| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 01 Jun 2008 21:50 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| dark lars schreef: | | ik weet dat het (wss) aardig bedoelt is, maar je hoeft me niks over dbz uit te leggen. en ik vind het is ook niet mijn mening maar als freeza zelf zegt dat dat een tranfsformatie is kan dat toch verwarring opbrengen waardoor deze persoon dus dacht dat het de 3e was dat is alles..^^ | Weet je ongeveer welke episode het is? dan haal ik mijn DVDs even boven om te kijken of hij het ook in de Japanse versie zegt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 01 Jun 2008 21:53 Onderwerp:
| |

|
| Zijn die dvd's ook echt mooier dan de serie op tv was want ik kijk alle afleveringen op het internet (ik zal geen naam noemen omdat ik niet weet of het wel legaal is) want ik zou graag zelf ook alles netjes op dvd hebben en dan aleen als het echt mooier is gemaakt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Zokun90 |
Geplaatst: 01 Jun 2008 22:13 Onderwerp:
| |

|
| Joni is juist diegene dat gelijk heeft. Frieza zegt wel dat hij gaat transformeren, maar hij zorgt van tevoren dat hij zijn armor kwijtraakt, voor de transformatie door gewoon door een power up die armor te breken en te lozen. Precies in de volgende aflevering transformeert hij voor het eerst. Die power up is allesbehalve een transformatie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 01 Jun 2008 22:15 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| MarcianoNL schreef: | | Zijn die dvd's ook echt mooier dan de serie op tv was want ik kijk alle afleveringen op het internet (ik zal geen naam noemen omdat ik niet weet of het wel legaal is) want ik zou graag zelf ook alles netjes op dvd hebben en dan aleen als het echt mooier is gemaakt. | Het ziet er licht beter uit dan op televisie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 01 Jun 2008 22:19 Onderwerp:
| |

|
Wat is jullie mening over de game?
Ikzelf twijfel erg... moet ik het spel kopen? Of juist niet?
Ik heb momenteel elk DBZ-spel gespeeld op de PlayStation 2 en heb ook "Tenkaichi 3" in mijn bezit...
Omdat dit spel (Tenkaichi 3) heel uitgebreid is, vraag ik me af of het de moeite is om Burst Limit te kopen...
Help, please...? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kingsora |
Geplaatst: 01 Jun 2008 22:36 Onderwerp:
| |

|
Zanar heeft hem en zijn mening staat al uitgebreid op de vorige pagina, misschien dat je daar wat aan hebt.
Tenkaichi 3 is natuurlijk pure verwennerij tegenover burst limit, maja burst limit is dan weer veel mooier en heeft budokai gameplay. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 01 Jun 2008 23:09 Onderwerp:
| |

|
| Zanar schreef: | Ik heb hem al, en ik moet zeggen dat ie me behoorlijk vies tegenvalt. De gameplay is opzich wel goed en de graphics geweldig, maar het wordt na de eerste paar gevechten erg saai en herhaaldelijk - wat opzich bij alle DBZ games zo is, alleen bij de voorgaande delen waren de gevechten nog op zo'n niveau dat je door bleeft spelen. Bij deze is dit voor mij in ieder geval niet zo. De eerste 3-4 gevechten zijn zeker helemaal geweldig, maar daarna heb je het wel een beetje gezien. Wellicht komt dit omdat ik alle andere DBZ games ook heb gespeeld en omdat deze, afgezien van de graphics, verder met niets nieuws komt.
Wat mij vooral erg irriteerde is dat de story mode een stuk of 8-10 verschillende cutscenes bevat die gewoon meerdere malen opnieuw worden gebruikt maar dan met andere characters. Erg slordig gedaan. Tevens zijn er ook tig tallen kleine scenes door een gevecht heen, die soms nog wel bijna een minuut duren (alleen tijdens story). Deze zijn ook niet te skippen, dus erg irritant als je een gevecht bv. 5x opnieuw moet doen of als je gewoon door wilt spelen.
Ik heb de gehele story mode uitgespeeld in een dag dus ik neem aan dat ik alle characters wel heb unlockt. Dit zijn er overigens 21. Broly en Bardock de enige echte unlockables, omdat je daarvoor extra chapters buiten de storyline moet uitspelen. De rest krijg je nadat je ze hebt verslagen in de storymode.
Maar goed, het spel was leuk toen ik ermee begon maar na een halve dag was ik het al zat, en ben alleen doorgegaan om de story mode uit te spelen om Super Saiyen 2 Gohan te zien. Erg jammer, want ik had best veel van dit spel verwacht. Hopelijk doen de volgende het beter, ik skip deze in ieder geval. Gelukkig werk ik in een game shop en kan ik hem gewoon weer terug brengen.
En ja, redelijk negatieve opmerkingen, maar afgezien van de graphics heb ik nix anders.  |
Zo denk ik er volgens mij ook over als ik het speel.
Heb het spel gisteren even onder de loep genomen en ik moet toch wel toegeven dat de gevechten na een tijdje saai en eentonig worden.
En die kleine cut-scenes tijdens de gevechten zijn volgens mij de "Drama Pieces". Deze zijn extreem lastig omdat je aanval erdoor automatisch mist...
Grafish is het spel dan wel weer ERG mooi. Maar toch, vergeleken met Tenkaichi 3 is dit echt een uitgekleed spel, vind je ook niet?
Mijn visie: Ik denk niet dat het slim van me is om het spel te kopen, of wel?
P.S.
Welke gamestore? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 02 Jun 2008 00:11 Onderwerp:
| |

|
Ik denk dat je er vrij weinig aan hebt. Wat je hebt gespeeld, is wat je krijgt. Tenkaichi 3 heeft vele twists en gevechten, maar ziet er minder mooi en intens uit, maar toch. Ik vind het uitvoeren van aanvallen ook beperkt (zeg maar op het moment komen dat je ze daadwerkelijk uitvoert) Ik wacht lekker op deel 3 waar alles er in zit, so be it.
Ik wacht sowieso op een beter deel want ik vind het zo slecht dat de impact nooit groot is en de omgeving ziet er zo kut uit. als Brolly iemand op de grond smijt zie je alleen een scheur in de grond en wat rook, zo stom. Wat ook nergens op slaat is dat de super saiyans pupillen hebben, dat hoort niet. Ze hebben alleen een groene iris.
Maar goed, ik vind dat die kleine details er dit keer wel bij kunnen. En wat leukere singleplayer mag ook wel. Wat interactiever en RPG achtiger. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 02 Jun 2008 10:10 Onderwerp:
| |

|
| EenGeregistreerdeGast schreef: | | Joni is juist diegene dat gelijk heeft. Frieza zegt wel dat hij gaat transformeren, maar hij zorgt van tevoren dat hij zijn armor kwijtraakt, voor de transformatie door gewoon door een power up die armor te breken en te lozen. Precies in de volgende aflevering transformeert hij voor het eerst. Die power up is allesbehalve een transformatie. |
en dat is dus ook wat ik zeg ^^ freeza zegt dat hij dat gaat doen...
iig hij zegt het op de remastered en uncut versie wel ik heb hem op dvd liggen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 02 Jun 2008 19:15 Onderwerp:
| |

|
Ik heb het spel vandaag gekocht, maar toch denk ik dat ik hem morgen terugbreng...
Ik vind het wel vet, maar toch is het geen €59,99 waard...
Misschien voor 3 tientjes...
Het word dan toch Ninja Gaiden II en Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 02 Jun 2008 19:17 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| dark lars schreef: | | en dat is dus ook wat ik zeg ^^ | Maar jij beweert dat dat al een transformatie is. Anders lezen Nelus en ik je post duidelijk fout. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 |