| Auteur |
Bericht |
|
| CengizMan |
Geplaatst: 21 Mei 2008 18:14 Onderwerp:
| |

|
| Mario kart en Brawl kunnen de Classis controller gebruik. Metroid en Mario Galaxy niet. De andere weet ik niet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| willem_liu |
Geplaatst: 23 Mei 2008 10:49 Onderwerp:
| |

|
Zelda kan je niet met de classic controller spelen. Monster Hunter 3 is nog niet uit en zoveel detail is er niet vrijgegeven van het spel, maar ik zou niet verwachten dat je die met classic controller kan spelen.
Kingdom Hearts is tot nog toe alleen op de DS en PS geweest. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze zomaar deel 3 op de Wii zullen uitbrengen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Talicus |
Geplaatst: 23 Mei 2008 14:59 Onderwerp:
| |

|
Het is wel belangrijk dat je begrijpt dat Nintendo games, zeker vergeleken third-party games, weinig "zwiepen" en niet echt anders spelen dan een gewone controller, behalve dan dat het op de bank zelfs juist ontspannender kunnen zijn omdat je niet een uur lang je armen bij elkaar hoeft te houden.
Mario Galaxy en Zelda gebruiken inderdaad geen Classic controller (bij Mario is de Wiimote een passief maar essentieel onderdeel van de gameplay), maar ze spelen zeker net zo goed als de oudere console delen.
Voor Mario Kart is een Classic Controller (of een gamecube controller, als je die nog hebt liggen) redelijk essentieel, want die Wii Wheel vond ik bepaald niet lekker spelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| CengizMan |
Geplaatst: 25 Mei 2008 16:43 Onderwerp:
| |

|
Nee, anders ou het precies hetzelfde als de GC versie zijn maar met extra's. Dat maakt de GC versie minder aantrekkelijk.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
|