Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
Zokun90 |
Geplaatst: 03 Jul 2008 20:59 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 03 Jul 2008 21:14 Onderwerp:
| |

|
Ik wil deze game zeer graag hebben. Ik hoop stiekem toch op een EU-release... |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 04 Jul 2008 00:13 Onderwerp:
| |

|
Ik weet het nog niet hoor, ik denk dat hij gaat floppen...... |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 04 Jul 2008 01:06 Onderwerp:
| |

|
Ik zit al heel lang op deze game te wachten, ik baalde daarom ook echt toen er werd gezegd dat hij alleen in Japan uitkomt. Ik hoop dat Aqua ( een soortgelijk spel maar dan vissen) wel in de EU uitkomt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 04 Jul 2008 07:15 Onderwerp: Re: Afrika
| |

|
Ventus schreef: | Tot zover lijkt het erop dat Afrika een systemseller gaat worden. |
Verklaar je nader? |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 04 Jul 2008 13:57 Onderwerp: Re: Afrika
| |

|
tarantino schreef: | Ventus schreef: | Tot zover lijkt het erop dat Afrika een systemseller gaat worden. |
Verklaar je nader? |
Hype op het internet, meneer vergeet dan wel even dat games zoals Okami ook een serieuze hype hadden maar dan serieus tegenvielen qua verkoopcijfers; |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 04 Jul 2008 14:53 Onderwerp:
| |

|
Ik heb Okami gehaald heb er nog maar een half uur ingestopt. Maar de eerste indruk is niet slecht. Dat Capcom,Nintendo,EA of Microsoft hem heeft gemaakt intreseert me niet. Als de game maar goed is.
Citaat: | Iedereen zzat in die tijd Gezelllig Dirge of Cerberus te spelen en had hier geen tijd voor. |
Volgens mij niet hoor vooral niet zo'n middelmatige/scorende game. Jij zal wel rond die tijd dat spel hebben zitten te spelen.
Laatst aangepast door Kurosaki01 op 04 Jul 2008 14:57; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 04 Jul 2008 14:57 Onderwerp:
| |

|
Ventus schreef: | Jou interreseert het niet maar andere wel. En er waren wel betere games uit rond die tijd. |
Maar niet de game die jij opnoemde(verwijs je ef door naar me vorige post). |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 04 Jul 2008 15:03 Onderwerp:
| |

|
Ik had het over Dirge of Cerberus. Over Afrika ga ik niet oordelen ik hou niet van dat genre. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 05 Jul 2008 01:30 Onderwerp:
| |

|
Ventus schreef: | Afrika is gwn vet. Zoo Tycoon verkocht toch ook vet goed. zooo tycoon 2 na al die jaren weer gepoort naar de ds. Hoezo niemand wacht hier op. En zeg nou eens eerlijk wie zou dit niet willen spelen. |
Ik, mijn broers, mijn moeder, mijn vader, mijn oom, mijn tante, mijn nichtjes, mijn vrienden, mijn vriendinnen, de rest van de mensen die ik ken en elk willekeurig persoon die ik in Rotterdam zou aanspreken.
Deze game zal misschien wel een systemseller worden maar dan niet in de mate zoals jij dat verwacht. Tuurlijk zullen er wel Japanners zijn die de game zullen aanschaffen met een console echter geef ik dat maximaal 7 dagen.
Tot zover spreken alleen de grafix me aan maar om die reden alleen kies ik de games niet uit.
We zullen of Africa een succes wordt, ik gok zelf op een flop of klein succes (200.000 sales ofzo) |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 05 Jul 2008 01:48 Onderwerp:
| |

|
Ventus, gewoon een verzoek, probeer je mening als jouw mening te houden, en probeer hem niet te forceren bij anderen:
Okami zo'n game wilt toch niemand spelen
Okami is van Capcom om die reden kochten veel gamers hem al niet
Jou interreseert het niet maar andere wel. En er waren wel betere games uit rond die tijd.
Maarja OBlivion, GoW, Dragonquest. Velen malen beter.
Ik bedoel, leuk dat je enthousiast bent voor Afrika, maar ga alsjeblieft niet een game als Okami, of de mening van een ander afkraken.
Je mening is een mening en die kan je niet tot feit omtoveren. Een beetje respect voor een ander, door het simpelweg zeggen van (ongeveer):
Ok, dat mag jij vinden, maar mijn mening is dat (insert game) beter is dan Okami.
Het Capcom argument slaat ook op kaas, aangezien DMC4, RE4, Lost Planet etc... allemaal hits waren....
Punt is dat we je een 2e kans moeten geven van de Redacteuren hier, en om een 2e ban te voorkomen raad ik je aan dit wel een beetje te doen (dus een ander zijn mening respecteren en je mening als je eige beschouwen) |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 05 Jul 2008 17:05 Onderwerp:
| |

|
Als ik eerlijk mag zijn, kan ik jullie vertellen, en vooral Ventus, dat ik, en niet alleen in, Okami een van de beste games ooit vind. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 08 Jul 2008 23:01 Onderwerp:
| |

|
"Okami zo'n game wilt toch niemand spelen."
Okami is een hartstikke mooi spel met goede gameplay. Het stijltje is alleen anders dan de meeste gamers gewend zijn, waardoor de verkoopcijfers misschien tegenvielen. Maar er zijn echt zat mensen, die het spel wel kunnen waarderen. Dit soort uitspraken zijn vrij dom. De kritieken waren niet voor niets zo lovend. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 08 Jul 2008 23:28 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ventus schreef: | Okami zo'n 90% van de ps2 bezitters kocht hem niet. Als ze hem wouden hadden ze hem wel gehaald. :S
De meerderheid zat er niet op te wachten. Er waren in die tijd(2006) vele andere goede games uit. |
De game...
1) is niet gehyped of goed onder de aandacht gebracht (behalve hier en daar door de community zelf, maar dat heeft de 'alledaagse gamer' nooit bereikt).
2) heeft, zoals Stammetje91 al zei, een apart stijltje en dat is iets waar veel gamers op afknappen (om verschillende redenen).
3) het feit dat de game de keren dat deze onder de aandacht kwam, vooral onder de aandacht kwam door de 'tekenbesturing', zal vast en zeker ook een aantal gamers hebben afgeschrikt. Aan de andere kant zullen ook vele gamers het spel juist daarom hebben gehaald, dus dit is misschien niet zo'n goede reden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kelzath |
Geplaatst: 08 Jul 2008 23:33 Onderwerp:
| |

|
Ventus schreef: | Weer naar Afrika. Ik hoop dat je veel dieren tegelijk ziet. Lijkt me wel vet 60 zebra's die wegrennen voor een Cheetah.
Om naast een Cheetah rijden in je jeep(Laten we hopen dat je hem kunt besturen). |
je jeep wordt bestuurd door de computer, dat hadden ze hier een tijdje terug op deze site laten weten |
|
Terug naar boven |
|
|
Kelzath |
Geplaatst: 08 Jul 2008 23:38 Onderwerp:
| |

|
als iets beslist is, is de kans klein dat deze wordt gewijzigd |
|
Terug naar boven |
|