Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 10 Jun 2008 22:02    Onderwerp: Tom Clancy's EndWar Beta Reageren met citaat

De invites voor de endwar private beta zijn verstuurd, en ik vroeg me af of er nog mensen (behalve ik) zijn toegelaten voor deze beta.
Hij is in ieder geval van 16 juni tot 4 juli, en dat is eigenlijk best mooi. (aangezien ik vanaf 5 juli met hele andere dingen bezig ben omdat mn ouders de 4de op vakantie vertrekken )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wiebrand BerichtGeplaatst: 10 Jun 2008 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat

je moest je dan toch aanmelden op de site toch?

offtopic: toen mijn ouders weg waren deed ik ook wel wat anders;)
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 10 Jun 2008 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja je moest je al even geleden aanmelden op de site oid, dus nu aanmelden heeft denk ik geen zin meer
Terug naar boven
FreeMad BerichtGeplaatst: 10 Jun 2008 23:28    Onderwerp: Reageren met citaat

hee ik ben ook geselecteert dat word dus ff fiercy afknallen op 16 juni.
Terug naar boven
wiebrand BerichtGeplaatst: 11 Jun 2008 15:27    Onderwerp: Reageren met citaat

ik had gelezen(waarschijnlijk op deze site) dat je de game helemaal met je stem bestuurd. Dit lijkt me op zich best irritant maar het is wel eens weer wat anders. Ik wens jullie alvast succes
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 11 Jun 2008 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat

jazeker , het lijkt mij iig een toffe game te worden, en nou maar hopen dat je niet erg weinig opties hebt (want tot nu toe heb ik alleen maar 'attack' en 'go to' commands gegeven zien worden...)
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: