Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Zou jij een PSP II kopen?
JA
58%
 58%  [ 10 ]
NEE
41%
 41%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 17

Auteur Bericht   
konnichiwa BerichtGeplaatst: 05 Jun 2008 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat

PSP heeft het eventjes heel goed geboerd en dat is ook Japanse devs opgevallen het zou me niet verbazen dat er de volgende jaren nog wat word aangekondigd voor PSP .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Jun 2008 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb mijn stem (JA!) uitgebracht.
Ik vind de PSP een heel goed apparaat en gebruik het dagelijks.

Ik luister er muziek op, kijk er video's op af (voornamelijk TV-series) en ik heb er foto's (geen p0rn) opstaan. Ook games speel ik er natuurlijk op af. Ik heb niet veel games, maar die ik heb zijn origineel. Dit is mijn lijstje:

1. Midway Arcade Treasures: Extended Play
2. Burnout: Legends
3. Tales of Eternia
4. The Simpsons Game
5. Ratchet & Clank: Size Matters (geen handleiding)
6. Arthur and the Invisibles
7. God of War: Chains of Olympus
8. Ratatouille
9. Worms: Open Warfare 2
10. Burnout: Dominator

Dus kortom, als er een PSP2/PSPII zou uitkomen met dezelfde of meer functies, zou ik er zeker een kopen!
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 05 Jun 2008 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat

De PSP is nog lang niet dood hoor, zo zullen er op de E3 beurs wel weer nieuwe games aangekondigd worden, dat ding verkoopt nu nog te goed om het al in de steek te laten.

Een PSP II zie ik wel zitten, maar dan mogen ze er in één keer een PSPhone van maken, iets zoals de Iphone maar met dan wat meer knoppen. Maar goed als er een tweede PSP word aangekondigd dan zitten we al in het jaar 2011

En lillyman jij hebt flutgames zoals the simpsons en ratatouille, maar geen pareltjes zoals patapon of daxter
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Jun 2008 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Michaël_ schreef:
De PSP is nog lang niet dood hoor, zo zullen er op de E3 beurs wel weer nieuwe games aangekondigd worden, dat ding verkoopt nu nog te goed om het al in de steek te laten.

Een PSP II zie ik wel zitten, maar dan mogen ze er in één keer een PSPhone van maken, iets zoals de Iphone maar met dan wat meer knoppen. Maar goed als er een tweede PSP word aangekondigd dan zitten we al in het jaar 2011

En lillyman jij hebt flutgames zoals the simpsons en ratatouille, maar geen pareltjes zoals patapon of daxter

Daxter heb ik al uit... en ook al een hele tijd geleden weggedaan.
Evenals LocoRoco. Patapon wil ik nog spelen.

Enne... noem jij Burnout Legens/Dominator, Ratchet & Clank: Size Matters en God of War: Chains of Olympus flutgames?
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 05 Jun 2008 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee maar over die games had ik niet ^^

Je zou trouwens ook eens de SOCOM, Wipeout en Syphon Filter games moeten uitproberen die zijn ook geweldig. En MGS PO ook trouwens.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Jun 2008 23:32    Onderwerp: Reageren met citaat

SOCOM... niet echt mijn game...
Misschien op de PS3

En Syphon Filer: Dark Mirror heb ik op de PS2.
Logan's Shadow kost nog maar €19,99 dus die kan ik wel vinden...

WipeOut is ook niet echt mijn ding, ik heb het geprobeerd
En Metal Gear Solid: Portable Ops komt er ook nog. Maar eerst nemen we deeltje 4
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 05 Jun 2008 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Je weet niet wat je zegt lillyman Socom 1 en 2 moet je echt een kans geven op de psp, ze zijn echt zooo geweldig. Tenminste als je online kan met je psp
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Jun 2008 23:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat kan ik niet...
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat

jedi_christian schreef:
wanneer kondigt sony nog een PSP exclusive game aan voor de PSP die het niveau van GoW aankan
Op de E3 beurs...

Hopelijk

Ik ben nu alvast hardop aan het dromen van een uncharted, devil may cry, resident evil of een heavenly sword in pocketformaat.

Hopelijk krijgen we binnenkort ook een nieuwe metal gear voor de PSP, Kojima heeft immers gezegd dat hij zich wat meer wil concentreren op het PSP publiek. MGS PO verkocht ook erg goed voor een psp game, dus waarom niet ^^
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat

jedi_christian schreef:
wanneer kondigt sony nog een PSP exclusive game aan voor de PSP die het niveau van GoW aankan

Tja, dat weet niemand. Wie weet zien we wel wat gaafs bij de E3.

Final Fantasy: VII Crisis Core
Final Fantasy: Dissidia
Kingdom Hearts: Birth by Sleep

Die drie games vind ik persoonlijk grafisch top.
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 07 Jun 2008 08:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Denk dat dit jaar toch al wel een beetje een balletje opgegooid gaat worden rond de PSP 2, volgend jaar op de E3 de onthulling met de nieuwe specs en design. De PSP (1) heeft zijn tijd wel gehad.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Jun 2008 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

als de PSP2 geen firmware hacks meer kan krijgen, zal ik er zeker wel 1 kopen; want dat is toch 1 van de dingen waarom de PSP niet zoveel games krijgt en steeds meer dev's afhaken er games voor te maken.
natuurlijk zal de PSP2 ook wel een 2e analoge stick krijgen, dus dan kunnen er ook nog shooters op uitkomen
en jammer genoeg is de PSP te licht/klein voor SixAxis/DualShock maar dat zou toch ook wel heel vet zijn (als de Rumble maar optioneel blijft, anders valt hij zo van tafel) ^^

met dat soort dingen zal ik toch wel een PSP2 kopen . en natuurlijk moet de prijs redelijk blijven
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 07 Jun 2008 12:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Cubic X schreef:
Denk dat dit jaar toch al wel een beetje een balletje opgegooid gaat worden rond de PSP 2, volgend jaar op de E3 de onthulling met de nieuwe specs en design. De PSP (1) heeft zijn tijd wel gehad.

De psp zijn tijd gehad? Nee, hoor. KH:bbs, FF:dissidia en FF:CC (ook al heeft iedereen FFVII:cc al gedownload) moeten er nog op uit komen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: