Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Zokun90 BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Eh, fanboy much? Hoe moet jij dat nou weten...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat

gamed ban die klerelijer gewoon hij is duidelijk te jong, te dom, en te gek ik zn kop om het internet te mogen gebruiken...
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat

gast, hou gewoon op. Je bent waarschijnlijk 12 jaar en hebt geen idee hoe de wereld in elkaar zit. Alleen omdat EEN game naar de PS3 komt betekent het nog niet dat de Ps3 gaat winnen. Voorlopig heeft de ps3 een klote aanbod qua exclusives (ik heb zelf maar 3 games, de rest is multi of bagger)
De Launch verliep klote, sony liegt en bedriegt, games blijven maar uitgesteld worden, 90% van alle multi games zijn beter op de 360, Blu-Ray is vlpg nutteloos (behalve MGS4 met zn 90 minuten durende film), hij blijft te duur, de 360 heeft een prima aankoment games aanbod, de store blijft TE leeg, 360 Live werkt veel beter, net als de menu's, in Japan is het bijna een flop te noemen, in Amerika verkoopt de 360 nog steeds beter, er is nog steeds kans dat FF13 & MGS4 multi gaan (net als bij de 360 Mass Effect en heel misschien NG2), zei ik al dat er te weinig games waren?

En ja ik kan ook een (veel kleinere) lijst maken voor de 360 en JA ik heb OOK een PS3.

Laatst aangepast door FloriX op 06 Jun 2008 20:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat

FloriX schreef:
gamed ban die klerelijer gewoon hij is duidelijk te jong, te dom, en te gek ik zn kop om het internet te mogen gebruiken...

Als je niet zo zou schelden, zoals vele jonge mensen doen, zou ik naar je luisteren.

Ventus schreef:
Hoezo ban??? Hebben jullie nooit ff gespeeld ofz? Hebben jullie die trailer van ff 13 niet gezien????? FF 13 kan sowieso niet slechter dan ff 10 of 12. En ze werken aan f f 13 al zo'n 5 a 7 jaar. Er is geen enkele game die beter dan dit gaat worden deze generatie GoW 4 of GoW 2 kan hier echt niet tegen op. Check maar eens die ff 13 trailer voordat je onzin gaat uitkramen.

Jij kunt niet weten of het de beste game gaat worden deze generatie. Een trailer zegt maar weinig over een volledig spel en de voorgangers van een spel bieden geen garantie voor de toekomst.
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Shit man, FloriX. Ik ben het zelf ook niet met hem eens maar is er nou echt een reden voor je om zo overstuur te raken
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat

MGS4
Gears Of War 2
Fable 2
etc.....

Hoe kan je het NU al zeggen, wie weet wat voor games er nog komen waar we NIKS van weten.

@EenGeregistreerdeGast
Ik ben niet overstuur, ik ben het gewoon zat. Elke topic of reactie die hij schrijft zit vol kinderachtige bullshit, daar kan ik dus ECHT niet tegen. Als die gozer nou gewoon van zijn PS3 kon genieten (bij mij lukt dat nou niet echt) en het FEIT kon respecteren dat de 360 OOK een GEWELDIGE console is, dan was er niks aan de hand.

Laatst aangepast door FloriX op 06 Jun 2008 20:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Afrika, wanneer heb ik dat gezegd? Man waarom reageer ik hier nog op....
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn interesse ligt bij LittleBigPlanet en Resistance 2. Maar ik beweer niet dat die twee titels zelf objectief beter zijn dan elke andere game al uitgekomen, aangekondigd of dat nog zelfs moet worden aangekondigd voor de 360.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien word dat wel MGS4 of Gears 2 of Fable 2 of FF versus XIII of Kingdom Hearts 3 of misschien word dat wel 50 cent the game.

Ik bedoel maar voordat je al die games hebt gespeeld kun je niet oordelen wat de beste game word. Bovendien is voor iedereen de beste game een andere game, een eigen mening noemt men zo iets.

En ja Ventus heeft een uitgesproken mening die waarschijnlijk wel overdreven is, maar zolang er normaal gediscussieerd kan worden is er toch geen probleem?
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat

De ps3 gaat allemaal nog toptitels krijgen zoals ff 13

Want die zijn nu nog bijna nergens te bekennen....

die niet overtroffen kunnen worden door games op de wii en 360.

Want jij hebt alle games die ooit zullen uitkomen voor de Wii, PS3 en de 360 al gespeeld?

En alle goede wii en 360 games zijn al uit.

ga eens naar het exclusives topic, bekijk de lijst, wacht tot de games uitkomen, speel ze, en post dan dit soort bullshit.

2008

Voorlopige lijst! Staat ditmaal wat speculatie in, zeker bij de PS3 games. Op dat platform zal ik ook zeker enkele titels missen, dus bij aanvulling: meld t ff

360:
Augustus 2008: Too Human
September 2008: Infinite Undiscovery
November 2008: Gears of War 2
November 2008: Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

GTR
Left 4 Dead
Splinter Cell: Conviction
Fable 2
Postal 3
Theseis
Warhammer: Battle March
Supreme Commander
Tales of Vesperia
Lost Planet Colonies
Velvet Assassin

Wii
Harvest Moon: Heroes
Animal Crossing
Disaster: Day of Crisis
Monster Lab
King of Clubs
Guilty Gear XX Accent Core
Star Trek: Conquest
Counter Force
Arctic Tale
Samurai Warriors Katana
Brothers in Arms: Road to Hill 30
Mythmakers: Orbs of Doom
Ninja Reflex
Okami
Destroy All Humans! Big Willy Unleashed
Dragonology
Offroad Extreme Special Edition
Motor Sports Airplane
2008 Wizardology
Red Steel 2
Harvest Moon: Magical Melody
Bomberman Land

Nu komen er nog maar een beetje goede games voor de 360 en de wii uit.

Dit kunnen we helemaal zeggen over de PS3, eigenlijk komt er GENEEN goede game uit voor de PS3 (MGS4 uitgezondert)

De ps3 daarintegen gaat nu pas de goede games krijgen.

Behalve MGS4, welke? Volgens mij zijn bijna alle toppers verschoven naar 2009....

En trouwens ff 13 gaat waarschijnlijk de beste game van deze generatie worden en dat kan geen enkele spel van de concurrentie overtreffen.

Mag ik je toekomstvoorspellende kunsten lenen? Aangezien jij alles al hebt gespeeld...
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Wtf, is FF13 al 7 jaar in de maak dan? Indrukwekkend
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Misschien word dat wel MGS4 of Gears 2 of Fable 2 of FF versus XIII of Kingdom Hearts 3 of misschien word dat wel 50 cent the game.

You'd like that!

Citaat:
En ja Ventus heeft een uitgesproken mening die waarschijnlijk wel overdreven is, maar zolang er normaal gediscussieerd kan worden is er toch geen probleem?

Als jij dit discussiëren vindt, dan is dat oké, maar volgens mij verloopt een goede discussie toch heel anders.

Laatst aangepast door Devilly op 06 Jun 2008 20:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij, als je wilt discussieren, moet je met argumenten komen die NIET op kaas slaan. Je kan nogal moeilijk discussieren met iemand die zn hersens op NUL zet en dingen zegt als:

PS3 ThA RulZZ!
360 en wii SukkZ BAlzSS!
(in NG topic) DmC3 OWnt Ng zuIgT
FF13 Is ThA BeST GAam EvURRR CauSZ i Say It izz, Ps3 NUMMBRZ 1!!
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik denk dat iedereen wel begrijpt waarom dit de laatste post in dit topic is.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: