Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4 Volgende
|
Wouter Berkouwer |
Geplaatst: 20 Jun 2008 22:27 Onderwerp: Ninja Gaiden II
| |

|
GENRE: Action Hack 'n Slash
PLATFORM: Xbox 360
ONTWIKKELAAR: Team Ninja
UITGEVER: Microsoft
RELEASE: 6 juni 2008
ONLINE: Nee
GAMED PROFILE: http://gamed.nl/products/3130
INFO
In Ninja Gaiden II speelt de speler nogmaals met Ryu Hayabusa. Ryu gaat op een missie om zijn clan te wreken en om de mensheid te redden. Gewapend met een flink aantal ninja wapens hakt Ryu er flink op los. De Ninja Gaiden games staan bekend als pittig en deel 2 is geen uitzondering. De game is bijzonder uitdagend te noemen. Wel is de game iets toegankelijker gemaakt door onder andere het automatisch aanvullen van je leven en meer regelmaat in de savepoints. Ninja Gaiden II is alles wat Ninja Gaiden was, maar dan keer factor twee.
SCREENSHOTS
FILMPJES
http://www.gametrailers.com/game/5481.html
BOXART

Laatst aangepast door Wouter Berkouwer op 20 Jun 2008 23:47; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 20 Jun 2008 22:44 Onderwerp:
| |

|
Nadat ik de game op warrior heb uitgespeeld heb ik hem nu ook bijna op acolyte gedaan (om de essence mee te nemen). Weet alleen neit 100 % zeker of je die meeneemt..en anders heb ik toch wat valor tests gedaan en de ninja sword achievement |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 21 Jun 2008 04:48 Onderwerp:
| |

|
Zit nu op Chapter 14, warrior, Karma Leaderboard 8000 ofzo, alle chapters Master Ninja behalve chapter 3 of 4 |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 21 Jun 2008 10:52 Onderwerp:
| |

|
Ik moet nog aan de game beginnen Game ligt hier al wel een week, maar komen andere dingen tussen. Heb er wel zin in tho, de demo was ongelofelijk vet, lekker snel combo's maken en hordes vijanden compleet ziek afmaken, heerlijk  |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 21 Jun 2008 15:24 Onderwerp:
| |

|
Ik vind chapter 11 het vetset als je op zoon trap komt met 200 poppetjes ofzo  |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Steinpatz |
Geplaatst: 22 Jun 2008 22:04 Onderwerp:
| |

|
Aangezien de topic van Black hier verder gaat, deze tip die ik van een website heb gehaald:
The flails have a new flying swallow that keeps Ryu in the air and invincible for more of the time for a good 15 seconds. They also have some of the most amazing attacks in the game, like the run+XXXY. They also have arguably the best UT in the game, because you can mash buttons to extend it for an incredible amount of hits and teleports to about 5 different enemies during it which will definitely clear a crowd almost effortlessly.
Also, the scythe maybe the most overpowered weapon in the game, because it is fast if you know how to use it properly, and it also has so many throws that have invincible frames that you can rarely get hit. You can take off a limb in about 2 hits with it, like with most weapons that have guaranteed limb-removing moves (remember, it's a mechanic, it's not random, they will always remove a limb, and always the same limb depending on the attack), and it's also the best weapon against bosses. |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 22 Jun 2008 23:04 Onderwerp:
| |

|
dankje dat kan handig zijn, ik ben bijna bij chapter 6 op mentor  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 23 Jun 2008 00:46 Onderwerp:
| |

|
Stomme grotworm in Chapter 9
Tips om die knakkert te verslaan? |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 23 Jun 2008 00:51 Onderwerp:
| |

|
ja chargen en wachten tot hij dichtbij is en loslaten..neemt hij je mee ninpo gebriuken dan kom je los |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 23 Jun 2008 01:41 Onderwerp:
| |

|
Scyth pakken, kijken waar die vandaan komt, chargen, als ie der is, UT loslaten, dan stun je hem, slam n paar keer, en dash dan in een zijgrot |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 24 Jun 2008 15:39 Onderwerp:
| |

|
je kan ook pijl en boog gebruiken duurt wat langer maar bespaart wel levens |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 24 Jun 2008 15:51 Onderwerp:
| |

|
man, mentor begonnen, ziekelijk. Rockets, multiple rockets, IS SPAMMERS FROM HELL, eindbaas viel nog mee, 1 keer dood, UT ds lvl 2 maakte er snel een einde aan, maar jezus, dit is echt 3x zo lastig als NGB op very hard. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 24 Jun 2008 16:13 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik vind het zalig spelen op Mentor. Alleen de rocket gastjes worden vaak uit het beeld of achter je gespawnd waardoor het vaak wel eens game over kan betekenen...
Ik had liever iets moeilijkere Ninjas dan die rocketventjes want die steken me echt de keel uit... |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 24 Jun 2008 16:53 Onderwerp:
| |

|
vind ik ook, maar ik ben nu aan het niveau gewent en nu is het niet heel moeilijk meer. ik heb 90k essence (?????) in chapter 6 en 2 lotgods dus das best mooi ^^
ben nu bij de skeletgast die is wel echt meoilijk , maar ik wil geen potions gebruiken of life of the gods want die laatste kan ik beter bewaren voor chapter 11, tenminste dat las ik ergens ^^ soweiso wil ik een life of the gods bewaren voor de eindbaas
ik kom niet verder dan 3kwart van zijn levens af te halen, miss dat ik toch een potion ga gebruiken ik heb toch 90k geld, wat zouden jullie doen?
****** heb ik hem verslagen met een potion meot ik nog helemaal omhoog en daar weer vechten ga ik dood moet alles weer opnieuw..
EIDNELIJK yey zonder potions die grot uit
shit man wat een frustratie |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Steinpatz |
Geplaatst: 24 Jun 2008 21:10 Onderwerp:
| |

|
Iemand een tip voor die &#^%#$%@ raketwerpers als je die Rod of Trials moet pakken? Ze nemen mij iedere keer te grazen als ik maar een milimeter neus om de hoek steek. En de lag op dat punt is niet om aan te zien.
Mentor is voor mij vrij irritant. De camera lijkt er een sport van te maken om je iedere keer nét de verkeerde hoek te geven. |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 24 Jun 2008 21:16 Onderwerp:
| |

|
Rechts van de ROT verstoppen en alles wat op je af komt izuna droppen. Of links van die rocket gastjes en dan achter dat grote stuk hout gaan staan, dan hoef je die rockets later pas af te slachten (gewoon stukje terugrennen, hun aanval ontwijken en dan flyingswallow+izuna drop |
|
Terug naar boven |
|
|
dek |
Geplaatst: 24 Jun 2008 23:03 Onderwerp:
| |
![]()
|
Iemand tips hoe met de pijl-en-boog om te gaan. Ik vind het enorm irritant werken. First person kan je richten maar ben je zelf ook een schietschijf en de auto-aim mist super vaak als je moet 'opladen'. Ik vind het spel geweldig, alleen heel het pijl en boog gedoe begint me flink te irriteren. |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 24 Jun 2008 23:12 Onderwerp:
| |

|
Gebruik hem niet? Ik gebruik hem echt amper, alleen tegen die vliegende drakenfiends |
|
Terug naar boven |
|
|
dek |
Geplaatst: 25 Jun 2008 01:00 Onderwerp:
| |
![]()
|
Daar ben ik nu:P kben bij een waterval uit de jungle chapter 8 dacht ik |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 25 Jun 2008 01:20 Onderwerp:
| |

|
Springen, analoge stick naar ze toe, en vuren (auto-aim). Bij 2 hits zijn ze dood (Warrior) Werkte perfect bij mij! Gewone shots trouwens, niet opgeladen. |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 25 Jun 2008 06:57 Onderwerp:
| |

|
Martijn Steinpatz schreef: | Iemand een tip voor die &#^%#$%@ raketwerpers als je die Rod of Trials moet pakken? Ze nemen mij iedere keer te grazen als ik maar een milimeter neus om de hoek steek. En de lag op dat punt is niet om aan te zien.
Mentor is voor mij vrij irritant. De camera lijkt er een sport van te maken om je iedere keer nét de verkeerde hoek te geven. |
gewoon niet voor de rocket launchers gaan staan maar de hoek om waar ze je niet kunnen raken, dan moet je eerst die geweermannetjes moorden en als die neit meer komen van een astandje shurikken op de rockets gooien en dan naar voor springen en y..nashurikkenheb je 80% kans op een hoofd met die aanval, dan zijn ze dus instant dood |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 25 Jun 2008 07:00 Onderwerp:
| |

|
dek schreef: | Iemand tips hoe met de pijl-en-boog om te gaan. Ik vind het enorm irritant werken. First person kan je richten maar ben je zelf ook een schietschijf en de auto-aim mist super vaak als je moet 'opladen'. Ik vind het spel geweldig, alleen heel het pijl en boog gedoe begint me flink te irriteren. |
bij die draakjes gewoon rondspringen en steeds op b drukken, werkt perfect voor mij, je mist ook zker maar het werkt echt wel, en als je wilt opladen moet je dat niet bij draken gebruiken want dat werkt neit, maar veel fiends "wachten" als je aan het opladen bent, ze vallen net wat later aan waardoor je er een hoofd kan afhalen.
hadik ook bij chapter 6 gisteren van die weerwolven die konden niet op een tafel komen in het kasteel ben eropgaan staan en steeds gaan headhunten met je pijl en boog |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Steinpatz |
Geplaatst: 25 Jun 2008 08:44 Onderwerp:
| |

|
Ik neem aan dat je het over die grote gouden draken hebt? Het eerste wat je moet weten is dat ze allebei om de beurt een aanval doen, daarna moet je kijken welke hoofdbeweging bij welke aanval hoort. Snel naar boven of onder is laserstraa en 'charge' beweging is gigantische vuurbal, die andere zijn drie snelle vuurballen.
Blijf degene volgen die een aanval gaat doen en schiet hem een charged pijl door zijn harses voordat hij aanvalt en ontwijk vuurbal/laserstraal. Richt je vervolgens op de andere, chargen, vuren, ontwijken, etc. Op Acolyte niveau hebben ze geen bodyguards, dus daar kan je het beste oefenen. Op een hoger niveau moet je eerst met twee snelle schoten per draak afvuren.
Ben eindelijk verder. Die schuiltechniek had ik al bedacht. Nu zit ik bij Spiderman en zijn explosieve shuriken gooiende maatjes. Oh goody. Ben er een keer langs geweest, maar toen ging tien meter verderop eraan. |
|
Terug naar boven |
|
|
dek |
Geplaatst: 25 Jun 2008 12:13 Onderwerp:
| |
![]()
|
Bedankt, dat springen werkte inderdaard voor die kleine. Ik speel hem op warrior. Is path of the mentor veel moeilijker? |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 25 Jun 2008 12:40 Onderwerp:
| |

|
Ja, echt een hele grote stap, bij NBG was Hard --> Very Hard heel goed te doen, dit is gewoon gestoord  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4 Volgende |