Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Kingsora BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 11:16    Onderwerp: MGS4 launch events Reageren met citaat

MGS4 is nu uit en ik was nu eigenlijk wel benieuwd hoe groot de 'hype' is.

Om te beginnen zijn enkele Japan de launchevents afgelast na een vreselijke gebeurtenis.

The Associated Press is reporting that Konami is canceling its Metal Gear Solid 4 launch events after a deadly stabbing rampage. Tomohiro Kato, a 25-year-old factory worker, carried two knives on him when he was arrested. Kato used one knife to stab more than dozen people in Tokyo's Akihabara district, a popular destination for manga, anime and video games.

Kato began his rampage by crashing a rental truck into a group of pedestrians, killing three. He then jumped out of the truck and started slashing through the crowd, killing four and injuring ten.

Konami has canceled three launch events for Metal Gear Solid 4 in Tokyo, including a scheduled event in Akihabara. Konami stated the cancellation is for the "safety of participants." Other launch events in the US will be unaffected.

Best wel erg dat er zulke mensen bestaan, maar goed.

Metal Gear Solid 4 Japan launch Tokyo

Metal Gear Solid 4 Japan launch Yurakucho

Metal Gear Solid 4 launch in Times Square:

http://www.youtube.com/watch?v=N2BZE-D_Nck

We kunnen dus wel zeggen dat MGS4 goede verkoopcijfers heeft gehaald op zijn eerste dag, hopelijk komt de PS3 nu eindelijk van de grond in Japan.

Nog foto's gezien van die aanschuiven voor MGS4? Post ze hieronder. Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar al die MGS gekte.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat

In hedendaagse Japan blijf ik me verbazen dat er niet veel meer zijn zoals Kato..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: