Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Tom_V BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 10:16    Onderwerp: De goedkoopste? Reageren met citaat

Ik neem aan dat de meesten hier met zuurverdiende centen hun games betalen. Het is dan ook niet onbelangrijk om eens uit te zoeken waar je het goedkoopst aan je (pal) games kunt geraken.

Zelf koop ik mijn games bij Gamemania (een vlaamse keten), en daar betaal je iets van 64.99 per game.
M'n DVD's en muziek koop ik dan weer op play.com omdat zij simpelweg de goedkoopste zijn die ik kon vinden en hun prijzen daarenboven inclusief verzendkosten zijn. Een voorbeeldje: de nieuwe van Robbie Williams (voor de liefhebbers ) kost er €11.99 all in en voor de DVD Batman Begins tel je er €5.99 neer.

Enig nadeel waren de console games. Die vielen in dezelfde prijscategorie als mijn gameboer (hi Mr. Black ) en dus was het echt de moeite niet om ze ook daar te bestellen.
Sinds kort hebben ze hun prijzen aangepast en kosten alle topgames 59.99 (360) en 44.99 (PS2). De oudere games voor 360 (zoals bv Tomb Raider) zakten naar 26.99 of lager.

Lijkt me allemaal zeer voordelig. Maar in welke (online) stores halen jullie je games en hoeveel betaal je daar?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 10:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ging altijd naar Media Markt...waar 360 games leuk voor 53 euro lagen. Nu helaas niet meer het geval

Nu Nedgame, ik ken de mensen daar een beetje en er liggen 2ehands games die ik af en toe oppik, ook zijn ze er altijd op tijd bij met de aanbiedingen. Standaardprijs voor een nieuwe game is echter altijd 59.99.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 10:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik houd meestal de pre-orders in de gaten op sites, kan soms al een eurootje of 10 schelen. Daarnaast heeft de FRS meestal (niet altijd) games voor 60 euro en met de Free-ID krijg je nog eens tien procent korting waardoor het uit komt op 54 Euro.

Net als wat Roderick al zegt loop ik ook altijd de MM even binnen.
Terug naar boven
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 11:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik haal de meeste games (DS en GameCube) via eBay uit Amerika. Al vrij kort na de release kan je ze soms voor 30-40 euro inclusief verzending al kopen, als je geluk hebt voor minder. Metroid Prime Pinball zag ik gisteren bijvoorbeeld voor 12 euro + 9 euro verzendkosten.

Japanse games haal ik bij Play-Asia, over het algemeen betaal je dan minder dan voor een in de winkel gekochte game. Ook verkopen ze geregeld DS-games in de aanbieding (Amerikaanse versies) die ik dan naar Nederland laat komen voor minimale verzendkosten (euro'tje of 2).

Alleen Zelda-games haal ik gewoon in de winkel, ik wil daar de Nederlandse uitgaven van hebben en ben bereid daar wat meer voor te betalen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 11:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Meestal koop ik 2de hands bij Game Mania en voor de rest hou ik FNAC, FRS en Maxworld in de gaten om goedkope zaken te zien.
Terug naar boven
Tolerantie Nul BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 11:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Meestal Ebay als ik iets leuks tegenkom daar.
Sommige games wil ik bij de release halen, PES en SotC bijvoorbeeld, dan ga ik gewoon naar de FRS of Intertoys en dan ben ik meestal €60,- kwijt.
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 17 Okt 2006 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Meestal koop ik via internet, duurt misschien iets langer, maar ik ben lui en het is vaak goedkoper.
Terug naar boven
Timo_ BerichtGeplaatst: 17 Okt 2006 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Tom schreef:
Ik haal de meeste games (DS en GameCube) via eBay uit Amerika. Al vrij kort na de release kan je ze soms voor 30-40 euro inclusief verzending al kopen, als je geluk hebt voor minder. Metroid Prime Pinball zag ik gisteren bijvoorbeeld voor 12 euro + 9 euro verzendkosten.

Japanse games haal ik bij Play-Asia, over het algemeen betaal je dan minder dan voor een in de winkel gekochte game. Ook verkopen ze geregeld DS-games in de aanbieding (Amerikaanse versies) die ik dan naar Nederland laat komen voor minimale verzendkosten (euro'tje of 2).

Alleen Zelda-games haal ik gewoon in de winkel, ik wil daar de Nederlandse uitgaven van hebben en ben bereid daar wat meer voor te betalen.
Terug naar boven
sandr BerichtGeplaatst: 17 Okt 2006 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat

altijd de goedkoopste http://www.budgetgaming.nl
Een verzameling van een heleboel gameverkopende internetsite's
Terug naar boven
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 18 Okt 2006 04:15    Onderwerp: Reageren met citaat

misschien niet de goedkoopste maar ik haal ze altijd bij de oude vertrouwde intertoys bij mij op het plein
Terug naar boven
DrAgOn BerichtGeplaatst: 31 Okt 2006 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik haal altijd mijn games bij Gameshop twente.
Terug naar boven
Stormbreaker BerichtGeplaatst: 31 Okt 2006 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja... ik haal m'n games het liefste bij de DIXONS, maar omdat je 10 procent korting krijg op games bij de Free Record Shop al je je ANWB-pas laat zien, koop ik ze toch maar daar. Ja... Of er moeten natuurlijk dikke vette stunts ergens anders zijn.
Terug naar boven
E-man BerichtGeplaatst: 10 Nov 2006 10:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Paul_jambers schreef:
misschien niet de goedkoopste maar ik haal ze altijd bij de oude vertrouwde intertoys bij mij op het plein

Ik ook
Terug naar boven
Kayzer BerichtGeplaatst: 10 Nov 2006 18:19    Onderwerp: Reageren met citaat

E-man schreef:
Paul_jambers schreef:

Ik ook
Ja intertoys ik ook
Terug naar boven
ms90isr BerichtGeplaatst: 11 Nov 2006 09:42    Onderwerp: Reageren met citaat

E-Plaza
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 14 Nov 2006 13:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Ging altijd naar zo'n eenmans winkel genaamd Illusion Games, maar die naaide iedereen dus zijn ze failliet.
Terug naar boven
Nols BerichtGeplaatst: 15 Nov 2006 01:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik haal veel bij www.videogamesplus.ca. Die prijzen lijken al laag, omdat ze in dollars staan en dan zie je opeens dat het nog Canadese dollars zijn ook. Heerlijk.
Terug naar boven
Sn34ky BerichtGeplaatst: 15 Nov 2006 11:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick Vos schreef:
Ik ging altijd naar Media Markt...waar 360 games leuk voor 53 euro lagen. Nu helaas niet meer het geval

Nu Nedgame, ik ken de mensen daar een beetje en er liggen 2ehands games die ik af en toe oppik, ook zijn ze er altijd op tijd bij met de aanbiedingen. Standaardprijs voor een nieuwe game is echter altijd 59.99.

Sorry dat ik hier een beetje laat op reageer, maar de media markt is echt niet duurder geworden. In ieder geval niet hier in limburg. Ik heb afgelopen vrijdag nog CoD3 voor €54 euro gehaald. En er liggen ook maar net 4 games die dan net €60 euro zijn.

Stormbreaker schreef:
Tja... ik haal m'n games het liefste bij de DIXONS, maar omdat je 10 procent korting krijg op games bij de Free Record Shop al je je ANWB-pas laat zien, koop ik ze toch maar daar. Ja... Of er moeten natuurlijk dikke vette stunts ergens anders zijn.

Games bij DIXONS zijn nog altijd het duurst. CoD3 is daar €70,- en gek genoeg is GoW daar €65. Kan ook andersom zijn maar volgens mij hoort het zo.
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 08 Feb 2007 11:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor mensen die buiten Europa bestellen een vraagje. Region-free games... zijn die compatible met onze standaard Europese consoles of toch even niet?
Terug naar boven
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 09 Feb 2007 03:20    Onderwerp: Reageren met citaat

E-man schreef:
Paul_jambers schreef:

Ik ook

respect voor jouw ik kom er nu bijna al 16 jaar vroeger nog lief met mijn moeder
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: