Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Sheo BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 13:36    Onderwerp: Hulp nodig: Perfecte game voor mijn pa!! Reageren met citaat

Ik heb gister dus een gesprekje gehad met mijn pa en uiteindelijk kwamen we hierop uit:

-Mijn pa wil een game die niet te snel gaat zoals Halo 3, dan heeft hij niet eens door wat er gebeurt en dan is hij alweer dood.

-Hij vindt adventure games wel vet, waar je dingen moet oplossen en moet ontdekken enzo.

-Geen Age Of Empires of andere Strategy games, die zijn te moeilijk.

-Ook niet weer zoiets doms als Pacman ofzo.

-FPS in de 2e wereld oorlog vindt hij ook wel leuk, maar niet een te snel tempo dus zoiets als Sniper Elite.

Iemand tips, a.u.b. plaats ze hier!!!!!!!

Bedankt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 13:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Hij vindt adventure games wel vet, waar je dingen moet oplossen en moet ontdekken enzo.

Zelda
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zokun90 BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat

LittleBigPlanet
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 14:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Begin lekker budget met Tomb Raider: Legend ofzo. Kost geen drol, issie wel even zoet mee
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 14:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Welke console/PC/... ?
Terug naar boven
Kelzath BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Citaat:
Hij vindt adventure games wel vet, waar je dingen moet oplossen en moet ontdekken enzo.

Zelda

vind ik ook, zelda is nooit te moeilijk geweest, en er zitten puzzels enzo in.
als je de juiste console ervoor hebt, laat hem dan is een legend of zelda proberen

Laatst aangepast door Kelzath op 04 Jul 2008 15:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Myst?

Die vinden mijn ouders geweldig
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 15:22    Onderwerp: Reageren met citaat

ja maar voor welke console(s) mogen we games kiezen? Aan je halo-verhaal alvast een 360, maar voor de rest?

Persoonlijk zou ik gaan voor Ratchet & clank of jak & dexter
Terug naar boven
Sheo BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Uhm, het liefst een pc want mijn pa heeft moeite met een console. Myst is toch gewoon met zo'n afstandbediening?

Er zitten al wel supergoede dingen in. Maar het moet geen snel tempo hebben want dan vat mijn pa dus helemaal niet wat er gebeurt. Ghehe.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Sheo schreef:
Uhm, het liefst een pc want mijn pa heeft moeite met een console. Myst is toch gewoon met zo'n afstandbediening?

Nee, Myst is origineel een PC game (dacht ik). Nou ja, maakt niet uit, je kunt ze zowiezo op de PC spelen.

Er zit niet echt heel veel tempo in maar misschien is dat juist wel fijn. Je ontdekt gewoon de wereld door puzzels op te lossen, er zit voor de rest geen actie in of zo. Maar wel mooie architectuur enzo (een van de redenen waarom m'n ouders die zo leuk vinden )

EDIT: Anders misschien gewoon wat ouderwetse point & clickers? Daar zijn er wel een paar briljante van op de PC.

Of Grim Fandango?
Terug naar boven
Sheo BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 16:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Sheo schreef:

Nee, Myst is origineel een PC game (dacht ik). Nou ja, maakt niet uit, je kunt ze zowiezo op de PC spelen.

Er zit niet echt heel veel tempo in maar misschien is dat juist wel fijn. Je ontdekt gewoon de wereld door puzzels op te lossen, er zit voor de rest geen actie in of zo. Maar wel mooie architectuur enzo (een van de redenen waarom m'n ouders die zo leuk vinden )

EDIT: Anders misschien gewoon wat ouderwetse point & clickers? Daar zijn er wel een paar briljante van op de PC.

Ik heb er wel is wat van gehoord, ziet dat er juist niet superrealistisch uit?
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Sheo schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Sheo schreef:

Ik heb er wel is wat van gehoord, ziet dat er juist niet superrealistisch uit?

klik hier

En Grim Fandango:

heel apart stijltje, zeer underrated game. Maar niet mooi ofzo, gaat het hem ook een beetje om de graphics die consoles en PCs tegenwoordig kunnen produceren?
Terug naar boven
Sheo BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zal mijn pa deze game sowieso aanraden. Bedankt. Is dat alles eigenlijk? Ik hoopte eigenlijk op meer zodat mijn pa meer keuze heeft.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 16:38    Onderwerp: Reageren met citaat

LittleBigPlanet natuurlijk! Maarja, dat duurt nog wel effe, als ie er überhaupt interesse in heeft (wie niet?). En anders Spore?
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 16:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Sheo schreef:
Ik zal mijn pa deze game sowieso aanraden. Bedankt. Is dat alles eigenlijk? Ik hoopte eigenlijk op meer zodat mijn pa meer keuze heeft.

Ik heb zelf nog niet zoveel point & clickers gespeeld maar ik kan Monkey Island ook zeer aanraden. Maar er zijn anderen die er jou meer over kunnen vertellen

Wat dacht je van retro games? De meeste oude spellen hebben een simpel concept en zijn makkelijk om te leren spelen. Wel moet je natuurlijk de goede uitkiezen zodat je niet met super moeilijke games aankomt (er zijn nogal wat oude titels die moeilijk zijn).
Terug naar boven
Stefan L BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 16:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Sheo schreef:

Of Grim Fandango?

grim fandango
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Grim Fandango was echt prachtig ^_^

Nog enkele mogelijkheden:
Fahrenheit
Omikron: The Nomad Soul (als je die nog ergens kan kopen xD)
Final Fantasy VIII
Alone in the Dark
Diablo 2
Warcraft 3 (leer'm maar eens RTS-en ffs :p)
Penumbra
Half-life 2
Gears of War
Simcity
Zoo, Railroad, Transport, Restaurant, Pizza Tycoon
Gangsters 1 of 2 (2 is simpeler maar 1 is enorm vet uitgebreid)
Myst
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

wat ook wel belangrijk is als ik dat van Sasuke zo lees:

houdt hij wel van horror of juist niet ??

@ Sasuke

Zou Gears of War niet te snel zijn voor die pa?
Terug naar boven
Sheo BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 17:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Gears Of War is te snel voor mijn pa. Uhm, Spore is te moeilijk denk ik. Mja, wat is Grim Fandago precies dan? Niet te kinderrachtig?
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Sheo schreef:
Spore is te moeilijk denk ik.

Haha, Maxis heeft zijn missie gefaalt. Wright wou Spore zo simpel mogelijk houden...
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Grand Theft Auto: San Andreas biedt voor ieder wat wils. Gaat niet te snel, er valt veel te ontdekken. Ook niet moeilijk en ook niet dom. Ook is er een leger basis met tanks dus kun je zelf oorlog maken

Vooral niet kinderachtig. Alleen weet ik niet of je moeder er blij mee is als hij strip clubs gaat bezoeken
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Divine Rage schreef:
Sheo schreef:
Spore is te moeilijk denk ik.

Haha, Maxis heeft zijn missie gefaalt. Wright wou Spore zo simpel mogelijk houden...

inderdaad

Sheo, ik denk eerlijk gezegd ook niet dat Spore te moeilijk zal zijn voor je pa - ik kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen want ik ken je pa niet en Spore is natuurlijk ook nog niet uit, maar waarschijnlijk houden ze het inderdaad zo simpel mogelijk.

Echter ......... In een bepaald opzicht is Spore natuurlijk wel een RTS ... je ziet maar
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Stefan van B schreef:
Grand Theft Auto: San Andreas biedt voor ieder wat wils. Gaat niet te snel, er valt veel te ontdekken. Ook niet moeilijk en ook niet dom. Ook is er een leger basis met tanks dus kun je zelf oorlog maken

Vooral niet kinderachtig. Alleen weet ik niet of je moeder er blij mee is als hij strip clubs gaat bezoeken

maar werkt de AI dan wel mee als je oorlog wil maken?
haha who knows, hidden feature, hele spel verandert opeens in Command & Conquer ...
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Met 6 sterren wanted level komen er tanks, helikopters en straaljagers achter je aan
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Sheo schreef:
Mja, wat is Grim Fandago precies dan? Niet te kinderrachtig?

http://www.themousetrap.co.za/images/grimfandango.jpg

Niet kinderachtig, maar verwacht ook geen Schwarzenegger-achtig gespierde mariniers die met guns alle aliens verdrijven.

Nee, vergelijk het met Majora's Mask - het heeft z'n eigen "duistere" wereldje zonder eng te worden, er zit ook behoorlijk wat humor in en 't zit gewoon vol met verhalen en legendes.

Laat 'm anders wat screenshots zien, kijken of ie 't stijltje leuk vindt.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: