Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Zokun90 BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 16:16    Onderwerp: Eindexamen 2008 Reageren met citaat

Iemand anders die dit jaar eindexamenleerling is?

Heb net NLs (VMBO-t) achter de rug (makkelijk!)
Op examenbundel.nl kun je de antwoorden al lezen. Ik heb maar 3 vragen fout beantwoord
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik probeer dit jaar de Engels en ANW certificaten te halen (ik zit in 4 HAVO), zodat ik die volgend jaar niet meer hoef te doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Divine Rage BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Zelfde als Sjoerd hierboven. Zit ook nog eens bij hem in de klas .
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik zit in België, ik heb dus elk schooljaar tweemaal examens. De mijne beginnen wel pas op 3 juni.
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat

@ divine rage

Weet je hoelaat je er moet zijn morgen? Aangezien ik het wel weet en jij mischien niet.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb mijn HAVO examens al gedaan. Nu zit ik in 5VWO, volgend jaar weer examens.
Terug naar boven
Erik 2 BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb ik gelukkig 3 jaar geleden achter de rug gehad. hoewel het allemaal reuze meeviel.
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben ook bezig. Donderdag en vrijdag worden zware dagen, morgen vrij gelukkig
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Sjoerd van der Meer schreef:
@ divine rage

Weet je hoelaat je er moet zijn morgen? Aangezien ik het wel weet en jij mischien niet.

Ik had het gister nog van dat blaadje van je overgeschreven, heb 't nu ff niet bij de hand, maar ik geloof half 2...
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

in juni hopelijk bachelordiploma en dan voor de master volgend jaar
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor welke studie ?

Ik zelf ben van plan om na 5 HAVO, dus na volgend jaar, International Game Architecture and Design te gaan studeren op NHTV in Breda.
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat

bachelor in de Toegepaste Taalkunde om de officiële benaming te geven en master meertalige communicatie (die ik dit jaar al begonnen ben voor ongeveer de helft van de studiepunten)
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Dus je bent een echte Talen gek
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Een gek ben ik sowieso, maar Talengek....mmmmm, niet zo veel als anderen. Twas alleszins de studie die mij in the end het meeste boeide
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij ben je niet de enige gek hier, ik ben ook niet helemaal 100%
Terug naar boven
Kenobixios BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog anderhalve week les en dan allerlaatste examens ever.

8 examens en eindwerkverdediging.

Dan heb ik diploma MASTER Elektromechanica

(Ben Belg dus ook tweemaal examens, vorig jaar zelfs 3 maal)

5 jaar hogeschool is genoeg
In de zomer werk zoeken
Terug naar boven
Djierod BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Yep, ook ik ben examenkandidaat.

Vandaag Nederlands gehad en wat was hij makkelijk.
Morgen vrij en Donderdag waarschijnlijk het hoogste punt ooit halen bij Geschiedenis, aangezien ik later waarschijnlijk archeoloog wordt en mij boeit dus alles uit geschiedenis.
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag was toch wiskunde? En gister Nederlands ?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 20:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had examen in 2006 en dat was echt vet!

Iedereen (op een paar na) was nerveus voor het komende examen. Elke dag na school een uurtje of twee leren en leren... omdat ze dachten dat het moeilijk zou worden.

Om eerlijk te zijn vind ik de examens helemaal niet zo moeilijk (ik weet niet of dat in de afgelopen twee jaar is veranderd). Het is eigenlijk een groot proefwerk

Voor veel examens had ik niet zoveel tijd nodig en was daarom ook weer snel vertrokken (of met de [jonge] leraressen aan het praten). Bij Engels scoorde ik het hoogst, als ik me niet vergis was mijn cijfer daar een 9.

Ik weet niet of alles al afgelopen is, maar in elk geval veel succes aan de eindexamenleerlingen!
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 20:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag natuurkunde en geschiedenis gehad.
Beide gingen niet fantastisch, maar denk wel goed genoeg om te slagen. Morgen biologie en dan een dagje vrij.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb morgen een intake gesprek en daarna moet ik snel racen naar school voor wiskunde. Maar 3 examen toetsen en dan ben ik van alles af en maandag moet ik de laaste toets doen. Lekker vakantie tot september
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Over die examens in Belgie die je twee maal per jaar krijgt: Gaat dat over alle stof tot op het punt van het examen of alleen de stof van het jaar waarin je die examen krijgt?

Voor mij is het al zes jaar geleden dat ik m'n Mavo-D heb afgerond, dat ging echt zo makkelijk. Weet niet meer exact hoe de stof verdeeld was.

Ben nu 21 en hoop in oktober ING te zijn waarna ik een jaar voor m'n volgende certificaat ga (Cisco CCIE) om vervolgens een 1-jarig masteropleiding te doen aan de UVA (System- and networkengineering).

Eerst volgende examen zal voor m'n certificaat zijn en zal waarschijnlijk over drie maanden zijn. Het tweede gedeelte waarvoor ik 1500e moet neerleggen zal ik hopelijk volgend jaar in april/mei/juni doen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nash schreef:
Over die examens in Belgie die je twee maal per jaar krijgt: Gaat dat over alle stof tot op het punt van het examen of alleen de stof van het jaar waarin je die examen krijgt?
De stof van het jaar waarin je het examen krijgt in principe. Je moet natuurlijk de praktische kennis van de vorige jaren bewaren om verder te kunnen met een vak.
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat

bij ons hebben sommige docenten er een handje van om te zeggen dat we de leerstof moeten kennen van dat jaar, en dan voegen ze erbij "natuurlijk stel ik ook vragen uit de cursus van de vorige jaren, want dat is gewoon herhaling en dat kennen jullie al".
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb vandaag wiskunde b1 examen gehad was makkeljker dan dat ik dacht
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: