| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
|
| MaartenL |
Geplaatst: 25 Jun 2008 13:30 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| dek schreef: | | Bedankt, dat springen werkte inderdaard voor die kleine. Ik speel hem op warrior. Is path of the mentor veel moeilijker? |
Merkbaar na de intro
Mijn 2 eerste pogingen op Mentor (met een 'het gaat wel meevallen'-mentaliteit):
"oooo 4 gastjes, even afslach..." >GAME OVER<
"OOoo het zijn incendiary shuriken ninjas, maar nu heb ik ze als..." *GRAB / BOEM* >GAME OVER<
"Had ik geen life bar dan ofzo -_-?" |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Martijn Steinpatz |
Geplaatst: 25 Jun 2008 14:36 Onderwerp:
| |

|
| Zit nog steeds vast bij de spinnenman in level 2 en wil nu Itagaki levend villen. Dat gevecht gaat zo snel, dat het niet te zien is wat jij aan het doen bent, wat zij aan het doen zijn en vooral wat er überhaupt gebeurt. Lag ook alom. Ik heb het gevoel dat je enkel met mazzel doorkomt dan met tactiek. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 25 Jun 2008 15:37 Onderwerp:
| |

|
| Martijn Steinpatz schreef: | | Zit nog steeds vast bij de spinnenman in level 2 en wil nu Itagaki levend villen. Dat gevecht gaat zo snel, dat het niet te zien is wat jij aan het doen bent, wat zij aan het doen zijn en vooral wat er überhaupt gebeurt. Lag ook alom. Ik heb het gevoel dat je enkel met mazzel doorkomt dan met tactiek. |
OMG ik heb daar ook heel lang vastgezeten ik werd er zo boos van, toen ging ik alles opnieuw doen en zorgde dat ik ninpo over had, toenw as het simpel..als je daar geen zin in hebt, probeer dan te chargen en net op tijd los te laten !! dan heb je of ene kwart levens eraf of veel van die shurikken gasten weg
en sasuke, dat deed ik ook, ik dacht ooo 4 mannetjes doe ik even , en ook geklijk dood XD
Ik vind chapter 2 tot nu toe het moeilijkste op mentor..^^ hoewel die skeletgast echt wel lastig was in chapter 6 ben nu bij volf die is best makkelijk alleen daarna komen van die wolven en dat lukt me neit  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| FloriX |
Geplaatst: 25 Jun 2008 15:42 Onderwerp:
| |

|
| Die baas ging me best simpel af, veel blijven bewegen, dashen zorgt dat Incendaries geen damage doen, izuna drop op 2 gasten, UT op baas ==> Dood |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 25 Jun 2008 16:05 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| FloriX schreef: | | Die baas ging me best simpel af, veel blijven bewegen, dashen zorgt dat Incendaries geen damage doen, izuna drop op 2 gasten, UT op baas ==> Dood |
Simpel?
Hebben we het nog over Path of the Mentor? o.O |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Martijn Steinpatz |
Geplaatst: 25 Jun 2008 16:30 Onderwerp:
| |

|
Vreemd, ik heb namelijk iedere keer het gevoel dat er gasten bijkomen, dus ik concentreer me vol op die grote gast. Ik probeer het nog wel een keer.
Probeer trouwens bij de Volfjes eens art of the Phoenix. Het doodt ze niet maar het houdt ze even tegen, zodat je lekker kan zeisen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 25 Jun 2008 16:52 Onderwerp:
| |

|
Een ding weet ik zker, en dat is dat je die spin niet in een keer met een UT kan doden, of je meot uren hebben gefarmed in level 1 ( noem het maar gerust cheaten ) en al op level 3 zijn met je zwaard in chapter 2, dan zou het miss kunnen ( weetik niet want ik had dat neit ). En ook met veel bewegen red je het neit omdat als je op afstand blijft gooien ze heel veel shurikken!! dus dat is BS als je het mij vraagt ^^...
en idd ze blijven komen die bomgooiers maar als je met die UT de spin raakt is het mooi meegenomen
en bedankt voor de tip ik zal het vanavond een proberen!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| FloriX |
Geplaatst: 25 Jun 2008 20:17 Onderwerp:
| |

|
Ik deed (op mentor) twee Izuna Drops (mn DS was op lvl 2) die vlak bij die fiend was. Hiermee deed ik dus als damage, vervolgens raakte ik die gast vol met een UT, en ruim de helft van zn levensbalk was weg, waardoor die dood was. Nogmaals, je wordt altijd geraakt door incendary, maar door je dashes te timen hebben de ontploffingen geen effect. Je moet dus gewoon je kans afwachten tot je kan Izuna Droppen, en met een beetje geluk probeert die fiend je dan aan te vallen. Hij is dan zo dichtbij dat de Izuna Drop ook schade aan hem doet, en de UT maakte het af Ik ging in totaal daar 2 keer dood. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 25 Jun 2008 20:28 Onderwerp:
| |

|
| Ik wordt gestoord van die gastjes die met rockterlaunchers schieten die niet hoeven te worden gereload en die grote robots, verder vind ik de gewone gevechten moeilijker dan de eindbazen maar verder is het echt een enorm vete game zit nu in act 7 of 8 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 25 Jun 2008 20:45 Onderwerp:
| |

|
ow nee florix ik dacht dat je het alleen met een UT deed ik had hem in 1 keermaar dat was omdat ik daarvoor heel vaak was doodgegaan ik had geen levens etc meer dus had alles openiuw gedaan
ben nu bij genshin in het vliegtuig op mentor..neit echt heel moikelijk, heb 3 lotg nog dus mn levensbalk is nog heeel klein
heb net dus ook al die rockets weer gehad en die uber beesten in robotpakjes die heb ik gewoon non stop metninpo uitgeschakelt..het lukte anders gewoon neit hoor en ik heb nu toch nog 100k over..dus ik mag best ff lui op b en y drukken..GEnshin is nu weg best lastig maar zekerneit onmogelijk, verre van dat..alleen vanaf chapter 8 gaat echt een hellllllllllll worden |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Martijn Steinpatz |
Geplaatst: 26 Jun 2008 11:04 Onderwerp:
| |

|
Spin geslacht. Na tig pogingen had ik iets van 'bekijk het maar' en ben vol voor die gast gegaan - alles negerend. Na een UT, een paar xxyyyy en yyy combinaties en een OT ging hij snel neer. Die anderen volgden rap erna. Zit nu op Chapter III.
Merk wel dat er steeds meer lag komt. Zat in het riool met paarse demonen te knokken terwijl shurikens en explosieve pijlen mij om de oren vlogen en dat ging toch een partij traag. De game is toch te vroeg uitgekomen, want het lijkt me sterk dat ze dít niet opgevallen is.
Het is trouwens mogelijk om Dragon Sword op level 3 te krijgen. Negeer gewoon alle andere wapens.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| FloriX |
Geplaatst: 26 Jun 2008 12:10 Onderwerp:
| |

|
Hij upgrade later in de game automatosch naar lvl 4  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 26 Jun 2008 13:24 Onderwerp:
| |

|
| ik vind t vanaf chapter 3 veel makkelijker worden ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| FloriX |
Geplaatst: 26 Jun 2008 13:28 Onderwerp:
| |

|
Tot chapter 8, dan begin de hell, vooral op Mentor  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 26 Jun 2008 14:28 Onderwerp:
| |

|
ja ik weet het ik wordtgek van die rockets maar dat zeiik al een aar posts terug dat ik gek ging worden van chapter 8 maar ik heb nog zoveel essence dat ik er wel voorbijmoet komen
ararrgghhhht wil neit lukken hoor...-----______---- |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 26 Jun 2008 16:13 Onderwerp:
| |

|
Ik ben nu bij 1 of andere boss die enorm snel door een tunnelgaat heb geen idee hoe ik hem kill maar je krijgt wel enorm veel gele punten in dat stuk  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 26 Jun 2008 16:17 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| MarcianoNL schreef: | Ik ben nu bij 1 of andere boss die enorm snel door een tunnelgaat heb geen idee hoe ik hem kill maar je krijgt wel enorm veel gele punten in dat stuk  |
Manier 1: Scythe opladen en in de richting staan waar hij vandaan zal komen. Loslaten = boss gestunned -> Hakkie tsjakkie. Rince / repeat
Manier 2: In een zijgang gaan staan en pijlen opladen en loslaten als ie voorbij komt (duurt lang en je kan zonder pijlen geraken).
En inderdaad, die plek is een mooie farm spot voor yellow essence  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 27 Jun 2008 08:18 Onderwerp:
| |

|
yey bij de eindbaas van chapter 9, dit chapter was neit heel emoilijk  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Wouter Berkouwer |
Geplaatst: 27 Jun 2008 12:09 Onderwerp:
| |

|
Vind de moeilijkheidgraad van de eindbazen flink verschillend. Sommige heb je zo weg en andere ben je echt een tijdje mee bezig. Als je zo'n moeilijk baas dan eindelijk verslagen hebt, dan geeft dat wel een lekker gevoel.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 27 Jun 2008 12:12 Onderwerp:
| |

|
| zoo echt wel! had ik bij dat skull mannetje uit chapter 6 ! Het was feest toen die dood was |
|
| Terug naar boven |
|
|
| FloriX |
Geplaatst: 27 Jun 2008 15:10 Onderwerp:
| |

|
90% van alle bazen bestaan uit ontwijken en kapot raggen --> herhaal
Veel te simpel en zwaar teleurstellend. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Martijn Steinpatz |
Geplaatst: 27 Jun 2008 17:37 Onderwerp:
| |

|
| Klopt, er zijn er inderdaad weinig van het gehalte Alma of Doku van het vorige deel. En qua karakter vind ik ze ook erg saai. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 27 Jun 2008 18:20 Onderwerp:
| |

|
Ben nu bij de allerlaatste chapter en de allerlaatste eindbaas.
Ik moet zeggen dat dit mijn minste favoriete chapter is en die van de terugkeer naar het hayabusa village het allervetste |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 29 Jun 2008 23:37 Onderwerp:
| |

|
| chapter 11 al weer, ik ga het wel halen op mentor denk ik..hoewel het meoilijkste nog moet komen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 30 Jun 2008 09:56 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Heb em nu wat links liggen :p
Ik vind het een erg leuke game op standaard vijanden maar als er rocketlauncher-ninjas zijn of een boss dan wordt al het plezier gewoon uit de game gezogen.
Ik zal hem hier en daar nog wel eens opnemen maar in tegenstelling tot NGB heb ik weinig plezier in de hogere moeilijkheidsgraden en om het nu uit te spelen tegen mijn zin zie ik niet zitten.
Voor wat ontspannender bezig te zijn ga ik hem eerst toch eens op Acolyte uitspelen, misschien dat de overgedragen essence me toch een pak kan helpen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende |