Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
heempie BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 17:26    Onderwerp: Het 'Ik weet geen kadootje' Topic Reageren met citaat

Iedereen kent het wel: Een verjaardag komt eraan, je vraagt aan de desbetreffende persoon 'Wat zou je willen hebben voor je verjaardag?' Waarop het antwoord 99% van de gevallen luidt: 'Weet niet!'

Vandaar dit topic, geef een kleine omschrijving van de aankomend-jarige en het bedrag dat je ervoor uit wilt trekken.

Nou is het geval dat mijn moeder volgende week woensdag jarig is, en ik heb werkelijk géén idee wat ik voor haar moet halen. Suggesties? Mijn moeder is echt zo'n beeldjes mens van de wereldwinkel, maar na 2/3 jaar zulke kadootjes te geven vind ik dat het wel tijd is voor iets nieuws. Verder houdt ze van puzzels etc. en kleine dingen met een grote betekenis. Ze is trouwens akelig intelligent Bedrag: €20-€40 (Broer en zus meegerekend)

Ook is een vriend van me jarig volgende week. Hij is niet te omschrijven maar doordat ik dat zeg is hij al omschreven. Interesses: Mensen, festivallen als lovvlands en pinkpop, drum n bass etc. Ook computers maar ik vind het lame om in die categorie wat te halen... Bedrag: €10-€100 (Meerdere mensen)

Dus: Enige suggesties :d?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Niels BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor je moeder weet ik het niet maar voor de vriend:

Je kan hem gewoon het geld zo geven?? Als hij spaart voor festivals/instrumenten/games... kan hij het goed gebruiken lijkt me.

Tis natuurlijk wel leuker als je het origineel verpakt: zo hebben wij verleden jaar iemand een emmer modder/andere rommel gegeven met daartussen het geld (in muntjes uiteraard) zorg wel dat het buiten gebeurt dan, je wilt geen emmer modder op een Perzisch tapijt.

Hoe dan ook, gewoon geld geven kan nooit mislukken als je een beetje creatief bent in de uitvoering
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Bak een taart
Terug naar boven
marino BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat

oorbellen? werkt altijd (als ze gaatjes heeft)
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Niels schreef:
Voor je moeder weet ik het niet maar voor de vriend:

Je kan hem gewoon het geld zo geven?? Als hij spaart voor festivals/instrumenten/games... kan hij het goed gebruiken lijkt me.

Tis natuurlijk wel leuker als je het origineel verpakt: zo hebben wij verleden jaar iemand een emmer modder/andere rommel gegeven met daartussen het geld (in muntjes uiteraard) zorg wel dat het buiten gebeurt dan, je wilt geen emmer modder op een Perzisch tapijt.

Hoe dan ook, gewoon geld geven kan nooit mislukken als je een beetje creatief bent in de uitvoering

wat hij zegt, als je geld leuk brengt is het het leukste lijkt me
Terug naar boven
Neerhof BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 22:09    Onderwerp: Re: Het 'Ik weet geen kadootje' Topic Reageren met citaat

heempie schreef:
Enige suggesties :d?

Nee.
Terug naar boven
Jervans BerichtGeplaatst: 13 Jun 2008 09:05    Onderwerp: Re: Het 'Ik weet geen kadootje' Topic Reageren met citaat

heempie schreef:

Ook is een vriend van me jarig volgende week. Hij is niet te omschrijven maar doordat ik dat zeg is hij al omschreven. Interesses: Mensen, festivallen als lovvlands en pinkpop, drum n bass etc. Ook computers maar ik vind het lame om in die categorie wat te halen... Bedrag: €10-€100 (Meerdere mensen)

He man, tof dat je aan me denkt! Ik ben inderdaad volgende week jarig, maar met blowlands hoef je bij mij niet aan te komen hoor . Gelukkig zie je zelf al in dat computeraccessoires ook niet in de smaak vallen.
Terug naar boven
Jervans BerichtGeplaatst: 13 Jun 2008 09:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Oja OT: Geef je moeder een bos bloemen, doet het altijd goed.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: