Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 08:21    Onderwerp: Overtuig mij om een 360 te kopen =) Reageren met citaat

Ik ben in principe een Nintendo gamer (geen fanboy, mind you, ik ben niet blind) omdat ik kleurrijke fantsievolle games helemaal top vind. Dit beperkt zich helemaal niet alleen tot Nintendo, games als Prince Of Persia en Beyond Good & Evil vind ik ook helemaal geweldig.

Misschien voel je hem al aan komen; de sequels van die laatste 2 games komen dus helemaal niet naar de Wii, en waarom? Dit stukje geeft wel een redelijke uitleg. Hoewel ik vrij pissing ben op Ubi vanwege deze houding zit er natuurlijk wel iets in (de grote 3rd party exclusives verkopen niet goed...), vooral als je ziet dat goede titels bijna automatisch goed verkopen op de 360.

Getting to the point: Ik ben helemaal geen fan van shooters, al die grijs grauwe textures vind ik helemaal niks en ik wil graag weten of er nog genoeg te halen is op de 360. Ik let niet zo op het nieuws en wil dus graag weten wat er zoal aan komt, naast wat er al is dat ik leuk zou kunnen vinden. Graag alleen echt goede games halen (een kijkje naar de top 10 games van 360 levert helaas vele shooters/titels die ik op de Wii kan halen - alleen GTA IV is interessant IMO ).

Een paar voorbeelden van de games die me zeer interesseren:
GTA IV
Prince Of Persia
Beyond Good & Evil 2
Kameo
Burnout Paradise (ik hou trouwens alleen van arcade racers )
eventueel Viva Pinata...
eventueel Ninja Gaiden II...

... of valt er meer te halen voor mij op de PS3? (Ik wil absoluut geen console oorlog openen, kom maar gewoon met lijstjes van games en goede argumenten).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marino BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 08:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom jij toch voor de ps3 moet gaan
Gta IV = ook voor ps3
Prince of Persia = ook voor ps3
Beyond Good & Evil 2 = ook voor ps3
Burnout Paradise = ook voor ps3
Bioshock 2 = ook voor ps3
Home = ps3 only
Littlebigplanet = ps3 only
Final Fantasy XIII = ps3 only
Metal Gear Solid 4 = ps3 only
Warhawk = ps3 only
Blu-Ray = ps3 only
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 09:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik denk dat je gewoon de spellen in Rodericks exclusive topic moet bekijken en kijken welke exclusieve line-up je meer trekt. De niet-exclusieve line-up moet in 2008 zeer vergelijkbaar worden.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 10:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou Playstation 3, the fact is simple, Xbox is gewoon te veel goede exclusives aan het verliezen. Ook zijn de verkoopcijfers van de playstation 3 vanaf dit jaar al beter en is er steeds meer support voor ps3.

Maar de xbox is ook goed hoor, maar volgens mij gaat hij een korter termijn mee.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 11:12    Onderwerp: Re: Overtuig mij om een 360 te kopen =) Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
omdat ik kleurrijke fantsievolle games helemaal top vind

Dan zal de nieuwe Banjo ook wel iets voor jou zijn.
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 11:49    Onderwerp: Re: Overtuig mij om een 360 te kopen =) Reageren met citaat

im2duvi schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
omdat ik kleurrijke fantsievolle games helemaal top vind

Dan zal de nieuwe Banjo ook wel iets voor jou zijn.

En Fable 2
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Op het PS3 front lijken mij MGS4 en littlebigplanet de leukste games voor mij

Wat 360 betreft... nou ja, ik twijfel nog over Banjo, zoals wel meer mensen zullen doen (serieus gebrek aan goede platformers deze generatie, en Banjo lijkt meer een racer te worden) - toch zit de sfeer zeker wel goed.

Fable is een van de weinige RPG's die mij trekt, toch zou ik 'm niet op een "must-buy" lijstje zetten.

Ik denk dat ik zowiezo even tot E3 wacht, dan kunnen er immers vele dingen gebeuren. Misschien komen PoP en BG&E2 toch naar de Wii (toch de 2 grootste redenen om voor mij een andere console te halen...) en daarnaast wil ik natuurlijk zien welke andere exclusives er allemaal aan komen =)
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat

je kan anders misschien ook gewoon een arcade pack halen of anders de goedkoopste met hardeschijf, dan haal je gewoon een paar games van xbox live. ik zou trouwens mezelf trouwens wel op internet aansluiten want anders ben je met "ELKE" game veeeel sneller klaar
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 13:44    Onderwerp: Reageren met citaat

hoe werkt 't met Xbox live? Moet je zowiezo (maandelijks) geld betalen, zelfs als je alleen demos wil downloaden? Of eventueel XBLA spellen (waar je natuurlijk wel voor moet betalen)? Misschien ben ik verwend door Nintendo (haha ) maar ik vind het een raar idee om maandelijks een bedrag te betalen om... nog meer geld uit te geven?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De Xbox Live Marketplace is gratis te gebruiken, je betaalt alleen maar om online te gamen. Het heeft natuurlijk zijn nadelen om geen Xbox Live Gold te hebben. Bij demo's moet je een week langer wachten bijvoorbeeld.
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat

precies zoals de redacteur boven mij al zei

maar aan gezien deze spellen
GTA IV
Prince Of Persia
Beyond Good & Evil 2
Kameo
Burnout Paradise (ik hou trouwens alleen van arcade racers )
eventueel Viva Pinata...
eventueel Ninja Gaiden II...

je interreseerde is het inderdaad niet echt nodig of zo.
praten kan gewoon met zilver net zoals vrienden berichten sturen. btw elke arcade game kost rond de 8 a 9 euro, je kan ze kopen via xbox marketplace er zijn 2 betalings opties. of je koopt een tegoedkaart via een winkel in de stad [FreeRecordShop, Bartsmit, Eplaza enz.] of je zet je bankpas (sorry ben even het goede woord kwijt) open waardoor als jij een betaling doet het gelijk van je bankrekening word afgeschreven.
als je er toevallig een gaat kopen, dan is mijn gamertag Psychrome Dark en zou ik het een eer vinden om je "1ste vriend te worden"

Edit: het kost je als je een gold abbo neemt 60 euro per jaar
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 15:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je het neit zeker weet gewoon geen van beide kopen.. je wilt dit wss omdat je je op het moment verveelt of omdat je gewoon iets neiuws wilt kopen, gewoon een impuls dus.

Heb je er na een maand nog last van nog eens kijken en je weet diep van binnen zelf ook stiekem wel welke je wilt
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 16:04    Onderwerp: Reageren met citaat

dark lars schreef:
Als je het neit zeker weet gewoon geen van beide kopen.. je wilt dit wss omdat je je op het moment verveelt of omdat je gewoon iets neiuws wilt kopen, gewoon een impuls dus.

Heb je er na een maand nog last van nog eens kijken en je weet diep van binnen zelf ook stiekem wel welke je wilt

Vervelen doe ik zeker niet; heb nog ruim 50 games uit te spelen op de Cube, Wii en DS. Echter, Prince Of Persia (The Sands Of Time) en Beyond Good & Evil staan toch al snel in een top 5/10 van beste games in de vorige generatie wat mij betreft. Dat de vervolgen beide niet naar de Wii komen vind ik dan ook echt balen.

Maar je hebt gelijk, het is inderdaad een beetje impulsief Ik wou dan ook zowiezo wachten op de E3.

(en Mario Kart Wii en Wii Fit zijn nog steeds overal uitverkocht )
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:

Vervelen doe ik zeker niet; heb nog ruim 50 games uit te spelen op de Cube, Wii en DS. Echter, Prince Of Persia (The Sands Of Time) en Beyond Good & Evil staan toch al snel in een top 5/10 van beste games in de vorige generatie wat mij betreft. Dat de vervolgen beide niet naar de Wii komen vind ik dan ook echt balen.

Maar je hebt gelijk, het is inderdaad een beetje impulsief Ik wou dan ook zowiezo wachten op de E3.

(en Mario Kart Wii en Wii Fit zijn nog steeds overal uitverkocht )

voor het Mario kart probleem is iets makkelijks op te verzinnen: Freeloader kopen voor de wii en gewoon Mario kart uit (bijv) Amerika halen
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 16:11    Onderwerp: Reageren met citaat

totdat Freeloader geblockt wordt en ik hem helemaal niet meer kan spelen

Ik heb niks tegen freeloader, hoor; heb hem al en speel lekker NGNTEx2 erop enzo. Maar op ten duur wordt ie toch geblocked. En ik wil niet dat m'n halve collectie dan Amerikaans is. Oh en ik meende dat Mario Kart zowiezo al geblocked is en dat freeloader het daarop dus niet doet.

Nee, ik wacht wel een weekje of wat
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
totdat Freeloader geblockt wordt en ik hem helemaal niet meer kan spelen

Ik heb niks tegen freeloader, hoor; heb hem al en speel lekker NGNTEx2 erop enzo. Maar op ten duur wordt ie toch geblocked. En ik wil niet dat m'n halve collectie dan Amerikaans is. Oh en ik meende dat Mario Kart zowiezo al geblocked is en dat freeloader het daarop dus niet doet.

Nee, ik wacht wel een weekje of wat

Dat kan ook:p
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Psychrome Dark schreef:

Of wie de juiste hoekjes en kantjes op internet (ebay) afschuimt, moet slechts een kleine 40 euro betalen.
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat

tarantino schreef:
Psychrome Dark schreef:

Of wie de juiste hoekjes en kantjes op internet (ebay) afschuimt, moet slechts een kleine 40 euro betalen.

Ja en dan heb je af entoe een tegen valler en dan kost dat je 80 euries omdat je er dan nog een moet kopen , nee dankje ik haal het wel in de winkel
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 17:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Psychrome Dark schreef:
tarantino schreef:
Psychrome Dark schreef:

Ja en dan heb je af entoe een tegen valler en dan kost dat je 80 euries omdat je er dan nog een moet kopen , nee dankje ik haal het wel in de winkel

Naah, niet als je PayPal gebruikt. Kopersverzekering, weet je wel. En dat systeem werkt blijkbaar goed. Heb het ooit één keer moeten gebruiken en na twee weekjes had ik m'n geld terug.
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 17:09    Onderwerp: Reageren met citaat

tarantino schreef:
Psychrome Dark schreef:
tarantino schreef:
Psychrome Dark schreef:

Naah, niet als je PayPal gebruikt. Kopersverzekering, weet je wel. En dat systeem werkt blijkbaar goed. Heb het ooit één keer moeten gebruiken en na twee weekjes had ik m'n geld terug.

ok nou daar had ik dus geen idee van zal ik dan ook maar moeten gaan doen
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Trouwens de Arcade versie is maar €200 maar dan krijg je er ook niks bij.
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat

je krijgt een memory stick

edit: en volgens mij ook een controller
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Psychrome Dark schreef:

das zooo last gen

voor casuals is het meer dan genoeg
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Psychrome Dark schreef:

das zooo last gen

voor casuals is het meer dan genoeg
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 01 Jun 2008 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor een Nintendo gamer als jij is het fijn om te weten dat als er ontwikelaars zijn die de magie van N kan benaderen het Rare is. Die bij MS zit en dus hun games enkel op de X360 verschijnen.

- Kameo
- Perfect Dark
- Viva Pinata
- Viva Pinata : Paradise Trouble
- Banjo Kazooie
- Killer Instinct 3

Met RPG's zit de X360 ook goed met o.a. de steun van Mist Walker
- Blue Dragon
- Lost Oddysey
- Infinite Discovery
- Oblivion
- Mass Effect
- Fable 2

Daarnaast zijn titels als Bioshock, Ninja Gaiden2, Too Human etc. altijd nog interessant.

De meeste multiplatform games komen altijd wel op de PS3 en X360 uit. Met af en toe uitzonderingen waar de X360 daar bij baat heeft. Dus met een 360 heb je bijna geen last van een mindere versie.
Bovendien kan je een X360 vinden met Viva Pinata en Forza2 voor 200 euro. Het is dus flink wat goedkoper dan een PS3.
Maar uiteindelijk moet jij zelf bekijken wat jij het beste vindt en het zelf afwegen. Ik baseer de keuze voor jou een X360, dat jij een aardige console naast je Wii wilt. Dat is de PS3 ook het geniet ook mijn voorkeur, geweldig zelfs. Maar voor de PS3 zal je echter nog geduld moeten tonen voordat het ding begint te draaien en de X360 is ook een veel goedkopere next-gen oplossing die mij aardig heeft verbaast en op dit moment een aardige arsenaal games heeft die je voor een prikkie uit de winkel kan halen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

Ga naar: