Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
KeyBlade BerichtGeplaatst: 14 Jun 2008 13:57    Onderwerp: MGS4 eerste baas Reageren met citaat

kan iemand mij helpen hoe je de eerste baas kan verslaan want het lukt mij niet..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 14 Jun 2008 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat

je bedoeld **** laughing octopus ****?

Hoe:
Die moet je gewoon verslaan met bijv. de m60 (machine geweer) en veelvuldig gebruik van NV (nightvision)****

Ik heb hem net (een uur geleden) op deze manier verslagen. Suc6
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kingsora BerichtGeplaatst: 14 Jun 2008 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb hem gwn verslagen met men rocketlauncher.

Daarna moet je haar echter met granaten verslaan want dan ontwijkt ze kogels

Ik had de eerste baas eigenlijk van de eerste keer neer
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 14 Jun 2008 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat

ik had hem ** het is een haar ** de 2e keer neer. ** Is echt creepy die tweede Fase ** maar doordat mijn vader zo nodig kortsluiting moest maken ergens in huis, kon ik weer opnieuw beginnen.

**
En dat van de het tweede gedeelte met granaten hoeft niet persé, ze ontwijkt een paar kogels maar erna kun je haar gewoon raken
**
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 14 Jun 2008 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond die baas op zich ** eigenlijk heel creepy, ik heb mij één keer kapot verschoten, toen dat ze zo tegen dat schilderij zat, dat leek net als of dat een beeld was, ik was ook er eerst ingetrapt toen ik de Mk II zag. Ik dacht dat dat echt Ocelot was en niet zij .
Het tweede gedeelte was inderdaad wel raar, alles word in een keer zo zwart wit en dan begon ze al die kogels te ontwijken, ik had echt iets van WTF . In ieder geval wel een vrij goeie baas, ik hoop dat er nog betere komen
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 07:13    Onderwerp: Reageren met citaat

die komen er neem maar van mij aan
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 11:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Bwah ik heb heb nu al 3 bazen verslagen en de beste is toch de eerste, desalniettemin zijn ze allemaal erg leuk. Het gevecht met de tweede baas duurde bij mij trouwens superlang

Ik heb daar drie kwartier met bezig geweest ^^
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Jun 2008 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De eerste baas vond ik zeer leuk gevonden, ze was ook het meest indrukwekkend. Bij de anderen Beasts had ik al snel door wat de aanpak was, ze kwamen ook minder gevaarlijk over. Screaming Mantis zeker omdat zij uiteindelijk niet aanviel.
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 21 Jun 2008 23:32    Onderwerp: Reageren met citaat

inderdaad, was redelijk teleurstellend, ik zat met de schijterij in mijn broek toen ik eraan begon, maar was nergens voor nodig
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 23 Jun 2008 00:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Valentino Aledda schreef:
inderdaad, was redelijk teleurstellend, ik zat met de schijterij in mijn broek toen ik eraan begon, maar was nergens voor nodig
Teleurstellend? Ik vond het toch wel één van de betere bazen, alleen de eerste en de laatste waren beter ^^

En aan die bossfight hou je tenminste nog iets erg leuk aan over
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: