Auteur |
Bericht |
|
Robert |
Geplaatst: 07 Jun 2008 16:35 Onderwerp: Team Fortress 2
| |

|
yay, ik heb net tf2 gehaald voor 30 euro (retail, geen steam
en voordat mensen gaan zeggen dan kan je beter de orange box halen, nee ik vind half-life waardeloos en portal heb ik al uitgespeeld)
maar nu to the point
kan iemand mij een klasse advieseren en wat tips geven of trucjes leren (ik dacht dat je met een rocket launcher jezelf de lucht in kon schieten )
thanks in advance |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 07 Jun 2008 16:47 Onderwerp:
| |

|
ik vind halflife niks omdat de verhaal/setting niet interresant is, de meest debiele vijanden ooit er in zitten, het pistooltje als een klappertjespistool klinkt, er zombies in zitten enzovoort.
die physiscs gun (of gravity gun hoe het ook heet) is dan wel koel!
die spy, daar moet toch ook een nadeel aan zitten ik neem aan dat je niet altijd onzichtbaar kan zijn?
en wat is de meest makkelijke klas om mee te beginnen |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 07 Jun 2008 18:06 Onderwerp:
| |

|
ah oke, ik had trouwens eigenlijk een beetje gehoopt dat je wat commentaar had op mijn halflife argumenten... |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 07 Jun 2008 20:01 Onderwerp:
| |

|
N!CE schreef: | ik vind halflife niks omdat
de verhaal/setting niet interresant is
Dat is je eigen mening. Maar je moet het wel uitgespeeld hebben om hierover te kunnen oordelen
de meest debiele vijanden ooit er in zitten
Doel je op de AI daarmee?
het pistooltje als een klappertjespistool klinkt
Gewoon het volume wat hoger zetten.
er zombies in zitten enzovoort.
Maar dat is maar één van de vijanden...
die physiscs gun (of gravity gun hoe het ook heet) is dan wel koel!
Dat is waar
die spy, daar moet toch ook een nadeel aan zitten ik neem aan dat je niet altijd onzichtbaar kan zijn?
en wat is de meest makkelijke klas om mee te beginnen
Ik ben begonnen met de sniperklasse maar ik denk dat je best begint met de soldaatklasse
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 07 Jun 2008 20:28 Onderwerp:
| |

|
Met debiele vijanden doel ik op rare beesten die met een tong van 15 meter je opzuigen, rare krabjes en dergelijken, die soldaten (combine?) vond ik dan wel weer oke
het 'klappertjes' pistool daar kan ik niet van begrijpen dat je het niet met me eens bent; geloof me mn logitech setje knalt ontzettend hard en het geluid van het standaard pistool stelt niks voor
zombies, daar heb ik gewoon een graf(haha) hekel aan, maar daar ga ik even verder niet op in.
ik ben uiteindelijk maar begonnen met de soldaat klasse maar in zo'n arena map heb ik toch het beste gescoord met de heavy( en meteen 1 achievment unlocked!!! genaamd 5 kills in a row ofzo) |
|
Terug naar boven |
|
|
angienl |
Geplaatst: 01 Jul 2008 17:59 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik heb de orange-box gehaald en speel ook alleen maar tf2. HL is wel aardig maar niet mijn smaak met zombies. HL2 DM is trouwens wel leuk om te doen. maar back to the point.
Soldier: Rocket jump , Sterk tegen Scouts, Springende tegenstanders raak je altijd
Scout: Dubble jump, 2x zo snel capture, Sterk tegen Heavys en pyro( Trick loop achteruit en schiet met je scattergun de pistol voor grote afstand)
Sniper: Sterk tegen Soldiers, Heavys . Zwak tegen Scouts en Pyro Flare gun. Sta nooit stil en vooral met 2fort. Richt altijd mee wanneer iemand speelt en heb geduld.
Engineer: Goed voor verdediging. pas op voor spy's en let goed op. blijf nooit te dicht bij je sentry staan want dan is het mogelijk dat je SG gesapt wordt en daarna gelijk vermoord wordt
Spy: Speel slim en heb geduld. Verwissel regelmatig van vermomming zo val je het minste op. ( denk aan team speak. There is a spy as medic. dan kan je het beste veranderen) Probeer niet altijd een backstap te maken. blijf eerst een beetje hangen en kijk rustig wie vrij staat zodat je niet gezien wordt.
Pyro: Pyro vs pyro gebruik altijd je shotgun tenzei je flameburner hebt. Flare gun om snipers te branden. Zwak tegen scouts omdat deze te snel zijn.
Heavy: Zwak tegen scouts. sterk in de verdedeging suport voor een engineer, Langzaam maar wel veel Heal points.
Medic. Kan met zijn ubersaw van verre afstand iemand neer slaan, 2e medic gun geeft je 3+ leven bij elke hit. sterk tegen pyro omdat hij zeg zelf langzaam health. sterk tegen snipers en soldiers
Demoman: Sterk in de verdedeging en sterk om snipers weg te jagen. Ook sterk tegen engineer voor hun sentrys of andere spullen. zwak tegen scouts en pyro
Blauwe team moet altijd aanvallen dus als je blauw bent bij CP_.... maps kies je nooit voor engineer. Als rode team kies je voor goede verdedeging en probeer de tegenstander net te ver terug te dringen want zo laat je de Capture point open. Verdedig dus net voor de CP bijvoorbeeld bij Dustbowl.
CTF_2fort moet je altijd oppassen op scouts de eerste 5 minuten ongeveer. bouw bij 2fort ook nooit bij de intel. maar bij de ingang/uitgang richting de intel. deze komen dan onverwachts voor de aanvallende team. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|