Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Nibor BerichtGeplaatst: 01 Jul 2008 18:18    Onderwerp: Updaten van je PSP Reageren met citaat

heey allemaal de titel zegt het al, ik heb werkelijk alles geprobeerd om via de PC (geen WLAN want die heb ik niet) mijn PSP te updaten. Echter lukt mij dit nog steeds niet en ik wil erg graag God of War spelen waarvoor je een update nodig hebt, ik heb mijn PSP afgelopen zaterdag gekocht en heb firmware 3.80.

KAN IEMAND MIJ HELPEN???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Jul 2008 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Als je God of War gekocht hebt, kun je gewoon updaten via de firmware op de UMD.
Terug naar boven
Nibor BerichtGeplaatst: 01 Jul 2008 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja sorry ik had erbij moeten zeggen dat ik deze via mijn ps3 heb gedownload (demo). Dus heb het via de playstation site gedownload die nieuwe firmware.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Jul 2008 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Je download de nieuwste firmware (4.01) via deze site:
http://www.psp-hacks.com/file/1506

Nadat je het bestand (EBOOT.PBP) hebt ontvangen, plaats je deze in een map getiteld UPDATE (met hoofdletters). Deze map plaats je dan weer in je GAME-map op je Memory Stick.

Hierna ga je bij GAME op je PSP en daar kun je de update selecteren.
Zorg er wel voor dat je een accu aan je PSP hangt tijdens de update.
Terug naar boven
Nibor BerichtGeplaatst: 02 Jul 2008 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat

ok hartstikke bedankt voor je uitleg
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Jul 2008 13:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Lilyman schreef:

Zorg er wel voor dat je een accu aan je PSP hangt tijdens de update.

hoeft opzich ook niet als hij al vol geladen is ... je merkt het snel genoeg als hij niet vol genoeg zit voordat de update begint, dan geeft ie dat wel aan

maar als hij tijdens de update dan toch wegvalt ben je idd f**ked
Terug naar boven
koenetje BerichtGeplaatst: 03 Jul 2008 20:09    Onderwerp: weet ook iemand toevalig hoe je van... Reageren met citaat

weet iemand toevalig hoe je van 3.95<< sony oficeel naar 4.01m33<<dark alex kunt komen ik heb al geprobeerd om de UPDATE van dark alex op de psp te zetten het lukkte maar als ik de UDATE van dark alex opstart krijg ik te zien eror(091042) kan iemand mij helpen

alvast bedankt
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Jul 2008 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Dit mag niet besproken worden op het Gamed forum.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 03 Jul 2008 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

Dacht ik al
Ach ja... laat ze het zelf maar uitzoeken. Ze willen allemaal zoveel mogelijk gamen en zo weinig mogelijk moeite doen. Als je iets wilt, moet je ervoor werken! En soms betekent dat dingen uitzoeken... heel lang!
Terug naar boven
koenetje BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 12:19    Onderwerp: jammer Reageren met citaat

dat wist ik niet dat je dat niet mag bespreken ik vind het wel jammer maar ja, kun je dan geen tips geven
mijn maat heeft zijn psp laten ombouwen voor 10 euro, ik dagt ik doe het zelf maar dat valt tegen ik heb wel alvast de game need for speed pro streed, maar ik kan hem er niet opzeten ik had al die jaren dat ik een psp heb van alles gedownload psp maps, flach, msn en nog veel meer voor de psp dat werkten nooit maar bij hem wel (hij heeft 4.01 m33) zo vet, maar jamer dat ik het niet kan
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 12:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Joni Philips schreef:
Terug naar boven
koenetje BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 14:20    Onderwerp: ik wil aleen het adderes weten(dat is geheim zeg) dit is for Reageren met citaat

mkt
Terug naar boven
koenetje BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 15:01    Onderwerp: ???? Reageren met citaat

ik ben al een half jaar aan het klooien met die M33 te zoeken iemand zij tegen mij dat je dat je dan kunt aanmelden bij een forums dus ik doe dat dan vraag ik hoe of waar ik mijn psp kan ombouwen het en dan mach dat geneens gevraagt worden.
forums is toch om mensen te helpen maar als je dat geneens mag vragen heb je er toch niks aan!
ik wil alleen een adderes van waar ik mijn psp kan ombouwen(M33)weten is dat zo geheim
Terug naar boven
koenetje BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 15:19    Onderwerp: !!!!! Reageren met citaat

Nee jo ik ben dood gewoon ik ben 14 jaar oud en geen computer neurd ik werd gewoon een betje boos ik ben al zo lang daar na opzoek naar dat gedoe met die M33 UPDATE's het is zo ingewikkeld waarom staat dat dan ook niet ergens waar ik die shit kan vinden van M33 dark alex
en ik ben voor SONY niet tegen ik heb zelf ook een psp met de UPDATE 3.95<<<ofiseel van sony ik ben er noch steets niet uit met dat gedoe van M33 als je mij kunt helpen help me dan of geef me website's waar ik het kan vinden aub
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Je moet begrijpen dat op ons forum het illegaal is om te discussiëren over het hacken van je consoles. Ook het geven van links is illegaal. Als je het nog eenmaal vraagt, ben ik genoodzaakt je te bannen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ventus schreef:
Alle links? of links die betrekking tot H*ck dinges hebben
Betrekking daarop Een link met de officiele firmware bijvoorbeeld mag.
Terug naar boven
koenetje BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 22:03    Onderwerp: jammer Reageren met citaat

ook dat wist ik nog niet (maar nu wel) jammer weet je dan wel een ander forums waar je daar over mag praten?
Terug naar boven
koenetje BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 19:07    Onderwerp: weet je wat Reageren met citaat

weet iemand toevalig of er nog leuke games zijn op de psp die je kunt downloden op internet<<zonder dat je er geld voor moet betaalen demo's of zo(het is leuk voor op vakantie )

als je iets weet zeg het dan alvast bedankt
Terug naar boven
Xian BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Ga op je PSP naar deze website

http://www.pspdemocenter.com/

Daar zal je bij 'Downloads' alle demo's kunnen downloaden die tot nu toe verschenen zijn, rechtstreeks op je PSP. Overigens kun je er ook thema's enz. downloaden.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: