Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Jun 2008 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Waarom verschijnt Birth by Sleep dan op de PSP en niet op de PS2 of de DS?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zokun90 BerichtGeplaatst: 03 Jun 2008 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan om zo veel redenen zijn. Ik denk zelf omdat ze gewoon graag elk een exclusieve Kingdom Hearts aan de twee handhelds geven. Want de PSP is al populair genoeg, vooral in Japan. De PS3 daarentegen niet.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 03 Jun 2008 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat

EenGeregistreerdeGast schreef:
Kan om zo veel redenen zijn. Ik denk zelf omdat ze gewoon graag elk een exclusieve Kingdom Hearts aan de twee handhelds geven. Want de PSP is al populair genoeg, vooral in Japan. De PS3 daarentegen niet.
Toen de game in ontwikkeling ging verkocht de PSP lang niet zo goed zoals die nu verkoopt
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 03 Jun 2008 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Al mocht dat wel zijn, KH3 is sowieso een veel groter project. Ze investeren er dus veel meer geld in, en de winst is natuurlijk groter als je hem op de Wii zet.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 03 Jun 2008 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Al mocht dat wel zijn, KH3 is sowieso een veel groter project. Ze investeren er dus veel meer geld in, en de winst is natuurlijk groter als je hem op de Wii zet.
Is inderdaad zo, maar als we jouw redenering volgen, dan moet square alleen nog maar DS games maken daar ligt het meeste winst
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 03 Jun 2008 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zeg dat als je een Kingdom Hearts game op de PSP zet dat je alsnog zeker op winst kunt rekenen. Dat is hetzelfde bij de DS en Wii. Maar niet bij de PS3. Die heeft gewoon nog niet zo´n grote userbase en de kosten voor het ontwikkelen van een Kingdom Hearts PS3 game zijn natuurlijk hoger dan een Kingdom Hearts Wii game. Kijk maar eens wat er met Monster Hunter 3 is gebeurd.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Jun 2008 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Waarom brengt iederee nzijn spellen dan niet uit op de PS2?
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 03 Jun 2008 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Michaël_ schreef:
Is inderdaad zo, maar als we jouw redenering volgen, dan moet square alleen nog maar DS games maken daar ligt het meeste winst

Square heeft veel te danken aan Sony, zonder Sony zouden ze wrs nooit zo groot geweest zijn. Mjah Square - Enix heeft nu toch ook al heel wat in ontwikkeling voor DS/WII. Waarvan we FFIV, FF tactics 2 , de DQ games, Soul Eater op de Wii...Etc;.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 03 Jun 2008 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Ik zeg dat als je een Kingdom Hearts game op de PSP zet dat je alsnog zeker op winst kunt rekenen.
Meen je dat nou? 60% van de PSP bevolking download hun games, er zijn ontzettend veel ontwikkelaars die hierdoor gestopt zijn met het ontwikkelen voor PSP. Alleen echt grote bedrijven pakken nog winst met psp games (enix bv).

Trouwens niet vergeten dat Kingdom Hearts ook een ontzettende populaire serie is in Amerika en Europa, zelfs populairder als in Japan. En daar verkoopt de PS3 wel goed
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 03 Jun 2008 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat laatste is wel geen goede reden ze michaël..

PS3 verkoopt goed in Amerika en Europa daarom brengen we KH3 daarop.

Terwijl Wii het daar beter doet en ook goed in Japan.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 03 Jun 2008 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Dat laatste is wel geen goede reden ze michaël..

PS3 verkoopt goed in Amerika en Europa daarom brengen we KH3 daarop.

Terwijl Wii het daar beter doet en ook goed in Japan.
Ik wil maar zeggen dat er wel een degelijke PS3 userbase is, natuurlijk is de Wii userbase veel groter, maar je mag ook niet vergeten dat de userbase uit ook veel niet-gamers bestaat. Mensen die Wii Sports, Wii Fit en eventueel nog Mario Kart leuk vinden

Zulke mensen zouden zelfs niet overwegen om KH3voor de wii te kopen
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 04 Jun 2008 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

jedi_christian schreef:
toch denk ik dat KH3 naar de Wii komt mss KH4 nr de PS3
Dat zou helemaal op niets slaan en dan zou je fans pas boos maken...
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 04 Jun 2008 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Kingdom Hearts (de hoofdserie, niet de side-games op GBA, DS en PSP) moet gewoon naar de PS3.

Ze moeten niet tussen games door van console gaan swappen... dat is alleen maar irritant voor de fans van de serie en voor de ontwikkelaars van de game, omdat zij dan steeds van hardware (en dus programmeringsmethode) moeten wisselen.

Als jullie vinden dat ik ongelijk heb, graag argumenten...
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 04 Jun 2008 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Als ik eerlijk ben, hoop ik op een PS3 release. Mickey Mouse en zijn vrienden nog mooier dan op de PS2. Ik krijg er nu al een van, al is het maar een kleine.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 04 Jun 2008 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
Kingdom Hearts (de hoofdserie, niet de side-games op GBA, DS en PSP) moet gewoon naar de PS3.

Ze moeten niet tussen games door van console gaan swappen... dat is alleen maar irritant voor de fans van de serie en voor de ontwikkelaars van de game, omdat zij dan steeds van hardware (en dus programmeringsmethode) moeten wisselen.

Als jullie vinden dat ik ongelijk heb, graag argumenten...

Heeft SE nooit tegengehouden voor FFVII op PS One uit te brengen of DQIX op DS.
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 08 Jun 2008 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat

jedi_christian schreef:
Michaël_ schreef:
jedi_christian schreef:
toch denk ik dat KH3 naar de Wii komt mss KH4 nr de PS3
Dat zou helemaal op niets slaan en dan zou je fans pas boos maken...

ja wie weet,als KH3 uitkomt in 2009 voor de Wii,die dan goed verkoopt en als in bv 2011 de PS3 goed verkoopt KH4 daarop uitbrengen

Wie zegt dat KH4 ooit zal verschijnen, maar ik denk niet dat KH3 in 2009 zal komen en kh4 zal dan niet na 2 jaar kh3 opvolgen, hoor jedi_christian.
Terug naar boven
flip122 BerichtGeplaatst: 10 Jun 2008 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat

kh 3 moet op de ps3 komen ten eerste het was eerst de ps2
en ten 2e ik vind dat nintendo dan meer voor de side dingen is chain of memories etc etc
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Het zou me niet eens verbazen als die zelfs op de 360 zou komen, door al die steun dat SE aan de 360 geeft de laatste tijd.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het zou me niet eens verbazen als die zelfs op de 360 zou komen, door al die steun dat SE aan de 360 geeft de laatste tijd.
Bwah, hun primary franchises blijven voorlopig op de PS3, de Wii, de DS en de PSP. Ik zou toch eerder voor de Wii gaan dan.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 18:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Is gewoon Microsoft die dat doet blijken, we weten allemaal goed genoeg dat Star Ocean ook naar PS3 komt, net zoals Tales of Vesparia...
Gewoon allemaal een kwestie van tijd. Microsoft koopt meestal Timed-exclusives bij grote studio's.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Wie weet is Star Ocean 360 ook Japan-only? Het is te vroeg om conclusies te trekken.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat

jedi_christian schreef:
dnarbeis schreef:

Is gewoon Microsoft die dat doet blijken, we weten allemaal goed genoeg dat Star Ocean ook naar PS3 komt, net zoals Tales of Vesparia...
Gewoon allemaal een kwestie van tijd. Microsoft koopt meestal Timed-exclusives bij grote studio's.

ja mss komt star ocean voor de PS3 maar dan wss een slechte port of een japan-only

Slechte port zoals in Eternal Sonata die extra's kreeg?
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 13 Jun 2008 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Kingdom Hearts 3 gaat nooit exclusief op de 360 verschijnen, maakt niet uit hoeveel geld Microsoft op tafel gooit.

Kingdom Hearts is een vervolgserie die zijn roots heeft op de PlayStation, Star Ocean is net zoals Final Fantasy elke keer een nieuwe game met een nieuw verhaal.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 13 Jun 2008 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Wie weet is Star Ocean 360 ook Japan-only? Het is te vroeg om conclusies te trekken.

Riiight De trailer is al compleet in t Engels en ze hebben t getalletje IV erachter weggelaten om de grotere markt aan te spreken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Goof BerichtGeplaatst: 13 Jun 2008 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Michaël_ schreef:
Kingdom Hearts 3 gaat nooit exclusief op de 360 verschijnen, maakt niet uit hoeveel geld Microsoft op tafel gooit.

Kingdom Hearts is een vervolgserie die zijn roots heeft op de PlayStation, Star Ocean is net zoals Final Fantasy elke keer een nieuwe game met een nieuw verhaal.

Inderdaad, Kingdom Hearts is een serie met één doorlopend verhaal. Hierdoor zou deze nooit op de xbox360 (mogen) verschijnen, maar hetzelfde zou dan gelden voor de nintendo wii. Square-enix moet het gewoon bij sony houden, want Kingdom Hearts 1, en 2 zijn beide op de playstation2 verschenen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 4

Ga naar: