Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 02 Apr 2008 20:27    Onderwerp: Iemand die Age of Conan gaat spelen? Reageren met citaat

Voor mensen die willen weten wat het spel gaat kosten en de maand kosten zijn hier een linkje.
http://www.gamez.nl/web/Publiekelijk/Artikel-public/Details-prijzen-van-Age-of-Conan-bekend-gemaakt.htm

Dit spel lijkt me erg tof te gaan worden, denk dat ik een preorder ga doen.
En zijn hier ook mensen die naar dit spel uit kijken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 03 Apr 2008 10:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik was dit van plan eigenlijk aangezien ik toch was gestopt met World of Warcraft. Het duurde echter zo lang dat ik ondertussen WoW weer terug bezig ben

Ik ga wachten tot ik wat reacties en dergelijke hoor over Conan, dan kan ik nog beslissen om over te stappen. In ieder geval ziet het er wel vrij veelbelovend uit.
Terug naar boven
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 23 Mei 2008 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Weet iemand waarom je bij de registratie al gelijk een game time prepaid kaart moet invoeren? Dacht dat je bij het begin eerst 30 dagen gratis kon spelen??
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Mei 2008 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

MaStEr_E1 schreef:
Weet iemand waarom je bij de registratie al gelijk een game time prepaid kaart moet invoeren? Dacht dat je bij het begin eerst 30 dagen gratis kon spelen??

Op de achterkant staat: 'Subscription fees apply after free period', het zou dus niet nodig moeten zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cor BerichtGeplaatst: 23 Mei 2008 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Was anders met Tabula Rasa ook zo. Daar moest je al meteen een prepaidcode invullen, en pas daarna kon je gamen. Die 30 gratis dagen werden bij de gametime opgeteld. Bij nader inzien bleek dat ook in zeer kleine lettertjes op de achterkant te staan.
Terug naar boven
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 24 Mei 2008 01:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt heren, ik moet gewoon een time kaart fixen. Vind het wel erg belachelijk trouwens je betaald al 70 euro voor collectors edition en kan je gelijk ook ff 2 maanden bij betalen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: