Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
patrick123 BerichtGeplaatst: 24 Mei 2008 18:53    Onderwerp: probleem van gta 4 over Reageren met citaat

is het probleem over, dat van gta 4 je ps3 kapot gaat of vast loopt afgelopen want ik heb een playstation uit hongkong en ik wil niet terug vliegen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Mei 2008 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik heb nog nooit gehoord over kapot gaande / vastlopende PS3's van GTA IV.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Djierod BerichtGeplaatst: 24 Mei 2008 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Je ps3 gaat echt niet kapot hoor als je gta4 speelt. Hij kan hoogstens eens vast blijven hangen tijdens het laden. En je kunt beter de volgende keer je console in de buurt kopen. Is ook iets makkelijker met de garantie.
Terug naar boven
patrick123 BerichtGeplaatst: 25 Mei 2008 10:45    Onderwerp: Reageren met citaat

maar is er al een udate dat gta4 niet meer vast loopt
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Mei 2008 10:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

patrick123 schreef:
maar is er al een udate dat gta4 niet meer vast loopt

Ieder spel kan vastlopen, ik weet ook niet hoe je erbij komt dat dit bij GTA IV anders zou zijn dan bij andere games. Mocht je daadwerkelijk zekerheid willen dan zou ik je richten op het Rockstar / GTA IV forum, daar zullen dit soort problemen waarschijnlijk al voorbij gekomen zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Niels BerichtGeplaatst: 25 Mei 2008 10:52    Onderwerp: Re: probleem van gta 4 over Reageren met citaat

patrick123 schreef:
ik heb een playstation uit hongkong

Heh, gewoon uit nieuwsgierigheid maar kan je dan wel spelen van bij ons spelen? Die dingen hebben toch een soort "areacode" of niet? dat dacht ik tenminste.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Mei 2008 11:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Retail PS3 spellen hebben geen regiolock. Spellen en hun DLC hebben wel een regiolock though
Terug naar boven
patrick123 BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat

in gewoon nederland is gta 4 nu nog kapot daarbedoel ik mee gaat je ps3 er kapot van en/ofloopt vast

dat heb ik in de krant gelezen 1 op3 gaan kapot of lopen regelmatig
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 20:13    Onderwerp: Reageren met citaat

patrick123 schreef:
in gewoon nederland is gta 4 nu nog kapot daarbedoel ik mee gaat je ps3 er kapot van en/ofloopt vast

dat heb ik in de krant gelezen 1 op3 gaan kapot of lopen regelmatig
Niet altijd geloven wat er in de krant staat. Als 1 op 3 PlayStation 3 consoles hier werkelijk door kapot gaan dan zou dat wel overal terug te vinden zijn.

Ik ben zelf nog niemand tegen gekomen die een kapotte PS3 door GTA 4 heeft, mijn console werkt trouwens ook nog perfect
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Mensen geloven gauw wat er in de krant staat. Na de meivakantie kwam iemand op school naar me toe:

"JE MOET GTA IV NIET KOPEN DAN GAAT JE PS3 KAPOT!!"

Terwijl ik hem toen al lang en breed had uitgespeeld en bovendien hand niemand in m'n vriendenlijst last van kapotte PS3's.

Vast en zeker een onwetende redacteur die dacht een leuk nieuwtje te hebben
Terug naar boven
patrick123 BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat

IK HAD NET OP GTA4 FORUM GELZEN PS3 GEEN ER KAPOT VAN EN OOK XBOX 360
Terug naar boven
patrick123 BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat

IK BEDOEL VAN GTA GAAT JE PS3 EN JE XBOX 360 DE HELE TIJD VAST LOPEN
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Dat valt ook helemaal mee. Ik heb af en toe een vastloper, maar dat deert niet, want die heb ik gewoon altijd al gehad af en toe. Voor GTA IV en na GTA IV. Het vastlopen valt echt helemaal mee, zeker na de patch. Misschien dat die online wel eens vast wil lopen, maar in het spel zelf echt helemaal niet. Alleen de framerate gaat wel eens omlaag met 6 sterren politie, maar dat deert de pret niet

Je kan GTA IV met een gerust hart halen hoor
Terug naar boven
patrick123 BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat

WANT IK HEB EEN 2 HANDSPLAYSTATION GEKOCHT IN NEDERLADN VAN IEMAND HIJ HEEFT HEM GEHAALD IN HONGKONG
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

De games zijn regiovrij. Dus als je hier GTA IV koopt of daar GTA IV koopt, het is gewoon hetzelfde hoor.

Mocht het dan toch zo zijn dat je PS3 het ooit begeeft, dan kan je je PS3 ook vanaf hier opsturen hoor, tenminste dat denk ik. Daar zullen ze toch niet zo moeilijk over doen? Anders kan je hem maar beter veilig opbergen in een kluis, nooit meer aanraken, want dan weet je zeker dat er een minieme kans is dat die kapot gaat.

GTA IV, geeft geen grote problemen, alleen af en toe een vastloper, maar dat kan geen kwaad.
Terug naar boven
patrick123 BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat

HEEL ERG BEDANKT WAT IS JE NICKNAME VAN PSN MIJN LOOSBROE OF LOOSBROEK
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Dan heb je mij al toegevoegd. Wh1teG0ld is mijn PSN. Ik hoop je in ieder geval binnenkort online te zien dan
Terug naar boven
Djierod BerichtGeplaatst: 27 Mei 2008 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol @ patrick, kun je misschien zonder capslock berichten typen?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: