Haal jij Resistance bij je PS3? |
Ja |
|
45% |
[ 9 ] |
Nee |
|
0% |
[ 0 ] |
Misschien |
|
20% |
[ 4 ] |
Ik haal geen PS3 |
|
35% |
[ 7 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 20 |
|
Auteur |
Bericht |
|
Joni Philips |
Geplaatst: 02 Nov 2006 11:57 Onderwerp: Resistance: Fall of Man
| |
Eindredacteur

|
Resistance van Insomniac is momenteel de meest belovende launchgame voor de PS3 dus ik haal hem zeker bij mijn PS3 in maart. Vooral het verhaal lijkt me tot nui toe interessant en het is te hopen dat we er niet te veel over gaan te weten komen door de vroegere Amerikaanse release.
Meer informatie vind je hier. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 11 Nov 2006 21:51 Onderwerp:
| |

|
Het lijkt me best een aardige game hoor, daar niet van, maar speciaal toch niet. Toch zal het wel een van de betere launchtitels zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 11 Nov 2006 23:53 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik houd het op 'misschien'.
De game heeft me nog niet weten te overtuigen en lijkt mij meer een dertien-in-een-dozijn shooter dan een game die daadwerkelijk iets nieuws geeft. |
|
Terug naar boven |
|
|
bobbje |
Geplaatst: 01 Jan 2007 06:34 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Wildfire |
Geplaatst: 12 Jan 2007 20:34 Onderwerp:
| |

|
ik weet nog niet. bij killzone vond ik die hellgash echt cool, bij call of duty is t gewoon cool om duitsers neer te knallen. vind die Chimera niet echt super. de game trekt me ook niet echt. ik twijfel nog. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 13 Jan 2007 00:01 Onderwerp:
| |

|
De co-op he, dus het antwoord is "ja", maar alleen als de PS3 half zo duur is en de prijs van de game ook door de helft gaat
Verder lijkt me de shooter me toch wat boring in single player, alles is vrij kaal en de missies die ik heb gezien wat eentonig wat betreft design (niet graphics! Ookal missen die ook 'iets'). De vuurgevechten worden dan wel weer interessant door de shitload aan Chimera, dus dat lijkt me wel weer erg tof om in co-op te doen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|