Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Jrav BerichtGeplaatst: 25 Mei 2008 18:34    Onderwerp: GTA IV filmpjes Reageren met citaat

Het lijkt me tof om hier leuke ,grappige, coole GTA filmpjes te plaatsen. Alles om het zwarte gat te vullen nadat GTA is uitgespeeld. Geen glitches, daar is al een ander topic voor.
Ik trap af met een filmpje waarin allerlei gekke stunts zijn te zien en een interview met de acteur die Nico Bellic speelt. Have Fun:

Gekke stunts
http://www.gametrailers.com/player/34412.html

Radio interview Nico Bellic
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/220382.html?playlist=featured
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 00:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is jammer dat ik geen idee heb hoe ik net als Gametrailers zo kan filmen (tenzij je via media center fraps op je xbox 360 kan zetten ) want ik heb vanavond nog efe met motors van hoge gebouwen gesprongen en overleefd,easy when you know how(gewoon achteruit rijden en handrem inhouden waneer je land )
Terug naar boven
Djierod BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat ik krom vind aan bij gta4 is, als je uit een helikopter valt midden in de stad op de grond kei dood terwijl als je hoger zit en op het water valt dat je dan niet dood bent.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom zou je dood gaan als je in het water valt
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Waarom zou je dood gaan als je in het water valt

Als je van meer dan (ongeveer) 50 meter hoog het water raakt ga je gewoon dood, punt. Als rockstar dit niet leuk vind, geef moeder natuur de schuld.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja is dat in het echt ook niet zo? Ik dacht dat als je van een grote hoogte in water valt dat dit bijna even hard aankomt als beton, dacht ik he

In ieder geval is het eerste filmpje erg leuk, rockstar zou iets hebben moeten integreren om te zien hoe ver je al bent gevlogen als je bijvoorbeeld van je motor werd gekatapulteerd
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Dat hadden ze toen toch bij de Mythbusters getest, lieten ze Buster van een zo'n torenkraan afvallen. Het gevolg was dat Buster wat ledematen verloor

Jup, water komt zeer hard aan, behalve als je Niko Bellic heet

Dat stunt filmpje van GT is wel über jah, kreeg meteen zin om het zelf eens te proberen. Maar niks is zo vet als Hangman's Noose op hard en dan met zes sterren achter je aan door de stad te crossen
Terug naar boven
Jrav BerichtGeplaatst: 07 Jun 2008 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat

gametrailers heeft weer een nieuw filmpje gemaakt met stunts en ongelukken. leuk gedaan weer:

http://www.gametrailers.com/player/34926.html
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: