Auteur |
Bericht |
|
Neerhof |
Geplaatst: 31 Mei 2008 21:52 Onderwerp: Re: Red Alert 3
| |
|
jedi_christian schreef: |
Ik persoonlijk wil eigelijk gwn de RA2 formule in een nieuw jasje(grafix)sfeer,...alles zat goed in die game. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 07 Jun 2008 16:36 Onderwerp:
| |

|
jawel, hij lijkt me wreed
maar ik zie het liefst red alert 1 + zee basis enzovoort in nieuwe graphics |
|
Terug naar boven |
|
|
StijnNL |
Geplaatst: 14 Jun 2008 20:12 Onderwerp:
| |

|
Ik heb alleen 2 een klein beetje gespeeld, maar wat ik ervan heb gezien vond ik ongelovelijk goed, ik ga ra3 iig halen. Ik vond dat ra2 goed in elkaar zat met vette units. Kijk trouwens is op gametrailers, er zijn al wat trailers uit, en het lijkt erop dat het inderdaad een ra2 in een nieuw jasje gaat worden.
EDIT: DE BETA IS FUCKIN GOED 
Laatst aangepast door StijnNL op 13 Aug 2008 09:56; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 14 Jun 2008 21:55 Onderwerp:
| |

|
ik heb alleen red alert 1gespeeld op de ps1. en heeel veeel ook  |
|
Terug naar boven |
|
|
Master Bates |
Geplaatst: 11 Aug 2008 00:16 Onderwerp:
| |

|
ik las ergens hier dat mensen beta keys hadden? ik probeerde er ook een te krijgen maar je moet accounts hebben bij rapidshare of zo?
info erover graag
ik wil ook beta tester zijn  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 11 Aug 2008 18:37 Onderwerp:
| |

|
Ja ik eigenlijk ook wel, ik heb C&C3 op Xbox plat gespeeld
Ik had ergens gehoord dat je de kanes wrath moest gekocht hebben maar ben niet erg zeker |
|
Terug naar boven |
|
|
StijnNL |
Geplaatst: 13 Aug 2008 09:52 Onderwerp:
| |

|
Master Bates schreef: | ik las ergens hier dat mensen beta keys hadden? ik probeerde er ook een te krijgen maar je moet accounts hebben bij rapidshare of zo?
info erover graag
ik wil ook beta tester zijn  |
Ik speel de beta atm. Ik heb gewoon een key bij Kanes Wrath gekregen en hem meteen geregisteerd. Door het vroege registreren was ik een van de eerste beta-spelers. Er zijn er volgensmij weer een paar duizend toegelaten twee weken terug. Ik heb geen idee of er ook nog een andere manier is om aan de beta key te komen. Let op: als je de beta key pas laat hebt geregistreerd kom je er als nog niet of pas heel laat in. Twee vrienden hadden hun beta key niet meteen geregistreerd maar wat later, en die zitten er nu nog steeds niet in. Dus ik gok dat het niet zo veel zin heeft om nu nog voor een beta key te gaan. Iig niet om daarvoor Kane's Wrath te kopen (of je moet geld overhebben natuurlijk). |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 13 Aug 2008 11:43 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
De gegarandeerde plaatsen die je kan verkrijgen met de key's van Kane's Wrath verlopen trouwens ook op 15/09. Als je tegen dan niet je key hebt gebruikt kan het dus zijn dat je helemaal niet in de beta geraakt.
Iedereen die vóór die datum zijn key heeft gebruikt zit er normaal gezien wel zeker in (al kan het een poosje duren).
Ik heb mijn key al geregistreerd maar nog geen melding gehad erover. |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 13 Aug 2008 19:28 Onderwerp:
| |

|
ja op de ps1 wasty heel vet gewoon heel goed vooral voor een console rts!! bijna even goed als de c&c 360 versies
ik heb wat trailers gezien en ik vind het net iets te kiddy stijl en erg chaotisch, ik vind rising sun erook neit zo tof uit zien |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|