Auteur |
Bericht |
|
Roderick |
Geplaatst: 25 Sep 2006 22:15 Onderwerp: Viva Piñata
| |

|
Viva Piñata, de game die moet laten zien dat Rare 'het' nog steeds heeft (al vond ik Kameo ook heel aardig en PD0 een absoluut heerlijke game), komt dit jaar nog uit! Ik heb de game even een half uurtje mogen spelen en de gameplay is zonder tutorial bestwel lastig door te krijgen. De bedoeling is een zo mooi en gevarieerd mogelijk tuintje te bouwen waardoor er verschillende Piñata's jouw tuin gaan bewonen. Uiteraard heb je verschillende tools tot je beschikking om de tuin zo mooi mogelijk te laten worden. Hoe mooier de tuin, hoe mooier de Piñata's en hoe leuker ze het hebben. De game ziet er echt geweldig uit en het concept moet veel mensen naar de Xbox 360 brengen.
Hij staat voor dit jaar alvast hoog op mijn lijstje, bij jullie? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 25 Sep 2006 22:18 Onderwerp:
| |

|
Nee, echt totaal niets voor mij. Hoewel het kleurgebruik best knap is en pinatas ook wel leuk zijn, maar een tuintje beheren vond ik al niets in Animal Crossing. Toch zal het wel aanslaan, dit soort games heeft de 360 niet en stiekem vinden ook de 360 fans Nintendo achtige spellen wel leuk...  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nols |
Geplaatst: 25 Sep 2006 22:18 Onderwerp:
| |

|
Rare moet een nieuwe conker maken en niets anders. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 25 Sep 2006 22:20 Onderwerp:
| |

|
Inderdaad Jesse, dat moet ook gewoon gezegd worden, met Mario games vermaak ik me meestal ook uitstekend. Of je dit direct met Animal Crossing moet vergelijken weet ik niet, daarvoor ken ik die game niet genoeg en heeft Viva Piñata teveel een eigen stijltje.
Niels: Nieuwe Banjo zag ik liever  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nols |
Geplaatst: 25 Sep 2006 22:23 Onderwerp:
| |

|
Nee joh, conker is Banjo, maar dan met leukere humor. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 26 Sep 2006 00:18 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Zeker een game die ik ga kopen, dit fleurige en gezellige is altijd een leuke afwisseling tussen al het bloed van Gears of War, het killen in Dead Rising en het knallen in Call of Duty  |
|
Terug naar boven |
|
|
Azazel |
Geplaatst: 10 Feb 2007 10:43 Onderwerp:
| |

|
heb em nu, is me een beetje gaan vervelen na een tijdje... |
|
Terug naar boven |
|