| nieuwe review punten toevoegen? |
| nee, het is goed zo |
|
50% |
[ 9 ] |
| ja, presentatie |
|
5% |
[ 1 ] |
| ja, lengte |
|
5% |
[ 1 ] |
| ja, innovatie |
|
11% |
[ 2 ] |
| ja, verhaal |
|
22% |
[ 4 ] |
| ja, multiplayer |
|
5% |
[ 1 ] |
| ja, verslaving |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 18 |
|
| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
| Joker |
Geplaatst: 27 Mei 2008 20:39 Onderwerp:
| |

|
Het reviewblokje kan wel wat beter denk ik, in een nieuwe versie. Maak het wat minder droog en zakelijk. Misschien kun je de beoordeling ook samenvoegen met de gamepagina?
Andere mogelijkheid is om het eind cijfer te houden en andere catogoriën te beoordelen met gamed ((!)) symbolen bijvoorbeeld. (5 als max, en dan kun je misschien ook nog halve symbolen toekennen?) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Goof |
Geplaatst: 27 Mei 2008 20:41 Onderwerp:
| |

|
De moeilijkheidsgraad moet niet mee gaan in de beoordeling van het spel, maar ik vind dat de moeilijkheidsgraad er wel bij moet staan (bijv. op een schaal van 5) , want het is belangrijke informatie die voor sommige mensen zelf cruciaal is voor het kopen van het spel.
Verder kan ook het spelduur bij de review van de game vermeld worden op een schaal van 5 ook al is de score afhankelijk van onder andere de spelduur.
Dit gebeurt bij veel reviews. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 27 Mei 2008 20:50 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Goof schreef: | | De moeilijkheidsgraad moet niet mee gaan in de beoordeling van het spel, maar ik vind dat de moeilijkheidsgraad er wel bij moet staan (bijv. op een schaal van 5) , want het is belangrijke informatie die voor sommige mensen zelf cruciaal is voor het kopen van het spel. | Het is ook nogal subjectief omdat op 5 neer te zetten. Dat werkt beter uit tekst, daaruit kun je meer afleiden.
| Goof schreef: | | Verder kan ook het spelduur bij de review van de game vermeld worden op een schaal van 5 ook al is de score afhankelijk van onder andere de spelduur. | Speelduur is nogal moeilijk, ik kan 5 uur doen over een spel waar iemand anders 10 uur over doet. Replayscore geeft daar een beter beeld over.
| Joker schreef: | | Het reviewblokje kan wel wat beter denk ik, in een nieuwe versie. Maak het wat minder droog en zakelijk. Misschien kun je de beoordeling ook samenvoegen met de gamepagina? | Dat laatste lijkt me voor de hand liggend. (Nu mogen we het natuurlijk niet vergeten ) Dat eerste hangt af van het design zelf. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Goof |
Geplaatst: 27 Mei 2008 21:57 Onderwerp:
| |

|
| Goof schreef: | | De moeilijkheidsgraad moet niet mee gaan in de beoordeling van het spel, maar ik vind dat de moeilijkheidsgraad er wel bij moet staan (bijv. op een schaal van 5) , want het is belangrijke informatie die voor sommige mensen zelf cruciaal is voor het kopen van het spel. |
| Joni Philips schreef: | Het is ook nogal subjectief omdat op 5 neer te zetten. Dat werkt beter uit tekst, daaruit kun je meer afleiden.
|
Ja, maar wanneer je het weergeeft naast de score is het wel overzichtelijker dan wanneer je het vermeldt in de tekst.
| Goof schreef: | | Verder kan ook het spelduur bij de review van de game vermeld worden op een schaal van 5 ook al is de score afhankelijk van onder andere de spelduur. |
| Joni Philips schreef: | Speelduur is nogal moeilijk, ik kan 5 uur doen over een spel waar iemand anders 10 uur over doet. Replayscore geeft daar een beter beeld over.
|
Hierover heb je gelijk. Het ligt eraan wat je uit de game wilt halen, maar wanneer je een 'trage' gamer bent, kun je wel bepalen dat wanneer je 10 uur over een spel doet, anderen het kunnen in 5 uur.
Maar het bepalen van de moeilijkheidsgraad is inderdaad moeilijk aangezien je beter bent in het ene spel dan het andere spel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |