (deed de onderste vanaf het begin) maar heb niet veel zin meer om verder te gaan en afgemaakt worden door de draak op het eind  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 04 Jul 2008 21:06 Onderwerp:
| |

|
| die was op mentor ook echt een hel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| FloriX |
Geplaatst: 05 Jul 2008 01:38 Onderwerp:
| |

|
Marciano, dan deed je dus Warrior, begin even overnieuw op Acolythe, dan leer je het snel genoeg.
En over de vijanden die verdwijnen: Dat is de zogehete Save trick, dan ren je weg, save je je game, en dan zijn ze weg. Maar weet niet precies hoe het werkt..... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 05 Jul 2008 17:11 Onderwerp:
| |

|
Die vieze grotworm verslaat me keer op keer...
Ik heb vanalles geprobeerd... Ninpo werkt niet, chargen werkt bij mij ook niet want hij heeft me altijd... en als ik hem dan heb gaat er maar een klein stukje levens af... damn! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 05 Jul 2008 17:14 Onderwerp:
| |

|
| Lilyman schreef: | Die vieze grotworm verslaat me keer op keer...
Ik heb vanalles geprobeerd... Ninpo werkt niet, chargen werkt bij mij ook niet want hij heeft me altijd... en als ik hem dan heb gaat er maar een klein stukje levens af... damn! |
probeer met je scythe te chargen en los te laten als je hem hoort ( neit te vroeg) of ga in een grotje staan met pijlen die je charged
en die save truk gaat zo.. wacht tot er mannetjes komen ren dan snel weg en save ( dus dan is het veilig, want je kan saven) en dan zijn ze ineens weg |
|
| Terug naar boven |
|
|
| FloriX |
Geplaatst: 05 Jul 2008 18:58 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 05 Jul 2008 19:07 Onderwerp:
| |

|
| FloriX schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=qrH3U6zy4mc
Ik deed het met de Scythe.... |
Thanks! Ik zal de tactiek die in de video getoond wordt eens proberen... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Martijn Steinpatz |
Geplaatst: 05 Jul 2008 19:27 Onderwerp:
| |

|
| Vlucht eerst een kamer in als je hoort/voelt aankomen en kijk dan waar hij heen gaat. Als hij bijvoorbeeld naar links gaat dan kan je hem altijd van die kant verwachten. Draai vervolgens de camera naar die gang en je ziet hem - in een stofwolk - vanzelf aankomen, daarna is het een kwestie van op het juiste moment loslaten. Pas alleen op zijn grijpaanval als hij stilstaat (waarom moet iedere baas in godsnaam zo'n ding hebben?) die kan heel vervelend zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 07 Jul 2008 18:25 Onderwerp:
| |

|
Hehe! Eindelijk heb ik die grotworm verslagen!
Nu de game uitspelen... moet echter wel snel! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 07 Jul 2008 20:36 Onderwerp:
| |

|
| ik durf niet op master ninja te beginnen, te bang op wat me te wachten staat |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 07 Jul 2008 20:49 Onderwerp:
| |

|
Ik haat dat Game over scherm gaat altijd zo langzaam waneer ik het scherm zie wordt ik al een beetje geirriteerd
BTW: nog steeds niet verder gegaan wil niet weer geownt worden door die draak.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 16 Jul 2008 19:07 Onderwerp:
| |

|
Ben momenteel in Chapter 12.
Die uit de kluiten gewassen miereneters zijn wel lastig... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 25 Jul 2008 14:39 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 25 Jul 2008 15:53 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| dark lars schreef: | | nog andere mensen die het nog proberen of heeft de rest opgegeven... |
Toen ik bijna een pluk haar uittrok heb ik maar beslist om de game niet op mentor uit te spelen. Ook de traagheid van het Game over scherm werkt serieus op mijn zenuwen en laat ik dat net niet nodig hebben bij een game waar ik regelmatig het loodje leg.
Ik zat vast in Chapter 2 wanneer je net de talons hebt, er spawnen aan de trap dan 2 van die een volley van rocket-spam op je hoofd droppen. Niet alleen kan ik niet goed bij ze geraken om ze te killen, ik heb ook nog eens het probleem dat de game een aantal seconden blijft hangen/haperen als ik in de buurt van die trap kom (dit had ik trouwens ook net na de savepoint vóór je de talons gaat krijgen).
Dat ik moeilijk raketten kan ontwijken kan ik begrijpen maar dat de game daar bovenop op technisch vlak faalt is voor mij onacceptabel en nagenoeg onspeelbaar (of het ligt aan mijn DVD speler van de 360?)...
PS: Op Path of the Warrior blijft het beeld er trouwens niet hangen en op Acolyte ook niet  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| FloriX |
Geplaatst: 25 Jul 2008 16:17 Onderwerp:
| |

|
Ik zit vast aan hert begin van CH3 dacht ik, iig dat New York gedoe, maar ik heb het nog niet echt geprobeert, intresse is tijdelijk weg. Spel is ook stuk minder dan NGB.....
Echt zo stom, NGB deed ik op Very Hard, hier kom ik niet eens voorbij mentor, moet je nagaan hoe goedkoop het spel geworden is, al die IS spammers, rockets, granades, BAH! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 25 Jul 2008 18:10 Onderwerp:
| |

|
| ik vond ng1 ook beter toch ben ik er erg trots op dat het wel op mentor is gelukt en ik had dat probleemook sasuke het wordt gewoon te veel voor de 360 dan ofzo |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Martijn Steinpatz |
Geplaatst: 26 Jul 2008 19:39 Onderwerp:
| |

|
Ik ben genokt bij het begin van Chapter 4 in Mentor. De vampieren, ach. De machinegun ninja's, ok. Maar die %&%$# volley raketwerpers, die ben ik gewoon zo zat, vooral als je daarna zestig (geen idee) vliegende duivels krijgt die allemaal nét buiten je camera hangen. Je vuurninpo heb je uiteraard voor die raketwerpers gebruikt.
Ik heb geen idee meer hoe ik dat stuk in ch 2 heb geklaard. Op een gegeven moment zat ik in de flow. Maar ik merkte wel de lag op in Mentor niveau. Zelfs op rustige momenten haperde de 360 even. Ik durf niet te zeggen of het aan de console ligt of aan de makers. Gears of war 2 ziet er geweldig uit en CliffyB bezweert dat ze nog ietsje beter kunnen. Wellicht was Team Ninja gewoon te lui?
NGB blijft voor mij de beste uit de serie. Ook al zal ik hem niet meer kunnen spelen, omdat ik dan de Obliterations, de regenerende levensmeter en de zeis moet missen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| koekiemonster |
Geplaatst: 27 Jul 2008 22:18 Onderwerp:
| |

|
| Wat zit er allemaal in de DLC? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 06 Aug 2008 18:53 Onderwerp:
| |

|
Als mensen problemen hebben met NINJA GAIDEN II na de nieuwste update, dan moet je die update verwijderen. Dit kan door de volgende actie te ondernemen:
Ga naar het paare tabblad en klik "Memory".
Ga hierna op je HDD staan en selecteer deze.
Druk hierna op: X, X, LB, RB, X, X.
Hiermee kun je je cache leegmaken waardoor de updates verdwijnen. Speel nu verder zonder update. Na een tijdje (een volgende savepunt of zelfs een volgend chapter), kun je de update installeren en is er niets meer aan de hand.
Ik had zelf problemen aan het begn van Chapter 13. Op het moment dat je de trap oploopt, start er een filmpje. Na dit filmpje word het scherm wit. Vanaf dat moment liep mijn spel vast. Na het 3 keer te proberen, kwam ik erachter dat het steeds op hetzelfde punt is dat het spel vasthangt. Ik belde Microsoft op, en heb, zoals je hier kunt lezen, samen met de hulp van een Microsoft-medewerker, een oplossing kunnen vinden. Hopelijk kan ik zo ook de mensen via dit forum helpen (althans, de mensen die problemen ondervinden).
Laatst aangepast door Asianator op 06 Aug 2008 19:04; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 06 Aug 2008 19:03 Onderwerp:
| |

|
Ik had er inderdaad last van maar dan bij Chapter 14 de laatste savepunt, Lilyman vindje trouwens Cloud of Tifa Lockhart vet?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 06 Aug 2008 19:05 Onderwerp:
| |

|
| MarcianoNL schreef: | Ik had er inderdaad last van maar dan bij Chapter 14 de laatste savepunt, Lilyman vindje trouwens Cloud of Tifa Lockhart vet?  | Final Fantasy, I presume? Ik moet zeggen dat ik nog niet bekend genoeg ben met Tifa om een mening over het meisje te hebben... |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende |