Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
CengizMan BerichtGeplaatst: 31 Mei 2008 23:01    Onderwerp: Nintendo, wat nu? Reageren met citaat

Daar ben ik weer gamers!

Sinds de launch van Mario Kart Wii en Wii Fit erger ik me behoorlijk aan het feit dat er bijna niets iteressants voor de Wii en DS uitkomt. Regie had een grote verassing voor ons, maar wij weten allemaal dat de verrassingen van Regie...niet zo verrassend zijn.

Dus mijn vraag aan jullie is:"Wat gaat Nintendo nog uitbrengen?"

Warie Land Shake It, Animal Crossing Wii en Mario Party 9 zijn aangekondigd. Nog verder theorieën welke spellen er uit kunnen komen. En wat voor spel verwachten jullie dan? (Kid Icarus Wii ftw)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 31 Mei 2008 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Als we goed in de doos van Nintendo kijken hebben we Pikmin, F-Zero, Donkey Kong(platform) en Star Fox. Ik denk dat die games wel een verschijning kunnen maken op de Wii. Als dat aan Nintendo ligt natuurlijk. Verder zie ik nog wat Mii games in de toekomst.

Over de DS maak ik me geen zorgen. 3d party games zijn ook te doen voor de DS.

Laatst aangepast door Lawliet op 31 Mei 2008 23:15; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 31 Mei 2008 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Kid Icarus was toch al bevestigd? maar ik hoop zelf dat er nog een goede Donkey Kong uitkomt hij was vroeger echt me held maar nu moet die het hebben van de minigames..
Terug naar boven
Zanar BerichtGeplaatst: 31 Mei 2008 23:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik mag toch echt hopen op een nieuwe Donkey Kong adventure game. Zou opzich wel eens tijd worden na DK64 van 9 jaar terug. Star Fox en en misschien een nieuwe Rogue Squadron zou wel leuk zijn, maar gewoon wat nieuwe orginele games zou ook niet gek zijn. Maar dan wel geen minigame crap waar we al zoveel van hebben.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 00:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Zie naar mijn official Wii thread wat er allemaal komt =p.

Nou ja het is nintendo die kondigen vaak dingen aan die na enkele maanden na de aankondiging al op de markt zijn Warioland is er één van..

=p Ik verwacht nog aankondigen die dit jaar uitkomen.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 03:10    Onderwerp: Reageren met citaat

E3 maakt alles goed hoop ik. Zal wel moeten.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 03:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Vorig jaar werd toen Wii fit en de Wii wheel aangekondigd =p.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 03:13    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
Vorig jaar werd toen Wii fit en de Wii wheel aangekondigd =p.

Ja ok maar in 2004 en 2006 toch wel velen andere dingen. Dat waren E3 succes jaren. 2007 niks dus is het tijd voor 2008.
Terug naar boven
CengizMan BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 16:02    Onderwerp: Reageren met citaat

De Wii is uiterst gescikt om oude series te doen herleven. Dus ik hoop op een Kid Icarus, Donkey Kong Country 4.

Voor de DS zou een New Super Mario Bros. 2 leuk zijn. Miyamoto dacht nog aan een 3D Mario voor de DS.

Maar als het net als vorig jaar wordt zie ik niet veel goeds. Zeker niet nadat Wii Fit het hoogtepunt van vorig jaar was. :S
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja, commercieel gezien was Wii Fit wel het hoogtepun van vorig E3. Ik kan 'm nog steeds nergens vinden

Denk dat deze E3 wel "aardig" wordt omdat er toch nog wel wat verrasingen aankomen. Daarnaast hebben de 3rd party developers ook eindelijk genoeg tijd gehad om te beseffen dat de Wii niet zo maar een "fad" is, en ik hoop dan ook op meer originele projecten (in de trend van MadWorld/De Blob) die richting de Wii komen.

EDIT: Ik dacht dat Nintendo niet meer veel voor de DS zou uitbrengen maar een nieuwe Rhythm Tengoku, Daigasso Band Brothers en Starfy maakt meer dan genoeg goed. Vooral Rhythm Tengoku.
Terug naar boven
CengizMan BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik sta al een tijdje te wachten om VC games (voornamelijk SNES) met de DS te kunnen spelen. Dat kan toch wel mogelijk gemaakt worden met een update?
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 02 Jun 2008 09:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, maar gaat niet gebeuren. Athans, niet via het officiele circuit
Terug naar boven
nftk BerichtGeplaatst: 14 Jul 2008 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Er waren ook geruchten om een nieuwe Harvest moon speciaal voor de Wii. (ik hoop het )

Ik ben wel aan het wachten op Wario land lijkt me echt leuk.
Terug naar boven
Exodore BerichtGeplaatst: 05 Aug 2008 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoop echt op een nieuwe Super Mario Galaxy ofzo, hoewel ik de vorige toch nog niet volledig uit heb
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Aug 2008 23:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoop dat Nintendo het nog goed maakt met ons. Pikmin 3 alleen kan niet allen fans pleasen. Kid Icarus is dan wel meschien wel onze redder in nood . Wii Music lijkt me wel leuk maar niet iedereen is daar blij mee. Ben wel blijd dat er veel goede 3d party games komen op de Wii en DS

http://www.youtube.com/watch?v=0XR7LaJLLf8&feature=related

Laatst aangepast door Lawliet op 06 Aug 2008 00:05; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Exodore BerichtGeplaatst: 06 Aug 2008 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm Kid Icarus zou wel leuk zijn idd
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 15 Aug 2008 09:19    Onderwerp: Reageren met citaat

WII wordt steeds meer een gadget dan een waardige console zo ook voor mij. Ik raak m nog amper aan. De gebreken wat de console heeft zowel qua hardware, goede software als services zijn voor mij steeds meer een doorn in het oog.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: