Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 17 Jun 2008 19:32 Onderwerp: Firefox 3
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Niels |
Geplaatst: 17 Jun 2008 19:45 Onderwerp:
| |

|
Ik gebruik al lang FireFox, dat is echt 10 keer zo goed als IE |
|
Terug naar boven |
|
|
Cubic X |
Geplaatst: 17 Jun 2008 19:53 Onderwerp:
| |
|
Wat is er nou zo goed aan Firefox...ik gebruik IE7 al tijden en loopt stabiel en bugvrij. FireFox ook gebruikt maar ik zie niks noemenswaardig in vergelijking met IE7, sneller ie hij sowieso niet. Add-ons is kunnen ook in IE7, dus ook dat is geen punt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 17 Jun 2008 19:53 Onderwerp:
| |
![]()
|
Niels schreef: | Ik gebruik al lang FireFox, dat is echt 10 keer zo goed als IE |
Ik vind het wel meevallen. Het is niet zo snel als wordt gezegd en ik mis het 'New Tab' icoontje dat ik bij IE wel heb.
Nu Niels over bugvrij begint, moet ik wel bekennen dat mijn IE 7 al een aantal maren naar de eeuwige jachtvelden is gegaan. Dat hij zichzelf dan weer opnieuw opstart is vrij nutteloos, aangezien ik dan toch al die tabbladen al kwijt ben waar ik zo lang naar heb lopen zoeken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 17 Jun 2008 20:04 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Is Firefox 3 eindelijk geen memory hog meer? Een browser moet licht zijn en IE7 heeft alle features die ik wens. Ik heb al genoeg FF crashes meegemaakt om te zeggen dat IE voldoende is. Ik vind Safari eigenlijk leuker, die laadt veel sneller dan zowel IE als FF. |
|
Terug naar boven |
|
|
onno |
Geplaatst: 17 Jun 2008 20:15 Onderwerp:
| |

|
De functies die IE7 heeft zaten allang in Firefox, mircosoft heeft dit schaamteloos gekopieerd terwijl IE7 niks nieuws brengt.
Firefox laad bij mij gewoon veel sneller en heeft een betere layout
maar das mijn mening:P. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 17 Jun 2008 20:24 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
onno schreef: | De functies die IE7 heeft zaten allang in Firefox, mircosoft heeft dit schaamteloos gekopieerd terwijl IE7 niks nieuws brengt. |
Dat ontkent niemand. Beter goed gejat dan slecht bedacht. Het betekent meteen ook dat je geen reden hebt om Firefox op een Windows PC te installeren. Je hebt toch al IE.
onno schreef: | Firefox laad bij mij gewoon veel sneller en heeft een betere layout. | Nope, niet echt. IE en FF zijn even traag. Je moet voor de grap maar eens Gamed openen in IE, Firefox en Safari op het moment dat je aan 56k surft, je zult snel begrijpen dat Safari een pak sneller is. Een betere layout zou ik ook niet zeggen, FF en IE lijken sterk op elkaar op de punten waar het telt. Alleen verbruikt FF meer geheugen. Dat wordt pijnlijk duidelijk op de school PCs bij mij op het studentenlandschap. FF opstarten, dan IE opstarten een halve minuut later. IE start sneller op. |
|
Terug naar boven |
|
|
Cubic X |
Geplaatst: 17 Jun 2008 20:32 Onderwerp:
| |
|
Inderdaad. Niks mis met IE7 Functies gehad van FF is toch gebruikelijk...iets dat goed werkt wordt overgenomen. Kijk na benzine motoren of in de game-bizz zelf. Internet Explorer 7 werkt goed en is stabiel, daarnaast lichter op geheugen en CPU dan FF
FF vreet altijd veel geheugen in vergelijking met IE7. Daarnaast vind ik persoon IE7 sneller hoor  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 17 Jun 2008 20:43 Onderwerp:
| |

|
Even tussendoor, als ik een torrent wil downloaden. Dan begint die in Utorrent zoals normaal. Maar na 0.3% ofzo krijg ik een error: toegang geweigerd.
Nooit ervoor gehad. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 17 Jun 2008 20:46 Onderwerp:
| |

|
Euh hij werd toch pas officieel donderdag uitgebracht? |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 17 Jun 2008 20:47 Onderwerp:
| |

|
Blijkbaar niet.
Even tussendoor, als ik een torrent wil downloaden. Dan begint die in Utorrent zoals normaal. Maar na 0.3% ofzo krijg ik een error: toegang geweigerd.
Nooit ervoor gehad. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 17 Jun 2008 21:26 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Ik vind Safari eigenlijk leuker, die laadt veel sneller dan zowel IE als FF. |
Ooit gehoord van de add-on fasterfox? Daarmee laad een pagina echt ongeveer 3 keer sneller.
Devilly schreef: |
Ik vind het wel meevallen. Het is niet zo snel als wordt gezegd en ik mis het 'New Tab' icoontje dat ik bij IE wel heb. |
Die heb ik wel, ligt aan de skin die je er op hebt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 17 Jun 2008 21:31 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Tja, dan is Safari zelf nog altijd beter dan Firefox. Als ik add-ons ga downloaden, kan ik IE en Safari ook beter maken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 17 Jun 2008 21:46 Onderwerp:
| |

|
Tja, ik heb gewoon wat met firefox. Toen ik een aantal weken geleden m'n hele PC leeg gegooid heb (in de Windows XP installer hele partitie verwijderd, alle bestanden weg. Heb wel back ups gemaakt op m'n externe schijf ) was het eerste wat ik daarna deed firefox downloaden.
Daarnaast zijn bij mij op school, op computers waar überhaupt IE7 op staan, de tabbladen uitgeschakeld... En dan kan ik dus op m'n USB stick firefox installeren en gewoon draaien. Tabbladen zijn gewoon een must voor mij
En Firefox is, voor zover ik weet, veel "opener" dan andere browsers, dat getuigd het grote aantal addons en plugins enzo...
Ik ga denk ik morgen gewoon FF3 downloaden. |
|
Terug naar boven |
|
|
marino |
Geplaatst: 17 Jun 2008 21:58 Onderwerp:
| |

|
Firefox is voor mij gewoon knus ik heb ook een tijdje Safari gebruikt, en vond die ook niet slecht  |
|
Terug naar boven |
|
|
Svensation |
Geplaatst: 17 Jun 2008 22:10 Onderwerp:
| |

|
Gebruik nu ook Firefox, maar overtuigd ben ik niet echt hoor. Het is her en der wat praktischer, maar anderzijds kun je ook niet zo ff extra tabbladen 'bijklikken'. Komt bij dat ik met IE wèl kan inloggen op Gamed, iets wat me met FireFox niet meer lukt. VERKLARING?
FF 3 nog niet gedownload trouwens. |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 17 Jun 2008 22:42 Onderwerp:
| |

|
ik vind safari er vooral mooi uitzien, ik gebruik nu ie maar dat is omdat ff steeds vastloopt, ff gebruik ik vooral omdat je er makkelijk mee om kan gaan ( met de scroll button meer mogelijkheden ) en omdat de add ons fijn zijn |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 17 Jun 2008 22:44 Onderwerp:
| |

|
Het is wel sneller en dat merk ik toch wel.. |
|
Terug naar boven |
|
|
onno |
Geplaatst: 17 Jun 2008 22:51 Onderwerp:
| |

|
Ik weet niet of dit aan mij ligt maar safari heeft onduidelijker font
zo wordt het lezen van reviews echt irritant.
Edit:
Svensation schreef: | Gebruik nu ook Firefox, maar overtuigd ben ik niet echt hoor. Het is her en der wat praktischer, maar anderzijds kun je ook niet zo ff extra tabbladen 'bijklikken'.
|
doe je met scroll-click >?? bij mij werkt het wel gewoon. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 18 Jun 2008 00:17 Onderwerp:
| |

|
Devilly schreef: |
Ik vind het wel meevallen. Het is niet zo snel als wordt gezegd en ik mis het 'New Tab' icoontje dat ik bij IE wel heb.
|
Klik eens met je rechter muisknop op de bladwijzerwerkbalk of iets wat er in de buurt zit. Klik dan op aanpassen. Dan vind je een plaatje, met als tekst 'nieuw tabblad openen o.i.d.' die je kan slepen naar de gewenste plek .
tadaaah
en anders is er zelfs een add-on voor  |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 18 Jun 2008 08:29 Onderwerp:
| |

|
En natuurlijk de meesterlijke add-on FireGestures. Dan kan je met de muis een bevel geven. Rechts-beneden-links-boven, save session and exit.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jervans |
Geplaatst: 18 Jun 2008 09:01 Onderwerp:
| |

|
Svensation schreef: | Gebruik nu ook Firefox, maar overtuigd ben ik niet echt hoor. Het is her en der wat praktischer, maar anderzijds kun je ook niet zo ff extra tabbladen 'bijklikken'. Komt bij dat ik met IE wèl kan inloggen op Gamed, iets wat me met FireFox niet meer lukt. VERKLARING?
FF 3 nog niet gedownload trouwens. |
ctrl + t
rechtermuisknop -> koppeling openen in nieuw tabblad
scroll klik |
|
Terug naar boven |
|
|
Jervans |
Geplaatst: 18 Jun 2008 09:02 Onderwerp:
| |

|
Ik gebruik Firefox al een tijdje, was voor IE7 en dus voordat IE tabbladen had. Sindsdien ben ik gewoon niet overgestapt omdat ik daar geen behoefte aan heb. |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 18 Jun 2008 10:04 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Tja, dan is Safari zelf nog altijd beter dan Firefox. Als ik add-ons ga downloaden, kan ik IE en Safari ook beter maken. |
dat is waar. Had heel even Safari gebruikt en behalve de mooiere font, viel het me meteen op dat ie sneller surft. alleen ben ik firefox nu zo gewoon en heb ik 'm op zo een manier ingesteld dat firefox veel fijner surfen is. Naah ja, we'll see.. mss toch overstappen naar Safari ooit |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 18 Jun 2008 10:48 Onderwerp:
| |

|
Ik ben lekker alto en gebruik SeaMonkey, en zo nu en dan Firefox. IE kan 'k echt niet tegen. Tabs gaan langzaam, en loopt om de een of andere reden altijd vast bij mij.
Nieuwe Firefox layout is trouwens wel effe 3x lelijker dan dat ie voorheen was. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende |