Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Werkt GTA IV bij jouw online goed?
Ja
29%
 29%  [ 5 ]
Nee
11%
 11%  [ 2 ]
Soms
35%
 35%  [ 6 ]
Ik speel niet online
11%
 11%  [ 2 ]
justjer jij roeleert....
11%
 11%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 17

Auteur Bericht   
justjer BerichtGeplaatst: 08 Mei 2008 18:18    Onderwerp: [PS3 - MULTIPLAYER] Reageren met citaat

Bij deze open ik een multiplayer topic puur gericht op het online gedeelte van gta iv betreft de ps3 versie, aangezien de 360 live versie een stuk minder problemen hiermee heeft, wil ik toch graag de ps3 gamers helpen om online te kunnen genieten van gta IV

Het meest voorkomende probleem is het invite probleem, vele topics zijn hier op buitenlandse forums geopend maar niemand heeft hier een antwoord op. Het gaat om het volgende wanneer je iemand een invite stuurt en hij accepteert jouw uitnodiging wordt het spel geladen. Maar voordat het spel daadwerkelijk kan beginnen krijgt de ontvanger van de uitnodiging de volgende melding : Game Session No Longer Exists

Ik las net een bericht over het NAT type dat die minimaal op 2 moet staan.

Je hebt de volgende nat connecties:
NAT 1 : direct aangesloten op het internet
NAT 2 : internet via een router
NAT 3 : een niet al te goede verbinding firewall uitzetten, port forwarden etcetera

Poorten die je sowieso moet openzetten zijn :
TCP: 80, 443, 5223
UDP:3478-3479, 3658

Mijn persoonlijke ervaring is dat ik type nat 2 heben dat upnp op niet beschikbaar staat, ik kan gewoon online deathmatchen, maar zodra ik een vriend wil uitnodigen gaat het mis. Een draadloze zyxel router heb ik van telfort (zelfde router als compuserve, tiscali etcetera)

Dit forum is om elkaar te helpen vooral ps3 bezitters die graag online tegen elkaar willen spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
gameverslaafde BerichtGeplaatst: 08 Mei 2008 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb een vraag misch offtopic maar die level up zooi zodra ik level up en myn ps3 uit doe en later weer de multiplayer opstart ben ik weer een level minder help please?
Terug naar boven
justjer BerichtGeplaatst: 09 Mei 2008 13:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Hier kan je niks aandoen, dit is een online bug, rockstar heeft nog niet aangegeven dat er een tweede patch komt of dat het intern kan worden gecorrigeerd.
Terug naar boven
gameverslaafde BerichtGeplaatst: 09 Mei 2008 13:51    Onderwerp: Reageren met citaat

oke bedankt
Terug naar boven
justjer BerichtGeplaatst: 19 Mei 2008 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand al tips gevonden?
Terug naar boven
foeke BerichtGeplaatst: 21 Mei 2008 14:59    Onderwerp: Reageren met citaat

als ik onlne wil werkt het ook nie da stuurt die ij terug na single player
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 21 Mei 2008 15:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Voordat je gaat zeggen dat het niet werkt, moet je wel even je NAT Type gaan bekijken. Want met NAT Type 3 word het nooit wat. Heb ik zelf ook heel lang gehad, heb net een nieuwe router gekocht omdat het met geen ene mogelijkheid lukte met me RTBR04.

Als je NAT Type 1 of 2 hebt, zou het gewoon moeten werken. Zo niet, dan ligt het aan de Rockstar server (of Sony) en moet je je nergens druk om maken.
Terug naar boven
foeke BerichtGeplaatst: 21 Mei 2008 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat

kweet nie wat ik heb ik steek gewoon mijn internet in de playsttaion dus
Terug naar boven
justjer BerichtGeplaatst: 21 Mei 2008 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat

foeke schreef:
kweet nie wat ik heb ik steek gewoon mijn internet in de playsttaion dus

Steek jij heel het Internet in je ps3? Ook youtube en wikipedia

Je kan de ps3 direct aansluiten op het het Internet met een kabel of draadloos, maar natuurlijk ook als je een netwerk thuis hebt.
Nat 1 = Direct
Nat 2 = Via router (kabel of draadloos)
Nat 3 = Vaak via een lan verbinding

Het komt er op neer wanneer een gebruiker nat 3 dan hoef je eigenlijk niet met een ps3 online te gaan. in verband met lag.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 21 Mei 2008 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat slaat nergens op Justjer, want ik speelde Warhawk altijd lagloos op officiële servers met NAT 3.
Terug naar boven
foeke BerichtGeplaatst: 21 Mei 2008 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat

ik moet gewoon mijn kabel van internet in playstation steken vr online kheb gene router
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 21 Mei 2008 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat

I noticed, heb zelf veel problemen er mee gehad, dus ik weet precies wanneer het wel en niet werkt... ><
Terug naar boven
foeke BerichtGeplaatst: 21 Mei 2008 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat

hoe weet ge da
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Mei 2008 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Stammetje91 schreef:
Dat slaat nergens op Justjer, want ik speelde Warhawk altijd lagloos op officiële servers met NAT 3.
Same here voor een hoop spellen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: