Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Devilly BerichtGeplaatst: 08 Jun 2008 10:04    Onderwerp: Stakingen in Breda Reageren met citaat

Beste gamed leden,

ik mag maandag weer eens naar de fysiotherapeut en ga hier altijd met de bus en trein heen. Nu weet ik alleen niet precies hoe het met de stakingen zit. Ik moet met de bus (vanuit Zevenbergen) naar Breda en dan ga ik vanuit Breda met de trein naar Tilburg. Ik zou dus graag weten of dat een probleem gaat worden met die bus of dat de bussen in deze regio wel gewoon rijden. Op internet kan ik namelijk niets concreets vinden (maar dat kan ook aan mijn internetkunsten liggen ).

Hopelijk kan en wil iemand me helpen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 08 Jun 2008 10:09    Onderwerp: Re: Stakingen in Breda Reageren met citaat

Het streekvervoer staakt nu gewoon voor onbepaalde tijd... ROVER is al wel met een kort geding naar de rechter gestapt, maar daar weet ik nog niets van.
Ik denk dus dat je een probleem hebt.

Ik heb er zelf ook last van
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 08 Jun 2008 11:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is wel minder, om het maar even zonder te groffe woorden te zeggen. Dan moet ik toch maar met de treinen reizen of misschien de auto proberen te regelen.
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 08 Jun 2008 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Het vervoer in Noord-Brabant wordt geregeld door Veolia en Arriva, en de chauffeurs van beide bedrijven zijn nog aan het staken. Dat wordt inderdaad een andere methode zoeken.

@Divine Rage: Niet alleen het streekvervoer staakt, ook het stadsvervoer, althans hier in Groningen wel.
Terug naar boven
Neerhof BerichtGeplaatst: 08 Jun 2008 13:33    Onderwerp: Re: Stakingen in Breda Reageren met citaat

Devilly schreef:
Beste gamed leden,

ik mag maandag weer eens naar de fysiotherapeut en ga hier altijd met de bus en trein heen. Nu weet ik alleen niet precies hoe het met de stakingen zit. Ik moet met de bus (vanuit Zevenbergen) naar Breda en dan ga ik vanuit Breda met de trein naar Tilburg. Ik zou dus graag weten of dat een probleem gaat worden met die bus of dat de bussen in deze regio wel gewoon rijden. Op internet kan ik namelijk niets concreets vinden (maar dat kan ook aan mijn internetkunsten liggen ).

http://www.9292ov.nl/9292ov1380.asp

Bij ons rijden de bussen lekker wel(achterhoek)
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 08 Jun 2008 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja maar het gaat hier niet om jou en de Achterhoek, smartass
Terug naar boven
Neerhof BerichtGeplaatst: 08 Jun 2008 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Ja maar het gaat hier niet om jou en de Achterhoek, smartass

Stumpert ik geef die link er toch bij. Daar staat precies wat Devilly wilde weten.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 15 Jun 2008 13:24    Onderwerp: Re: Stakingen in Breda Reageren met citaat

Neerhof schreef:
Devilly schreef:
Beste gamed leden,

http://www.9292ov.nl/9292ov1380.asp

Bij ons rijden de bussen lekker wel(achterhoek)

Ik zag het een beetje laat, maar toch bedankt. Nu weet ik namelijk dat ik aanstaande dinsdag weer moeilijk kan gaan doen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: