Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
Joni Philips |
Geplaatst: 19 Jun 2008 19:56 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Nee, het zijn beste vrienden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 19 Jun 2008 19:59 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Nee, het zijn beste vrienden. |
OK. Ze lijken namelijk erg op elkaar...
Maar ja, ik zal overal wel achterkomen na een paar uur Crisis Core  |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 28 Jun 2008 11:40 Onderwerp:
| |

|
Ik heb deze game nu al een paar dagen in mijn bezit (gekregen als cadeau ve vriendin, omdat we elkaar niet meer gaan zien voor een tijdje :o), en ik moet zeggen: héééérlijke game. Die muziek is even goed als in FF7, het speelt heerlijk weg en MY GOD, die graphics! |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 28 Jun 2008 21:18 Onderwerp:
| |

|
Heb hem vandaag maar eens origineel gekocht. Wel de NTSC-versie omdat ik niet het risico wil lopen om straks mijn save niet meer te kunnen laden...
Heb er intussen 8.5 uur ingepompt en ik ben momenteel level 23.
Echt een geweldig spel... een van mijn favoriete PSP-games...
Heeft iemand trouwens tips voor de Materia Fusion? Ik sla steeds op voor ik ga fuseren (voor het geval ik troep maak) maar ik kan nooit iets goed maken... hulp zou welkom zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Willemoke |
Geplaatst: 28 Jun 2008 23:12 Onderwerp:
| |
|
Lol, ik had nog nooit een final fantasy gespeelt in me leven maar het werd me allemaal aangeraden het eens te spelen, zag dit spel voor de psp staan en heb hem dus maar gekocht, nu blijf ik achter die psp zitte, ben je net lekker bezig, is je batterij leegXD |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 29 Jun 2008 13:45 Onderwerp:
| |

|
Lilyman, ik heb zelf nog niet geprobeerd te fusen, maar wat mijn spelervaring met RPG's betreft, lijkt het me verstandig te wachten tot je je materia gemasterd hebt of toch sterkere materia in je bezit hebt. Waarschijnlijk is dit de reden dat voorlopig weinig soeps komt. Ik had dat bij Star Ocean 3 ook, waar je zelf speciale items in elkaar kon "koken", maar om echt goede sterke dingen te hebben had je wel allerlei speciale, zeldzamer materiaal nodig. Neem aan dat dat nu ook het geval zal zijn. Dus bijvoorbeeld cure+fire materia = waardeloos |
|
Terug naar boven |
|
|
Moonblade |
Geplaatst: 30 Jun 2008 11:51 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Heb hem vandaag maar eens origineel gekocht. Wel de NTSC-versie omdat ik niet het risico wil lopen om straks mijn save niet meer te kunnen laden...
Heeft iemand trouwens tips voor de Materia Fusion? Ik sla steeds op voor ik ga fuseren (voor het geval ik troep maak) maar ik kan nooit iets goed maken... hulp zou welkom zijn. |
Hier staat het heel uitgebreid uitgelegd wat wat als resultaat geeft
http://www.gamefaqs.com/portable/psp/file/925138/50921 |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 30 Jun 2008 20:08 Onderwerp:
| |

|
Moonblade schreef: | Lilyman schreef: | Heb hem vandaag maar eens origineel gekocht. Wel de NTSC-versie omdat ik niet het risico wil lopen om straks mijn save niet meer te kunnen laden...
Hier staat het heel uitgebreid uitgelegd wat wat als resultaat geeft
http://www.gamefaqs.com/portable/psp/file/925138/50921 |
Ik dank u hartelijk! |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 30 Jun 2008 21:57 Onderwerp:
| |

|
Ik heb me gister heerlijke fusions gedaan.. nu ja, had 15 combinaties geprobeerd, enkel twee waren goed :p
HP up+ + HP up+ (beide master) en dan paar elixirs erop gooien = magisch
MP up ++ + Mp up + en 99 ethers = bijna magisch
nu wil ik missies doen om de Att up materia te masteren en zien wat dat geeft. De andere fusions waren helaas een voor een mislukt |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 30 Jun 2008 23:09 Onderwerp:
| |

|
Valentino Aledda schreef: | Ik heb me gister heerlijke fusions gedaan.. nu ja, had 15 combinaties geprobeerd, enkel twee waren goed :p
HP up+ + HP up+ (beide master) en dan paar elixirs erop gooien = magisch
MP up ++ + Mp up + en 99 ethers = bijna magisch
nu wil ik missies doen om de Att up materia te masteren en zien wat dat geeft. De andere fusions waren helaas een voor een mislukt |
Je kunt toch maar 2 items met elkaar fuseren? Hoe wil je dan een HP Up + fuseren met een HP Up + en daar nog eens Elixers bij doen? Dat gaat toch niet? |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 30 Jun 2008 23:11 Onderwerp:
| |

|
hmm, vreemd.. ik had na achttal uur spelen een extra item gekregen waardoor je ook items kan fusen bij materia. Speel je veel missies? Volgens mij had ik dat daar ergens gekregen |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 30 Jun 2008 23:13 Onderwerp:
| |

|
Valentino Aledda schreef: | hmm, vreemd.. ik had na achttal uur spelen een extra item gekregen waardoor je ook items kan fusen bij materia. Speel je veel missies? Volgens mij had ik dat daar ergens gekregen |
Ik kan wel items fuseren met materia, maar jij gebruikt 3 dingen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 30 Jun 2008 23:20 Onderwerp:
| |

|
Ja zal nog komen.. don't worry. Nu moet je alleszins wachten met te fusen, pas als je ook nog items kan gebruiken wordt het pas leuk. door die elixirs bijvoorbeeld, door er 15-25 te gebruiken krijg je een +150 à 300% bonus HP, en door 99 ethers te gebruiken heb ik bij MP ook een + 120% bonus
edit: Heb het effe opgezocht voor je, als je wil weten hoe, lees dit To unlock the Item Fusion Tome, complete mission 8-2-1. Succes |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 30 Jun 2008 23:28 Onderwerp:
| |

|
Valentino Aledda schreef: | Ja zal nog komen.. don't worry. Nu moet je alleszins wachten met te fusen, pas als je ook nog items kan gebruiken wordt het pas leuk. door die elixirs bijvoorbeeld, door er 15-25 te gebruiken krijg je een +150 à 300% bonus HP, en door 99 ethers te gebruiken heb ik bij MP ook een + 120% bonus
edit: Heb het effe opgezocht voor je, als je wil weten hoe, lees dit To unlock the Item Fusion Tome, complete mission 8-2-1. Succes |
Ik heb momenteel 10.5 uur in het spel gestoken... jij? |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 30 Jun 2008 23:32 Onderwerp:
| |

|
15 uur ofzo, ik zit nu in Nibelheim. Die item fusion heb ik al een tijdje though, had eens een dagje gepakt om veel missies te doen. slecht idee, want ben supersterk nu  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 30 Jun 2008 23:44 Onderwerp:
| |

|
Valentino Aledda schreef: | 15 uur ofzo, ik zit nu in Nibelheim. Die item fusion heb ik al een tijdje though, had eens een dagje gepakt om veel missies te doen. slecht idee, want ben supersterk nu  |
Supersterk? Tell me... ik ben nu level 27... |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 01 Jul 2008 00:31 Onderwerp:
| |

|
heb even gekeken voor je, want wist het niet meer zo goed. Ok, heb mss wat overdreven met "supersterk", maar de vijanden gaan redelijk makkelijk dood.
Anyway, level 33 en de stats zijn (met speciale items en materia welteverstaan):
HP 9999
MP 468
AP 211
atk 65
vit 56
mag 52
spr 65
lck 29
niet "super" ofzo, maar goed genoeg voor waar ik nu zit. Heb me trouwens deerlijk vergist, ik zit al aan 18 uur!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 01 Jul 2008 02:21 Onderwerp:
| |

|
Valentino Aledda schreef: | heb even gekeken voor je, want wist het niet meer zo goed. Ok, heb mss wat overdreven met "supersterk", maar de vijanden gaan redelijk makkelijk dood.
Anyway, level 33 en de stats zijn (met speciale items en materia welteverstaan):
HP 9999
MP 468
AP 211
atk 65
vit 56
mag 52
spr 65
lck 29
niet "super" ofzo, maar goed genoeg voor waar ik nu zit. Heb me trouwens deerlijk vergist, ik zit al aan 18 uur!! |
Zoveel HP? How? |
|
Terug naar boven |
|
|
Moonblade |
Geplaatst: 01 Jul 2008 10:00 Onderwerp:
| |

|
HP+999%
staat in de materia fusion guide beschreven |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 01 Jul 2008 11:16 Onderwerp:
| |

|
+999%??
ik heb" maar" +350% .. vond ik meer dan genoeg (hopelijk heb ik er later geen spijt van) |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 03 Jul 2008 20:09 Onderwerp:
| |

|
Ik heb nu ook 9999 HP.
Ook ik kan nu 3 items fusen. 2 Materia + 1 Item. |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 05 Jul 2008 09:19 Onderwerp:
| |

|
mooi! lekker is dat hé. Ben benieuwd naar de andere dingen, maar voorlopig geen Crisis Core voor mij, genoeg gespeeld voorbije week |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 08 Jul 2008 20:20 Onderwerp:
| |

|
Hoe lang is het spel ongeveer? Zit nu op 13 uur.
Ben op dit moment hier:
Weer bij Aerith. Moet nu samen met haar een bloemenwagen maken zodat zij bloemen kan gaan verkopen...
Ik vraag me af of het spel nog lang duurt... zonder spoilers a.u.b. |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 08 Jul 2008 21:13 Onderwerp:
| |

|
nog een paar uurtjes spelen, als ik ruw schat: 2 à 3 uurtjes |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 08 Jul 2008 22:01 Onderwerp:
| |

|
Ik heb het spel net uitgespeeld. Welk level hadden jullie toen jullie klaar waren met het spel? Ik al met level 42 .Helaas heb ik gesaved toen ik het spel had uitgespeeld. Ik heb er nu al spijt van.
Ik heb nog geen eens 40% van de missies gedaan, mis veel chraracters in mijn personenlijst en naar mijn gevoel heb ik veel gemist, met name bosses. Zo zag ik tegen het einde aan nog een monster achter een hek waarvan ik niet wist hoe ik er moest komen (je had een sleutel nodig?). Verder vind ik het spel qua lengte behoorlijk tegenvallen. Na 25 uur was ik klaar en ik verwachtte het dubbele.
Het eind is wel erg mooi. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende |